Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. april 2020 #3401 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg angrer på å ha brukt maskin over hele hodet.. Kommer til å se enormt teit ut når det vokser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2020 #3402 Del Skrevet 30. april 2020 4 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Jeg angrer på å ha brukt maskin over hele hodet.. Kommer til å se enormt teit ut når det vokser ut. Du får holde det pinnkort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. april 2020 #3403 Del Skrevet 30. april 2020 30 minutter siden, Rumle skrev: Du får holde det pinnkort Gjennom sommeren går det, men er vant til å ha litt på toppen... var lite gjennomtenkt. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2020 #3404 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) 3 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Gjennom sommeren går det, men er vant til å ha litt på toppen... var lite gjennomtenkt. 🙄 Tro meg, jeg vet alt om det 😅 Men, frisøren finner nok ut av en ok "sparefrisyre" Endret 30. april 2020 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. april 2020 #3405 Del Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Rumle skrev: Tro meg, jeg vet alt om det 😅 Men, frisøren finner nok ut av en ok "sparefrisyre" Du har og prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2020 #3406 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Du har og prøvd? Åh ja! Og jeg elsker det! Nå sparer jeg (og hater det!). Men, denne gangen skal jeg klare det! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. april 2020 #3407 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, Rumle skrev: Åh ja! Og jeg elsker det! Nå sparer jeg (og hater det!). Men, denne gangen skal jeg klare det! 😅 Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2020 #3408 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 30. april 2020 #3409 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg har planer om å kjøpe meg en kaffemaskin til 12.000. Altfor mye og langt over det jeg egentlig har råd til. Men jeg skal spare inn på andre ting. Jeg er så glad i god kaffe. Hvis noen spør vil jeg si at den koster 3500. Folk kommer sikkert til å synes det også er mye og hvis jeg fanger opp det, så vil jeg si at det var den OPPRINNELIGE prisen, men at jeg kjøpte den brukt til 1500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 30. april 2020 #3410 Del Skrevet 30. april 2020 Å ha så mange rundt meg som genuint er glad i meg på ekte, gjør meg ydmyk og takknemlig. Sjokk når folk sender blomster, Morgenleveringer, baker kaker, flagger og gir gaver på døren. Bare fordi jeg har fødselsdag i disse dager. Wow. Skamrost og rød i kinnene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. april 2020 #3411 Del Skrevet 30. april 2020 3 minutter siden, GjestSiden2006 skrev: Å ha så mange rundt meg som genuint er glad i meg på ekte, gjør meg ydmyk og takknemlig. Sjokk når folk sender blomster, Morgenleveringer, baker kaker, flagger og gir gaver på døren. Bare fordi jeg har fødselsdag i disse dager. Wow. Skamrost og rød i kinnene. Gratulerer med dagen i disse tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 30. april 2020 #3412 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) 2 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Gratulerer med dagen i disse tider. Takk, jammen meg tyr gitt. Skikkelig og! Hvilket stjernetegn er du? Trenge ikke svare, ser dette ikke er stedet for det, om det ikke blir dagens lille innrømmelse. Mente ikke å sette deg i spotlight`et. Endret 30. april 2020 av GjestSiden2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. april 2020 #3413 Del Skrevet 30. april 2020 11 minutter siden, GjestSiden2006 skrev: Å ha så mange rundt meg som genuint er glad i meg på ekte, gjør meg ydmyk og takknemlig. Sjokk når folk sender blomster, Morgenleveringer, baker kaker, flagger og gir gaver på døren. Bare fordi jeg har fødselsdag i disse dager. Wow. Skamrost og rød i kinnene. Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. april 2020 #3414 Del Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, GjestSiden2006 skrev: Takk, jammen meg tyr gitt. Skikkelig og! Hvilket stjernetegn er du? Er evig og alltid Jomfru jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 30. april 2020 #3415 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Gratulerer så mye med dagen Tusen takk. Kan jeg spørre hvilket stjernetegn er du? Svar ikke om du føler deg presset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. april 2020 #3416 Del Skrevet 30. april 2020 5 minutter siden, GjestSiden2006 skrev: Tusen takk. Kan jeg spørre hvilket stjernetegn er du? Svar ikke om du føler deg presset. Jeg er en sånn mystisk skorpion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 30. april 2020 #3417 Del Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Daryl Dixon skrev: Er evig og alltid Jomfru jeg. Nydelig, rolig og snill. Elsker eller hater sin mor. Lojal, nøye, ingen snarveier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta* Skrevet 30. april 2020 #3418 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg er veldig avslappet når det gjelder sånne stjernetegn, for jeg har oppdaget at folk flest har snev av alt i seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 30. april 2020 #3419 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jeg er en sånn mystisk skorpion Samme som min mor. Wow de er stilige, og varme!!! Imponerende styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 30. april 2020 #3420 Del Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Hoppetaujenta* skrev: Jeg er veldig avslappet når det gjelder sånne stjernetegn, for jeg har oppdaget at folk flest har snev av alt i seg. Sant. Men noen ting er bare helt unikt. Jeg kunne aldri vært sjalu for eksempel, på andre... niks. Ikle min greie. Eller miste bakkekontaktenog dagdrømme. Nope. Ikke en tyr som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå