Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #3641 Del Skrevet 17. juni 2020 Jeg bli hjemme! #langtenktdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. juni 2020 #3642 Del Skrevet 17. juni 2020 Jeg synes Bergliot er et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. juni 2020 #3643 Del Skrevet 17. juni 2020 Jeg er veldig trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 17. juni 2020 #3644 Del Skrevet 17. juni 2020 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det er ok det! *sette seg på huk og klappe den goofy på hodet sitt og gi kjeks med sjokoladebiter i* Nomnomnom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 17. juni 2020 #3645 Del Skrevet 17. juni 2020 Jeg så en så tynn jente i dag, det var ingen tvil om at der var det en skikkelig spiseforstyrrelse. Og jeg fikk så vondt av henne, så henne litt i sidesynet. Men folk pekte og stirret. Selv om man observerer noe man biter seg merke i, så trenger du ikke peke. Det er så dårlig oppførsel, og jeg må innrømme at jeg blir irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 18. juni 2020 #3646 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg har ikke dårlig samvittighet for å dusje flere ganger om dagen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2020 Forfatter #3647 Del Skrevet 18. juni 2020 Fy fela så varmt det er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 18. juni 2020 #3648 Del Skrevet 18. juni 2020 Det er varmt ja. Jeg fikk låne vifte av naboen ( søsteren min) puh.. Men jeg innrømmer at jeg startet antidepressiva for noen uker siden. Og tro meg, jeg angrer IKKE! Det ble litt for tøft, og i samtale med legen ble vi enige. En skal ikke skamme seg for sånt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. juni 2020 #3649 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg har ingen guilty pleasures. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 19. juni 2020 #3650 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg har drukket 3 liter med bris i dag og er fortsatt tørst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2020 Forfatter #3651 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg kjenner det litt i hjerteroten når jeg leser at denne skuespilleren er død: Ian Holm. Det måtte jo skje en gang, men... Godt at Bilbo lever videre i all evighet da. Takk for tolkningen gamle mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. juni 2020 #3652 Del Skrevet 20. juni 2020 Jeg synes ofte folk har en tendens til å overdrive hvor dårlig en film eller serie er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. juni 2020 #3653 Del Skrevet 22. juni 2020 Game of Thrones sesong 8 var den svakeste sesongen, men jeg synes ikke den var så ille som det mange sa, selv om siste episode var skuffende synes jeg ikke den var så elendig som det mange sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 23. juni 2020 #3654 Del Skrevet 23. juni 2020 9 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Game of Thrones sesong 8 var den svakeste sesongen, men jeg synes ikke den var så ille som det mange sa, selv om siste episode var skuffende synes jeg ikke den var så elendig som det mange sier. Den siste sesongen kunne ha vært så mye bedre. Som dette f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. juni 2020 #3655 Del Skrevet 23. juni 2020 4 timer siden, MarieLo skrev: Den siste sesongen kunne ha vært så mye bedre. Som dette f.eks Ja den kunne vær så mye bedre, men jeg synes uansett ikke den var så dårlig som så mange andre synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2020 #3656 Del Skrevet 23. juni 2020 Jeg innrømmer at jeg ikke følger noen serier slik jeg ser er vanlig for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 23. juni 2020 #3657 Del Skrevet 23. juni 2020 43 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Ja den kunne vær så mye bedre, men jeg synes uansett ikke den var så dårlig som så mange andre synes. Forventninger leder ofte til skuffelser dessverre. Jeg kan ikke svare for mange, men det var litt antiklimaks når night king døde så tidlig. Fikk litt av den samme følelsen av siste episode som har kommet av Vikings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. juni 2020 #3658 Del Skrevet 23. juni 2020 54 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg innrømmer at jeg ikke følger noen serier slik jeg ser er vanlig for de fleste. Innrømmer det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. juni 2020 #3659 Del Skrevet 23. juni 2020 3 minutter siden, MarieLo skrev: Forventninger leder ofte til skuffelser dessverre. Jeg kan ikke svare for mange, men det var litt antiklimaks når night king døde så tidlig. Fikk litt av den samme følelsen av siste episode som har kommet av Vikings. Jeg unngår og ha forventninger til ting, for da blir jeg aldri skuffet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 23. juni 2020 #3660 Del Skrevet 23. juni 2020 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Jeg unngår og ha forventninger til ting, for da blir jeg aldri skuffet. Fin innstilling det. Mye enklere å sette pris på det som er og bli positivt overrasket da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå