Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3721 Del Skrevet 1. juli 2020 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har funnet opp en ny variant tenk. Den heter bare makrelli......boks. Veldig godt! Oki. Gjør som du vil så "jæbbla" egenrådig som du er... 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #3722 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg innrømmer at det gjør jeg uansett, Herr Jærri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3723 Del Skrevet 1. juli 2020 Jada...det VET vi...! 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #3724 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg vet at dere vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3725 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) Fikk jeg makrellitomat UTEN tomatsaus...ja, da ble jeg grinete. Det må jeg innrømme, altså. Endret 1. juli 2020 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3726 Del Skrevet 1. juli 2020 Og...jeg innrømmer at jeg syns makrell i (mye) tomatsaus med slangeagurk, en stripe majones og pepperstrø er fabelaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juli 2020 #3727 Del Skrevet 1. juli 2020 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og...jeg innrømmer at jeg syns makrell i (mye) tomatsaus med slangeagurk, en stripe majones og pepperstrø er fabelaktig. Innrømmer at jeg kunne ikke vært mer enig Det er noe av det beste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 1. juli 2020 #3728 Del Skrevet 1. juli 2020 5 timer siden, Jerry Lee skrev: Da er den jo ødelagt. Tomatsausen må være der. Det heter jo makrell i tomat...ikke makrell uten tomatsaus. 😉 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har funnet opp en ny variant tenk. Den heter bare makrelli......boks. Veldig godt! Kunne det ha fungert med tunfisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2020 #3729 Del Skrevet 2. juli 2020 12 timer siden, Dr. Ops skrev: Kunne det ha fungert med tunfisk? Det funker. Liker bare den i vann. Også med agurk, majones og pepper. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2020 #3730 Del Skrevet 2. juli 2020 Innrømmer at jeg foretrekker Stabburmakrell, men King Oscar er en tett nummer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #3731 Del Skrevet 2. juli 2020 15 timer siden, Dr. Ops skrev: Kunne det ha fungert med tunfisk? Det gjør det, men den smaker ikke makrell liksom. To forskjellige opplevelser det der. Jeg liker alle de tre vanlige utgavene. Har ennå til gode å smake kjøtt tillaget på grill el.l. Sikkert godt det også. Dagens innrømmelse er at jeg rydder i gamle kasser og der lå det en del tøy, pyter, fleecepledd og annet som jeg jo har ganske mye av, så det vaskes, tørkes og skal om litt gis bort i containere. Så var det den jobben å finne noen som er tomme nok til å kaste i da... Tror ikke at de henter slik de gjorde før, så det blir fort fullt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. juli 2020 #3732 Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg ser ned på de som driver med troféjakt og de som kaller jakt en sport. 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2020 #3733 Del Skrevet 2. juli 2020 Har Hoppis aldri grillet?? Hæ? 😨 Innrømmer at det overrasker og forskrekker. Stakkars Hoppis. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #3734 Del Skrevet 2. juli 2020 5 timer siden, Jerry Lee skrev: Har Hoppis aldri grillet?? Hæ? 😨 Innrømmer at det overrasker og forskrekker. Stakkars Hoppis. 😢 Hvalkjøtt har jeg aldri grillet. Har du det kanskje? P.s. jeg kommer kanskje til å være litt ustabil i tiden som kommer, men jeg har gitt meg sommerferieasyl i denne kiosken! https://www.dagbladet.no/nyheter/35-kilo-og-7000-kalorier/72620875 Har dere sett noe så vakkert? Isen altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juli 2020 #3735 Del Skrevet 2. juli 2020 Men du sa du aldri har smakt grillet (uspesifisert) kjøtt? Ja, jeg har grillet hval. Ble mislykket første gangen, men siden gikk det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 2. juli 2020 #3736 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Jeg innrømmer at jeg fikk nok av mas og kjas, så fikk låne ei knøttlite hytta av daten. Sitter her meg kun to hunder som selskap og et kubbelys på bordet. Jeg har sovet mesteparten av tiden, etter å ha gått turer med hundene i regnet. De ser ut til å stortrives. I morgen skal jeg fiske 🙂 Jeg kan ikke sitte uten tlf og internett, så daten fikset ett eller annet her fra gården oppe på tunet her. Foran meg sildrer en stor bekk. Dette er nydelig! Endret 3. juli 2020 av SoWhat? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3737 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) Har spist mat da. Snurring og hermetikk i alle varianter. Det smaker himmelsk her inne i skauen! 🙂 Endret 3. juli 2020 av SoWhat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3738 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) 46 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg innrømmer at jeg fikk nok av mas og kjas, så fikk låne ei knøttlite hytta av daten. Sitter her meg kun to hunder som selskap og et kubbelys på bordet. Jeg har sovet mesteparten av tiden, etter å ha gått turer med hundene i regnet. De ser ut til å stortrives. I morgen skal jeg fiske 🙂 Jeg kan ikke sitte uten tlf og internett, så daten fikset ett eller annet her fra gården oppe på tunet her. Foran meg sildrer en stor bekk. Dette er nydelig! 42 minutter siden, SoWhat? skrev: Har spist mat da. Snurring og hermetikk i alle varianter. Det smaker himmelsk her inne i skauen! 🙂 Fabelaktig! 😀 Kos deg helt ubehøvlet, venn. PS. Så kos å ha med hunder. Og jeg håper du får fisk i morra. 😊 Endret 3. juli 2020 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3739 Del Skrevet 3. juli 2020 14 minutter siden, Jerry Lee skrev: Fabelaktig! 😀 Kos deg helt ubehøvlet, venn. PS. Så kos å ha med hunder. Og jeg håper du får fisk i morra. 😊 Takk 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3740 Del Skrevet 3. juli 2020 Nå ble jeg overrasket over hvor mye kl var. Har sovet litt for mye i ro og stillhet her. Tror jeg tar med meg to øl og fiskestanga ned nå jeg. Hundene kan bli med om de vil, men de er trøtte og er bare 20 m fra meg i hytta. Koseligste hytta jeg har sett på lenge. Knapt ti kvm, utedo og alt rent og pent. Og så lukter det hytte likevel. Må hente vann i bekken. Elsker dette nå 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå