Gå til innhold

Kan jeg stole på venninnen min, eller går hun med mørke hensikter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Setter utrolig stor pris på om noen kan hjelpe meg å tyde denne situasjonen med venninnen min! Skal jeg beholde henne, eller kutte henne ut? Hva har hun eventuelt gjort/ikke gjort bak ryggen min(om det er noe)?

Tuuusen hjertelig millioner takk til de av dere som vil hjelpe meg! :) Det er en veldig vanskelig situasjon for meg..

Anonymkode: 981bc...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter utrolig stor pris på om noen kan hjelpe meg å tyde denne situasjonen med venninnen min! Skal jeg beholde henne, eller kutte henne ut? Hva har hun eventuelt gjort/ikke gjort bak ryggen min(om det er noe)?

Tuuusen hjertelig millioner takk til de av dere som vil hjelpe meg! :) Det er en veldig vanskelig situasjon for meg..

Anonymkode: 981bc...57d

Dette er forresten en sak for de klarsynte.

Anonymkode: 981bc...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på at det er ditt fokus som kanskje er litt feil, at du kanskje bruker en del tid på å tenke på andre og deres hensikter, hva de har gjort osv. Denne tankegangen går bare i sirkler. Legg heller energien der du får noe igjen for det, så vil de riktige menneskene komme.

Anonymkode: 56247...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er ikke om du kan stole på venninen din, men om du kan stole på vilt fremmede anonyme mennesker som påstår at de kan vite mer om venninnen din enn du selv gjør, ved å se på kort, "lese energier" eller konsultere usynlige skapninger.

Du er sikkert i en vanskelig situasjon, og hvis et vennskap står på spill bør du ta det på alvor og ikke overlate viktige valg til en påstått klarsynt du ikke kjenner.

Hvis du velger å avslutte et vennskap på et slikt grunnlag bør du i alle fall dikte opp en bedre grunn enn "en klarsynt på Kvinneguiden fikk inn vibber på at du er en falsk person" e.l.

Anonymkode: f3e8a...a82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en veldig dårlig dømmekraft når det gjelder mennesker og burde spørre råd fra en tredjepart. Grunnen til at du ble snytt sist var fordi du ikke forstår mennesket bak fasaden, og du risikerer å gå på samme smell denne gangen også

Anonymkode: 76187...236

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du kommer mye lengre, om du forklarer situasjonen, så kan andre, som kanskje har vært i en lignende situasjon, svare med sine erfaringer. Når det er sagt, er ikke svarene du får her en fasit eller universalt, vi kjenner jo ikke deg, eller venninnen din. 

Anonymkode: 19715...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke skjønner et kvekk eller? Det står jo ingenting om venninna di, vet jo ikke hva venninna di har gjort?

:vetikke:

Anonymkode: 925d9...c23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence

Jeg ser en gammel dame som forsøker å fortelle meg noe om penger. Hun virker opprørt. Har du arvet en bestemor eller noe sånn? Eller at du kommer til å gjøre det? Det kan også være en oldeforelder som prøver å advare om en kommende arv. I hvert fall, jeg tror venninnen din er ute etter å snyte deg for penger. Får veldig den følelsen. Låter det kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2018 at 10:39 AM, AnonymBruker said:

Bare jeg som ikke skjønner et kvekk eller? Det står jo ingenting om venninna di, vet jo ikke hva venninna di har gjort?

Anonymkode: 925d9...c23

Hun er ekstremt overtroisk, og tror faktisk at det finnes mennesker som på magisk vis bare vet hva det riktige vil være uten at hun trenger å forklare noe som helst.

Anonymkode: 079c1...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...