Gjest SVK Skrevet 6. desember 2018 #701 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) 3 hours ago, Sphynx said: Egentlig jeg også 👀 men får besøk til helga, så skal gjøre en liten innsatts. Fikk besøk i dag og jeg endte med å bare putte alt rotet på loftet. 😀 Endret 6. desember 2018 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 6. desember 2018 #702 Del Skrevet 6. desember 2018 Dro nettoppp på butikken og kjøpte meg en iskald cola og en stor plate stratos. (og jeg som aldri spiser noe søtt 🙄) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 6. desember 2018 #703 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) 11 timer siden, SVK skrev: Fikk besøk i dag og jeg endte med å bare putte alt rotet på loftet. 😀 HAHAHA.. sånn som skjer. Blir det liggende der til du skal ha noe på loftet en dag da? 😂 Endret 7. desember 2018 av ♥Missy♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. desember 2018 #704 Del Skrevet 6. desember 2018 Sist jeg var på kino var i 2009 da jeg så Avatar, En film som ikke var i nærhten av å være så bra som alle sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2018 #705 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg har egentlig lyst til å hoppe over julen i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. desember 2018 #706 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg har det litt for rotete i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. desember 2018 #707 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) feil tråd Endret 6. desember 2018 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #708 Del Skrevet 6. desember 2018 49 minutter siden, Rumle skrev: Jeg har egentlig lyst til å be Hoppe på besøk i julen i år TAKK! 48 minutter siden, Nietsoj skrev: Jeg har det litt for rotete i dag Langtifra. Du har det litt kreativt og vakkert syns jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2018 #709 Del Skrevet 6. desember 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: TAKK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #710 Del Skrevet 6. desember 2018 Snuppetuppaaaaaa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. desember 2018 #711 Del Skrevet 7. desember 2018 8 hours ago, ♥Missy♥ said: HAHAHA.. sånn som skjer. Blir det liggende der til du skal ha noe på loften en dag da? 😂 Mulig det blir liggende der til jeg flytter. Må egentlig få ryddet loftet, men det får i hvert fall vente til sommeren slik det er varmt der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. desember 2018 #712 Del Skrevet 7. desember 2018 Roteloft er gull! Må ha et sted for å legge alle tingene som man absolutt skal ha som man egentlig ikke trenger og lurte på hvorfor i huleste man kjøpte de, og nå avslutter jeg dagens lengste setning. Liker gatalogryddige hjem jeg da Men personlig preg selvfølgelig. Det går ikke uten et roterom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2018 #713 Del Skrevet 7. desember 2018 Må innrømme at jeg håper @An0nymBruker kommer snart tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #714 Del Skrevet 7. desember 2018 Det er liksom en tann som mangler i det fine forumsmilet når hun er borte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. desember 2018 #715 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg har aldri hvert på julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2018 #716 Del Skrevet 7. desember 2018 Det har ikke jeg, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #717 Del Skrevet 7. desember 2018 Eller jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2018 #718 Del Skrevet 7. desember 2018 Men, det har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2018 #719 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg har. Det kan være både bra og dårlig. Vært mest på veldig morsomme julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. desember 2018 #720 Del Skrevet 8. desember 2018 Må innrømme at jeg nå utsetter ryddingen litt, men nå skal jeg gå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå