Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber med å lage brød på jobb, så jeg lager aldri brød hjemme. Høres vel rart ut men orker det virkelig ikke, men jeg sier at jeg aldri kjøper... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjenert_jente
8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, det gjør vi. Tror at jeg heller gleder meg til at han dukker opp igjen istedenfor å henge med nesa.
 Vi venter på deg, søtnosen vår! - Hoppe :jepp:                           ...også jeg venter på deg, onkel! :fnise:  - Ordet

Vi er jo her hele tiden. Del med oss! :dagens-rose: :goodbye:                           
 *jada, jeg vet hva du mener, men i mellomtiden er vi her*

Denne? :hjerter_rundt:     Hadde du sagt ifra til meg så hadde jeg samlet en del folk som kunne sirkulere rytmisk rundt din fødeplass og vi hadde sunget eldgamle fødesanger som hadde lettet det hele til en easypeasy-sukkerspinnopplevelse! :jepp: 
(lett-som-en-plett-fødsel med mye latter og glede)

Jeg tror faktisk at det er noe i det der med at en må være glad i og fornøyd med seg selv for å kunne åpne opp for et annet menneske i sitt liv. Hvis en sender ut feil signaler, løper folk som pesten...bort og vekk....kanskje? :klo: 
Hilsen ei i eneboertilværelse, med enkelte sporadiske besøk av favorittosten sin. #hemmeligkodeforinnvidde

Skjønner det. Men er ikke frekk med noen når jeg prøver å bli kjent med noen ikke ellers heller. Viser ikke noen mørk side når jeg blir kjent med noen, heller da. Men ikke alle er like elskverdige. Tro det ligger noe i det. Det er også utfordrende å bli kjent med noen når man alltid er sjenert. Så sender ikke feil signaler på første hils. Er ikke sånn. For noen tar det tid å bli kjent med noen. Sånn er det bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 time siden, Rumle skrev:

Innrømmer at det er aaaaltfor lenge siden jeg har bakt brød.

Innrømmer det samme, er noen år siden sist faktisk :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig lov det, Dobbel-D. :) 

1 time siden, Sjenert_jente skrev:

Skjønner det. Men er ikke frekk med noen når jeg prøver å bli kjent med noen ikke ellers heller. Viser ikke noen mørk side når jeg blir kjent med noen, heller da. Men ikke alle er like elskverdige. Tro det ligger noe i det. Det er også utfordrende å bli kjent med noen når man alltid er sjenert. Så sender ikke feil signaler på første hils. Er ikke sånn. For noen tar det tid å bli kjent med noen. Sånn er det bare.

Skjønner jeg også. 🌹:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjenert_jente
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er fullstendig lov det, Dobbel-D. :) 

Skjønner jeg også. 🌹:) 

Det jeg vil frem til er at jeg er ikke alene for at jeg er sur og grinete. Men når man ikke er i jobblivet, eller studerer, er det jo mer utfordrende å møte folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: Skjønner. Sender en fremtidslåt til deg og alle som har det som deg; det finnes håp der ute.... :rodmer:

Veldig søt hendelse dette syns jeg...  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.....jeg er veldig imponert over presisjon og innsats her. Strålende!!!
Noe å øve inn med vennene deres når koronaen er på tur ut av landet? :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er under to uker til st.hans nå og "da snur sola" !!! :hoppe: Jeg innrømmer at jeg liker tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hoppetaujenta said:

Det er under to uker til st.hans nå og "da snur sola" !!! :hoppe: Jeg innrømmer at jeg liker tanken...

Du trenger ikke vente så lenge – sommersolverv er neste uke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Min' bor hos meg for tiden,veldig koselig,men innrømmer at det også er utfordrende og til tider vanskelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Nadya skrev:

Du trenger ikke vente så lenge – sommersolverv er neste uke.

Det var vidunderlige nyheter - tusen takk skal du ha. :dagens-rose: :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper smittetallene i Skåne blir lave nok snart til å få en liten sommerferie til pappa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser helt vidunderlig fristende ut: lekre små munnfuller med Sarah Bernhard-kaker....  :rodmer: :kaffekopp:
SKljCZdNEZ1iKnb-ctW0DwTCMHiBnELDPHVH9G0Z

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg helst kunne tenke meg å droppe det, men jeg skal kle på meg og gå en liten kveldstur. :goodbye: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...