Hoppetaujenta Skrevet 26. juni 2020 Forfatter #3681 Del Skrevet 26. juni 2020 Nå er jeg trøtt igjen. God kveld og god natt alle sammen. ( ) *poffeloff* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2020 #3682 Del Skrevet 26. juni 2020 9 minutter siden, MarieLo skrev: Er det ikke litt som forskjellen på norsk og tysk? Hanzi og kanji er vel ikke to helt forskjellige språk selv om uttalelsene varierer en del. Det vet jeg ikke. Men hun kinesiske damen jeg kjenner,sier de ikke forstår hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 26. juni 2020 #3683 Del Skrevet 26. juni 2020 29 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det vet jeg ikke. Men hun kinesiske damen jeg kjenner,sier de ikke forstår hverandre. Mange tyskere og nordmenn som ikke forstår hverandre også hvis de ikke har lært språkene på skolen f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #3684 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg innrømmer at samisk er et språk jeg ikke forstår (og jeg har forsøkt). De forstår heller ikke hverandre hvis de kommer fra forskjellige land oppi der. Det finnes mange varianter og jøjjemeg...jeg er fascinert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #3685 Del Skrevet 27. juni 2020 Åhh....nå har jeg sendt en bestilling på nytt garn til tre forskjellige ting som jeg skal lage utover sensommer/høst og det ble DYRT! ...men det er sommer, jeg fortjener å ha en hobby og da må man også unne seg litt nytt utstyr til å "hobbylere" med. Jeg gleder meg fargerikt og stort til det kommer hentemelding! #garnnøstererselvemeningenmedlivet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. juni 2020 #3686 Del Skrevet 27. juni 2020 Innrømmer at jeg ikke blir helt enig med meg selv når det gjelder andres korrigering av språket mitt. Det kan være lærerikt å bli gjort oppmerksom på språkfeil. Samtidig så kjenner jeg på at jeg er drittlei og sliten av mine logopedtimer,jobbe og jobbe for å få språket korrekt. Kjekt å kunne bable litt på nett og slippe følelsen av at man her også skal bli korrigert. Jeg vet at jeg skriver feil noen ganger, er igrunnen dritlei av å bli påminnet om det støtt og stadig om det,utenfor logopedens kontor. Det er forskjell på måten man blir korrigert på også,man merker det raskt,den fine og hyggelige tonen,kontra den arrogante og nedadlatende tonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2020 Forfatter #3687 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg liker deg akkurat slik som du er jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. juni 2020 #3688 Del Skrevet 27. juni 2020 17 minutter siden, Chantielle skrev: Innrømmer at jeg ikke blir helt enig med meg selv når det gjelder andres korrigering av språket mitt. Det kan være lærerikt å bli gjort oppmerksom på språkfeil. Samtidig så kjenner jeg på at jeg er drittlei og sliten av mine logopedtimer,jobbe og jobbe for å få språket korrekt. Kjekt å kunne bable litt på nett og slippe følelsen av at man her også skal bli korrigert. Jeg vet at jeg skriver feil noen ganger, er igrunnen dritlei av å bli påminnet om det støtt og stadig om det,utenfor logopedens kontor. Det er forskjell på måten man blir korrigert på også,man merker det raskt,den fine og hyggelige tonen,kontra den arrogante og nedadlatende tonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. juni 2020 #3689 Del Skrevet 27. juni 2020 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg liker deg akkurat slik som du er jeg. Tusen takk Hoppe Ordene dine varmer mer enn hva man skulle tro. Jeg plundrer endel med ordene og endel annet etter mitt siste slag,snakker endel 'bakvendt' også,blir misforstått og ender opp med å bli taus. Kg blir liksom på endel måter mitt 'fristed' fra slik problematikk. Jeg blir vel litt fort usikker,har dårlig selvtillit på dette området,kjenner på at jeg må bli sterkere på å takle slike ting bedre,men jeg er ikke helt der ennå. Igjen,takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. juni 2020 #3690 Del Skrevet 27. juni 2020 25 minutter siden, Chantielle skrev: Innrømmer at jeg ikke blir helt enig med meg selv når det gjelder andres korrigering av språket mitt. Det kan være lærerikt å bli gjort oppmerksom på språkfeil. Samtidig så kjenner jeg på at jeg er drittlei og sliten av mine logopedtimer,jobbe og jobbe for å få språket korrekt. Kjekt å kunne bable litt på nett og slippe følelsen av at man her også skal bli korrigert. Jeg vet at jeg skriver feil noen ganger, er igrunnen dritlei av å bli påminnet om det støtt og stadig om det,utenfor logopedens kontor. Det er forskjell på måten man blir korrigert på også,man merker det raskt,den fine og hyggelige tonen,kontra den arrogante og nedadlatende tonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. juni 2020 #3691 Del Skrevet 27. juni 2020 26 minutter siden, Catalina Culès skrev: Takk 12 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juni 2020 #3692 Del Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Chantielle skrev: Innrømmer at jeg ikke blir helt enig med meg selv når det gjelder andres korrigering av språket mitt. Det kan være lærerikt å bli gjort oppmerksom på språkfeil. Samtidig så kjenner jeg på at jeg er drittlei og sliten av mine logopedtimer,jobbe og jobbe for å få språket korrekt. Kjekt å kunne bable litt på nett og slippe følelsen av at man her også skal bli korrigert. Jeg vet at jeg skriver feil noen ganger, er igrunnen dritlei av å bli påminnet om det støtt og stadig om det,utenfor logopedens kontor. Det er forskjell på måten man blir korrigert på også,man merker det raskt,den fine og hyggelige tonen,kontra den arrogante og nedadlatende tonen. ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. juni 2020 #3693 Del Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Chantielle skrev: Innrømmer at jeg ikke blir helt enig med meg selv når det gjelder andres korrigering av språket mitt. Det kan være lærerikt å bli gjort oppmerksom på språkfeil. Samtidig så kjenner jeg på at jeg er drittlei og sliten av mine logopedtimer,jobbe og jobbe for å få språket korrekt. Kjekt å kunne bable litt på nett og slippe følelsen av at man her også skal bli korrigert. Jeg vet at jeg skriver feil noen ganger, er igrunnen dritlei av å bli påminnet om det støtt og stadig om det,utenfor logopedens kontor. Det er forskjell på måten man blir korrigert på også,man merker det raskt,den fine og hyggelige tonen,kontra den arrogante og nedadlatende tonen. Å, venn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. juni 2020 #3694 Del Skrevet 27. juni 2020 6 minutter siden, Rumle skrev: ❤ Takk 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Å, venn... Takk Jeg er vel litt sytete nå,men er bare litt lei av det hele 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. juni 2020 #3695 Del Skrevet 27. juni 2020 1 minutt siden, Chantielle skrev: Takk Takk Jeg er vel litt sytete nå,men er bare litt lei av det hele Det må være lov å være lei. Selv om man er takknemlig for mye, så det som er plagsomt er det lov å bli lei av. Mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. juni 2020 #3696 Del Skrevet 27. juni 2020 5 minutter siden, Chantielle skrev: Takk Takk Jeg er vel litt sytete nå,men er bare litt lei av det hele BipBipBIIIP! No sytings found! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. juni 2020 #3697 Del Skrevet 27. juni 2020 9 minutter siden, Chantielle skrev: Takk Takk Jeg er vel litt sytete nå,men er bare litt lei av det hele Du syter ikke, må være lov å få ting ut og være lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. juni 2020 #3698 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg innrømmer at deres omtanke ,forståelse og oppmuntrende ord,betyr mye for meg Tusen takk skal dere ha alle sammen,vit at jeg setter pris på det! Dere er så omtenksomme og støttende, det varmer veldig mye! Så igjen,tusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. juni 2020 #3699 Del Skrevet 27. juni 2020 4 minutter siden, Chantielle skrev: Jeg innrømmer at deres omtanke ,forståelse og oppmuntrende ord,betyr mye for meg Tusen takk skal dere ha alle sammen,vit at jeg setter pris på det! Dere er så omtenksomme og støttende, det varmer veldig mye! Så igjen,tusen takk! Min venn! Ja, det innrømmer jeg at du er om du vil. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. juni 2020 #3700 Del Skrevet 28. juni 2020 Jeg er fornærmet og sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå