Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. april 2019 #1721 Del Skrevet 5. april 2019 Innrømmer at jeg er forferdelig trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2019 #1722 Del Skrevet 5. april 2019 Innrømmer at jeg har lyst på sjokolade (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. april 2019 #1723 Del Skrevet 5. april 2019 Innrømmer...til tross for trusler...at jeg tror han derre Rumle er humlofil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. april 2019 #1724 Del Skrevet 5. april 2019 Spiser stratos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 6. april 2019 #1725 Del Skrevet 6. april 2019 Innrømmer at jeg har hisset meg opp i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. april 2019 #1726 Del Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, Nettvenn skrev: Innrømmer at jeg har hisset meg opp i dag. Bare i dag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 6. april 2019 #1727 Del Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Bare i dag? Bare litt mer enn vanlig i dag 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 7. april 2019 #1728 Del Skrevet 7. april 2019 Innrømmer at jeg hater å løpe, og ikke gidder å begynne med det igjen. 8 år var nok, også var det veldig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 7. april 2019 #1729 Del Skrevet 7. april 2019 På 5.4.2019 den 22.02, Jerry Lee skrev: Innrømmer...til tross for trusler...at jeg tror han derre Rumle er humlofil. Hva er det? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet 7. april 2019 #1730 Del Skrevet 7. april 2019 1 minutt siden, Kjevla skrev: Innrømmer at jeg hater å løpe, og ikke gidder å begynne med det igjen. 8 år var nok, også var det veldig kjedelig Hahahhaha, dagens til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2019 #1731 Del Skrevet 8. april 2019 Innrømmer at jeg, ikke forstår meg på folk som spør er dette innafor, når det gjelder møbler, klær osv hva med å heller tenke selv å ikke bry seg om hva andre måtte mene om det du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2019 Forfatter #1732 Del Skrevet 8. april 2019 Innrømmer at jeg er enig med CC. Rart fenomen det der. 18 timer siden, Kjevla skrev: Hva er det? 🤔 Humlofil er man når man er veldig glad i humler til hagen sin. Godt over snittet glad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 8. april 2019 #1733 Del Skrevet 8. april 2019 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Innrømmer at jeg er enig med CC. Rart fenomen det der. Humlofil er man når man er veldig glad i humler til hagen sin. Godt over snittet glad. Åja, så man tar ekstra godt vare på dem, og børster/greier de små kroppene deres med myke pensler da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjevla Skrevet 8. april 2019 #1734 Del Skrevet 8. april 2019 18 timer siden, IchLiebeDichOder? skrev: Hahahhaha, dagens til nå Var ærlig i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. april 2019 #1735 Del Skrevet 8. april 2019 Jeg begynner å bli sår i halsen... igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1736 Del Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, Kjevla skrev: Åja, så man tar ekstra godt vare på dem, og børster/greier de små kroppene deres med myke pensler da? Og lager små hengekøyer som de kan hvile i, i skyggen under favorittblomstene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. april 2019 #1737 Del Skrevet 8. april 2019 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Innrømmer at jeg er enig med CC. Rart fenomen det der. Humlofil er man når man er veldig glad i humler til hagen sin. Godt over snittet glad. Motsatt her, jeg avskyr insekt som pesten 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1738 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) 5 minutter siden, Winza skrev: Motsatt her, jeg avskyr insekt som pesten 😆 Ingen grunn til å være redd humler, de er jo egentlig litt som små, klumsete Ole Brumler som kan fly. Helt harmløse og ekstremt søte Endret 8. april 2019 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. april 2019 #1739 Del Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Ingen grunn til å være redd humler, de er jo egentlig litt som små, klumsete Ole Brumler som kan fly. Helt harmløse og ekstremt søte Vet men synes det er så ubehagelig å være borti insekter 😨 Skulle hatt en rumle fløyte som hadde sendt alle insekter til deg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2019 #1740 Del Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Vet men synes det er så ubehagelig å være borti insekter 😨 Skulle hatt en rumle fløyte som hadde sendt alle insekter til deg 😄 Forstår jo det, jeg er livredd edderkopper selv, så de trenger du ikke å sende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå