Gå til innhold

Drømmetyding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som kan hjelpe meg litt med drømmetyding?
For et 3-4 måneder ca, drømte jeg om at jeg var gammel. Jeg bodde fremdeles på samme sted som jeg bor nå. Jeg husker jeg satt på enden av bryggen på vannet, 80 år,  i rullestol, og kikket utover vannet samtidig som jeg skrev dagbok/bok. Jeg bodde og på et omsorgssenter. 

Siden da, har jeg hatt en veldig sterk følelse på at jeg kommer til å bli boende på dette stedet, bli gammel her. Jeg har mange rare og fine drømmer, men denne drømmen har satt seg i meg. Jeg har virkelig en ordentlig god, ekte følelse på at her blir jeg gammel. Det føles så ekte. Vanskelig å forklare det, man må nesten oppleve det. De følelsene har jeg fremdeles, og gleder meg til å bli gammel her, uten at jeg vet hvordan det blir i fremtiden :fnise: 

Kan denne drømmen tyde på at dette skal skje/kommer til å skje? Eller hvordan tyder dere denne drømmen? :) 

Jeg har ikke tenkt på pensjonist tilværelsen ellers i hverdagen egentlig. Og vi har snakket om flytting osv på grunn av mangel på arbeid her, så vet ikke hvorfor jeg fikk denne drømmen, som fremdeles føles ut som en hendelse som skal skje..før eller siden...så ekte..

Blir gal av å ikke vite, samtidig som jeg ikke vil vite :fnise:

Anonymkode: b762a...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...