Nietsoj Skrevet 8. juni 2019 #2241 Del Skrevet 8. juni 2019 Det er deilig å stå opp så tidlig og alt er stille 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juni 2019 #2242 Del Skrevet 8. juni 2019 Innrømmer at jeg syns det er veldig merkelig at noen sitter å mimrer om gamledager så viser det seg at de snakker om 90-tallet , det var jo i går 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2019 Forfatter #2243 Del Skrevet 8. juni 2019 8 timer siden, Nietsoj skrev: Det er deilig å stå opp så tidlig og alt er stille *snek seg rundt og var helt stille så N ikke blir forstyrret* 3 timer siden, Luna Llena skrev: Innrømmer at jeg syns det er veldig merkelig at noen sitter å mimrer om gamledager så viser det seg at de snakker om 90-tallet, det var jo i går Faktisk enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juni 2019 #2244 Del Skrevet 8. juni 2019 6 timer siden, Luna Llena skrev: Innrømmer at jeg syns det er veldig merkelig at noen sitter å mimrer om gamledager så viser det seg at de snakker om 90-tallet , det var jo i går 🙉 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *snek seg rundt og var helt stille så N ikke blir forstyrret* Faktisk enig. Innrømmer stor enighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2019 Forfatter #2245 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg er trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juni 2019 #2246 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg har faktisk aldri lest en bok av Jo Nesbø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrekStar Skrevet 8. juni 2019 #2247 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg så i dag en selvkjørende bil. Men så etter litt, forsto jeg at den ikke var selvkjørende allikavell. Bak rattet satt det en voksen, kortvokst person. My bad. Jeg skal ikke tro noe for kjapt neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2019 #2248 Del Skrevet 8. juni 2019 6 timer siden, Luna Llena skrev: Jeg har faktisk aldri lest en bok av Jo Nesbø. Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2019 #2249 Del Skrevet 9. juni 2019 7 timer siden, Luna Llena skrev: Jeg har faktisk aldri lest en bok av Jo Nesbø. 1 time siden, Rumle skrev: Ikke jeg heller Kanskje dere burde gi mannen en sjanse? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #2250 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Jeg har drukket en hel flaske vin! Og jeg er ikke trøtt. Jeg har spist masse ost og frukt også. Er ikke mett. Jeg fikk heldigvis kaffe nå. Dobbel espresso. Jeg sov tre timer på toget idag. Dumt å sove på dagtid . Men sitter nå likevel på balkongen fremdeles med pledd og vin. Håper ikke jeg blir smått fyllesyk i morgen! Men kan uansett ta det med ro. Drar ikke videre før mandag. Har nok summet meg til da. Bare jeg får to doble espresso i morgen tidlig. Og en frokost som ikke er for søt! Liker ikke søtt. Jeg liker salt og syrlig. Ble lovt salat ned tunfisk og pasta. Mens han himlet litt med øynene. Jada. Jeg er jo litt norsk også da. Bare for å si det sånn: italienere tror de er best på mat. Og ja, de har mye godt. Jeg vokste opp med det. Men jeg er mest glad i en god blanding av norsk og italiensk. Bare ikke kake til frokost liksom. Må skjerpe meg litt. Nok at jeg forventer god kaffe i KRUS! Endret 9. juni 2019 av SoWhat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2019 #2251 Del Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Jeg har drukket en hel flaske vin! Og jeg er ikke trøtt. Jeg har spist masse ost og frukt også. Er ikke mett. Jeg fikk heldigvis kaffe nå. Dobbel espresso. Jeg sov tre timer på toget idag. Dumt å sove på dagtid . Men sitter nå likevel på balkongen fremdeles med pledd og vin. Håper ikke jeg blir smått fyllesyk i morgen! Men kan uansett ta det med ro. Drar ikke videre før mandag. Har nok summet meg til da. Bare jeg får to doble espresso i morgen tidlig. Og en frokost som ikke er for søt! Liker ikke søtt. Jeg liker salt og syrlig. Ble lovt salat ned tunfisk og pasta. Mens han himlet litt med øynene. Jada. Jeg er jo litt norsk også da. ...sett deg sånn litt skravlete pussa før, jeg. Fint du koser deg. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #2252 Del Skrevet 9. juni 2019 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...sett deg sånn litt skravlete pussa før, jeg. Fint du koser deg. 😀 Ja, det vet jeg 😄 boen av dere her skjønner godt. Helt ok det 🙂 litt sånn småtrygt egentlig. Akkurat som om jeg har en plass her blant dere da. Syns det er veldig fint spesielt nå når jeg et alene på tur 🙂 håper du har det fint og også Jerry! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2019 #2253 Del Skrevet 9. juni 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Ja, det vet jeg 😄 boen av dere her skjønner godt. Helt ok det 🙂 litt sånn småtrygt egentlig. Akkurat som om jeg har en plass her blant dere da. Syns det er veldig fint spesielt nå når jeg et alene på tur 🙂 håper du har det fint og også Jerry! 😊 Bra du syns det. Klart du har en god plass her. Mange som setter pris på deg. Jo, takk.akkurat nå er ting greit. Kanskje det skyldes Amundsen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #2254 Del Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: 😊 Bra du syns det. Klart du har en god plass her. Mange som setter pris på deg. Jo, takk.akkurat nå er ting greit. Kanskje det skyldes Amundsen... Takk. Tusen takk også. Jeg elsker all maten du skriver om, og har vært inspirasjon til å dele med min slekt her! Hva er Amundsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2019 #2255 Del Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Takk. Tusen takk også. Jeg elsker all maten du skriver om, og har vært inspirasjon til å dele med min slekt her! Hva er Amundsen? ...morsomt at jeg kan inspirere noen. 😀 Det er en norsk vodka. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #2256 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...morsomt at jeg kan inspirere noen. 😀 Det er en norsk vodka. 😉 Norsk vodka? Hm. Jeg drikker ikke sånt jeg. Brennevin altså. Da tror at jeg hadde danset gatelangs her 😆 Sist jeg drakk så sterkt, så skulle jeg få hjem fra fest. I huset bygg i bygg ned den lokale politistasjonen. Ohmygid. Da var jeg redd. Hodet virka men kroppen virka ikke! Det var heavy. Så jeg snudde og gikk tilbake! Haha. Noen tåler det. Ikke jeg 😆 Ps. Det var noen år siden! Ble redd jeg. Hilsen pingla. Endret 9. juni 2019 av SoWhat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2019 #2257 Del Skrevet 9. juni 2019 12 minutter siden, SoWhat? skrev: Norsk vodka? Hm. Jeg drikker ikke sånt jeg. Brennevin altså. Da tror at jeg hadde danset gatelangs her 😆 Sist jeg drakk så sterkt, så skulle jeg få hjem fra fest. I huset bygg i bygg ned den lokale politistasjonen. Ohmygid. Da var jeg redd. Hodet virka men kroppen virka ikke! Det var heavy. Så jeg snudde og gikk tilbake! Haha. Noen tåler det. Ikke jeg 😆 Ps. Det var noen år siden! Ble redd jeg. Hilsen pingla. ...så hold deg til det du tåler. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juni 2019 #2258 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Men nå oppfører Forumet seg også dritings her... så jeg pauser litt. Fortsatt god natt og pinse, @SoWhat? Endret 9. juni 2019 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #2259 Del Skrevet 9. juni 2019 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: ...så hold deg til det du tåler. 😉 Jepp. Noen tåler det ene og noen tåler det andre 🙂 men jeg tror jeg har fått nok nå 😄 ser det blir noen stavefeil her 😄 jaja. Det er som det er 😄 jeg har det ihverfall bra da. Har sittet på tog et par dager nå. Og italienere SKRAVLER 😄 blir litt ør i hodet selv om jeg elsker dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #2260 Del Skrevet 9. juni 2019 God natt Jerry! Sov godt! Og drøm fine drømmer:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå