Gå til innhold

Hvor mange klarsynte finnes det her på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Såkalte "klarsynte" finnes egentlig ikke.

 Bare sprøyt alt sammen...

Anonymkode: dead9...0e2

Hvordan vet du det, er du klarsynt? :fnise: 

Anonymkode: 85dc9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen guider eller engler som jeg vet om, ting bare kommer om du skjønner? Ikke alltid i bilder, men følelser som tegner en hel situasjon osv. Det med bildelesing er ekstremt praktisk, jeg merker fort når det er folk jeg ikke skal dele det eller det med, folk som ikke er til å stole på eller folk som definitivt er det. :)

Anonymkode: 879f5...d74

jeg har det på samme måte! :) Har prøvd litt med engler og guiderr, men føler litt at de ødelegger for intuisjonen min å gjør at jeg ikke klarer å stole helt på meg selv om du skjønner?? selv om de kan gi veldig detaljererte svar er det på en måte ikke verdt det for meg, da jeg mister tillitt til meg selv, noe jeg overhode ikke vill! 

Anonymkode: 85dc9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg har det på samme måte! :) Har prøvd litt med engler og guiderr, men føler litt at de ødelegger for intuisjonen min å gjør at jeg ikke klarer å stole helt på meg selv om du skjønner?? selv om de kan gi veldig detaljererte svar er det på en måte ikke verdt det for meg, da jeg mister tillitt til meg selv, noe jeg overhode ikke vill! 

Anonymkode: 85dc9...942

Hadde nok følt det sånn selv ja, skjønner godt hva du mener, jeg klarer ikke å ha både det ene og det andre, enten er det meg, eller så stoler jeg ikke på det andre. Kanskje vi ikke har funnet vår hjelper enda, eller bare klarer oss helt og holdent med oss selv :)

Anonymkode: 879f5...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nok følt det sånn selv ja, skjønner godt hva du mener, jeg klarer ikke å ha både det ene og det andre, enten er det meg, eller så stoler jeg ikke på det andre. Kanskje vi ikke har funnet vår hjelper enda, eller bare klarer oss helt og holdent med oss selv :)

Anonymkode: 879f5...d74

Takk for at du svarer! <3 Jeg tror du har roen mer enn meg, hehe. da min er vekslende, altså sjelero eller hva folk kallerr det. haha. Kan du se ting som spøkelser og sånn også?

Jeg så en gang en svart skygge som skremte livet av meg, blir fortsatt redd av å tenke på det, den stod ved sengen min og ville kople seg på hodet mitt som en dødseterr eller hva de harrypotter greiene heter(?) Og nei jeg hadde ikke sett den filmen og drømte, hehe. det var dessverre helt ekte slik jeg så det. Men SYKT skummelt!

Har du noe peiling på hva det kan ha vært? har du opplevd noe ligndende?

SINNSYKT skummelt! ikke som et spøkelse men noe annet sykt noe. 

haha, skjønner at dette høres drøyt ut men føller jeg må ta sjangsen å spørr! <3 

Anonymkode: 85dc9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært forbudt ved lov å ta penger fra folk for "spådommer", folk som er for dumme til å vite sitt eget beste.

Healere og klarsynte er kvakksalvere i samme svindler- og bedragerikategori.

Min stakkars svigermor betalte healere i dyre dommer da svigerfar ble kreftsyk, og fikk "healing" over telefon for han. Han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Million skrev:

Det skulle vært forbudt ved lov å ta penger fra folk for "spådommer", folk som er for dumme til å vite sitt eget beste.

Healere og klarsynte er kvakksalvere i samme svindler- og bedragerikategori.

Min stakkars svigermor betalte healere i dyre dommer da svigerfar ble kreftsyk, og fikk "healing" over telefon for han. Han døde.

Det finnes regler for healere!! denne healeren kan ikke være godkjent healer evntuelllt en helt jævelig person som ikke burde jobbet med det! Og ikke forholder seg til de etiske retningslinje healere har. Sånne folk havner faktisk i fengsel! det har skjedd flere ganger. Jeg vil ikke kalle denne personen en healer men en svindler! <3  Jeg kjenner flere healere som er fantastiske menesker og  kan hjelpe men ser sin begrensning! <3 kondolerer! <3

Anonymkode: 85dc9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du svarer! <3 Jeg tror du har roen mer enn meg, hehe. da min er vekslende, altså sjelero eller hva folk kallerr det. haha. Kan du se ting som spøkelser og sånn også?

Jeg så en gang en svart skygge som skremte livet av meg, blir fortsatt redd av å tenke på det, den stod ved sengen min og ville kople seg på hodet mitt som en dødseterr eller hva de harrypotter greiene heter(?) Og nei jeg hadde ikke sett den filmen og drømte, hehe. det var dessverre helt ekte slik jeg så det. Men SYKT skummelt!

Har du noe peiling på hva det kan ha vært? har du opplevd noe ligndende?

SINNSYKT skummelt! ikke som et spøkelse men noe annet sykt noe. 

haha, skjønner at dette høres drøyt ut men føller jeg må ta sjangsen å spørr! <3 

Anonymkode: 85dc9...942

Jeg var skikkelig usikker i mange år, og lurte på om hele meg og greiene mine var sprøyt, kunne jeg virkelig si noe utfra en bunke kort, eller en følelse? Jeg hadde perioder der jeg vendte meg bort fra meg selv, selv om jeg ikke hadde grunn, ble bare påvirket av tvil og alt.  Det resulterte i mye sorg og feilsteg de gangene jeg IKKE hørte på meg selv og magefølelsen min..! Så joda, om jeg har ro og trygghet nå, så tok det mange år å komme fit jeg er nå, du vil merke at det er bare en vei å gå når du har klarsynte evner, det er ingen rom for tvil, ting går seg nemlig dit enten du velger å tro det du ser, eller ikke  :) jeg har ikke så mye kunnskap om gjenferd, men jeg merker at mange vil ha kontakt, feks kjenner jeg ofte nærvær av noen, og så hender på kroppen min, eller noen som står inntil meg, som om de bare vil si at de ser meg, jeg vet ikke.  Men jeg tror på positiv og negativ energi, det du beskriver høres ut som en veldig negativ en, jeg har lest lignende beskrivelser på utelandske nettforum for overnaturlige ting, faktisk så du er ikke alene..!

Anonymkode: 879f5...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Million skrev:

Det skulle vært forbudt ved lov å ta penger fra folk for "spådommer", folk som er for dumme til å vite sitt eget beste.

Healere og klarsynte er kvakksalvere i samme svindler- og bedragerikategori.

Min stakkars svigermor betalte healere i dyre dommer da svigerfar ble kreftsyk, og fikk "healing" over telefon for han. Han døde.

Jeg tar aldri betalt for den hjelpen folk ber meg om, og aldri kommer jeg til å gjøre det heller. Jeg vet at veldig mange er i en desperat situasjon når de oppsøker slike tjenester. Kondolerer så mye med ditt tap, det må ha vært helt forferdelig for din svigermor å strekke ut en hånd og få det der i retur, de skulle vært straffet.

Anonymkode: 879f5...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 4 og en som utgir seg for å være klaresynt

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var skikkelig usikker i mange år, og lurte på om hele meg og greiene mine var sprøyt, kunne jeg virkelig si noe utfra en bunke kort, eller en følelse? Jeg hadde perioder der jeg vendte meg bort fra meg selv, selv om jeg ikke hadde grunn, ble bare påvirket av tvil og alt.  Det resulterte i mye sorg og feilsteg de gangene jeg IKKE hørte på meg selv og magefølelsen min..! Så joda, om jeg har ro og trygghet nå, så tok det mange år å komme fit jeg er nå, du vil merke at det er bare en vei å gå når du har klarsynte evner, det er ingen rom for tvil, ting går seg nemlig dit enten du velger å tro det du ser, eller ikke  :) jeg har ikke så mye kunnskap om gjenferd, men jeg merker at mange vil ha kontakt, feks kjenner jeg ofte nærvær av noen, og så hender på kroppen min, eller noen som står inntil meg, som om de bare vil si at de ser meg, jeg vet ikke.  Men jeg tror på positiv og negativ energi, det du beskriver høres ut som en veldig negativ en, jeg har lest lignende beskrivelser på utelandske nettforum for overnaturlige ting, faktisk så du er ikke alene..!

Anonymkode: 879f5...d74

noen ganger er det så deilig å snakke med noen som SER at jeg snakker sant! som jeg føler at du gjorde nå! <3  det var ulikt noe annet jeg har opplevd. og jeg fikk faktisk et reelt trauma av dett! turte ikke være alene på flere dager. ! Og trodde jeg hadde klikket helt! haha! grusomt. 

Tror og håper jeg kunne taklet det bedree nå da jeg har kommet lenger og lært mye mer og sterkere, FØr prøvde jeg å sende bort dårlige energier med dårlig energi og sinne noe som bare ga det mer energi om du skjønner! ? Nå har jeg lært på den harde måten (haha) at det ikke funker og at man må være bestemt men positiv og nulle det ut med kjærlighet og ren energi i stedet! <3  

 

 spøkelseer har blitt en naturlig del av livet for meg da jeg har sett de så mye oppigjennom og lært meg å hjelppe de videre. Men jeg hadde en veldig vond tid da jeg kunne "høre" de inni hodet mitt og se de de men  ikke få   ta de bort, jeg tror jeg var som en magnet eller noe de kom fra alle kanter !! til alle tider:fart2:. haha! nå er det heldigvis mye lettere for meg på den fronten!!! :laugh:

Anonymkode: 85dc9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...