Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (5 minutter siden):

AE760DD7-001F-457C-BF9E-DDA9B49814F2.thumb.jpeg.707e35dac57fb2dd85fc9427bebb5bb4.jpeg

Klarte ikke la vær idag 🙈

Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig søt.:rodmer::rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (59 minutter siden):

AE760DD7-001F-457C-BF9E-DDA9B49814F2.thumb.jpeg.707e35dac57fb2dd85fc9427bebb5bb4.jpeg

Klarte ikke la vær idag 🙈

Så kult og koselig 😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Den stilen har ikke pleid å være her før en del begynte å overgå hverandre i sånn type "humor". 
Den passer for dem som vil ha den, men ikke for resten. Det blir dessuten altfor mye.

Lag en ny "spesialtøysetråd" og samle deres spesialhumor der, så er saken løst? Plis?  :) 

Jeg er litt enig med deg. Føler absolutt ikke antipati mot grisepraterne, det er absolutt ikke personlig, men det kan være lit vel mye griseprat. Samtidig som det og kan være gøy men ikke overalt hele tiden :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Så kult og koselig 😊😊☺️☺️

Cassidy Tvillingene synes at den Pez figuren der var skikkelig søt.:rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det har ikke pleid å være slik før, så da er det kanskje noen som går for langt og vil ha det slik. 

Ingen har latterliggjort noen, kun sagt at man syns det blir for mye antydninger og griseprat på fast basis. 

Hadde det vært mulig å holde alt sånt til èn tråd, så kan de som kjenner at de liker det være sammen der?

Dette er et forsøk på en løsning som alle kan leve greit med. 

Det er jeg enig i.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at den Pez figuren der var skikkelig søt.:rodmer::rodmer:

Enig 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Enig 😊

Cassidy Tvillingene er veldig glade i Pez dropsene.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (2 timer siden):

Ja, skikkelig herlig humor må jeg si....slikke rumpe så gøy  atte :ironi:

Mulig det er jeg som er for gammel og ikke forstår meg på sæd og rumpe humor....

Skal ærlig innrømme jeg og sannsynligvis har postet for mange vitser relatert til rimming 🙁

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er veldig glade i Pez dropsene.🥰🥰

Likte dem kjempegodt når jeg var barn 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dem kjempegodt når jeg var barn 😊😊

Cassidy Tvillingene er litt barnslige så vi liker de ennå.:rodmer::rodmer::rodmer::rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er litt barnslige så vi liker de ennå.:rodmer::rodmer::rodmer::rodmer:

Det er helt lov 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt lov 😊😊

Cassidy Tvillingene har spist hver vår pakke med Pez-drops nå i natt.😉😉🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har spist hver vår pakke med Pez-drops nå i natt.😉😉🥰🥰

Namz☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hoppetaujenta said:

Det har ikke pleid å være slik før, så da er det kanskje noen som går for langt og vil ha det slik. 

Ingen har latterliggjort noen, kun sagt at man syns det blir for mye antydninger og griseprat på fast basis. 

Hadde det vært mulig å holde alt sånt til èn tråd, så kan de som kjenner at de liker det være sammen der?

Dette er et forsøk på en løsning som alle kan leve greit med. 

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Den stilen har ikke pleid å være her før en del begynte å overgå hverandre i sånn type "humor". 
Den passer for dem som vil ha den, men ikke for resten. Det blir dessuten altfor mye.

Lag en ny "spesialtøysetråd" og samle deres spesialhumor der, så er saken løst? Plis?  :) 

Sant og tråden "Hvor er Hoppetaujenta" er jo om deg så der må selvsagt du bestemme hva som er greit å skrive.  Så når du sier det blir for mye griseprat så skal vi selvsagt innrette oss etter det. Synes det er flott du sier ifra og håper du fortsetter med det slik vi vet hva som er greit og ikke greit. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (1 minutt siden):

Sant og tråden "Hvor er Hoppetaujenta" er jo om deg så der må selvsagt du bestemme hva som er greit å skrive.  Så når du sier det blir for mye griseprat så skal vi selvsagt innrette oss etter det. 

Enig med deg SVK :highfive:

Endret av Entern
Feil emoji :o
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen ble veldig utrivelig, så ville bare si at jeg ikke er ute etter å angripe noen. Har ingen andre ønsker enn at det skal være trivelig her. Og tror absolutt at det går an at alle får det trivelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...