Gå til innhold

Hatefulle KG menn som sutrer

Fremhevede innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet
24 minutter siden, WubWub skrev:

Ny dag , nye utfordringer.

Jeg leser litt i tråder om feminisme og innholdet forløper seg som vanlig ; De samme gamle mannfolka flokker seg for å spy ut kvinnehat samtidig som de klapper hverandre på skuldrene der de sitter å skryter det mannlige kjønn opp i skyene.

Det er nesten litt søtt å bevitne hadde det ikke vært for det faktum at budskapet og holdningene de formidler faktisk er hinsides all fornuft.

Det er gjerne de samme gjengangerne som klager over at de aldri får dame og de forstår ikke hvorfor, for i deres hode så "er de jo så snille og gode". Realiteten er derimot en helt annen, de får seg ikke damer fordi de IKKE er snille - snarere tvert imot.

Deres kvinnesyn oser av forakt, hat, bitterhet og aggresjon. 

I mitt hode så ser jeg for meg den typiske mannlige KG kvinnehateren som noe ala dette ;

enhanced-buzz-22259-1357162528-2.jpg?dow

Det der er en typisk nerd. Ikke en kvinnhater:fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
7 minutter siden, WubWub skrev:

Ingen som skriver dritt om kvinner på KG? Er du seriøs......

Det pumpes ut minst 10 kvinnehatende tråder per dag på KG og kvinner blir angrepet i titalls tråder hver eneste dag.

Dette er helt uakseptabelt og uholdbart, det later til at kvinnehaterne formerer seg og de pumpes ut stadig økende mengder av diskriminering. Dette er en trend vi ikke kan akseptere. 

Vi må tørre å stå opp imot hatet enten vi er menn eller kvinner

Jeg vil gjerne se de kvinnehatende trådene så jeg får rapportert de i stede for å skrive dritt om kg menn. Det er ikke alle menn som skriver dritt men det er uskyldige som får svi. Det eneste jeg har sett er hat og mobbing mot kg menn. Jævlig voksent av voksne folk. Jeg trodde jeg var barnslig. Nei det skal ikke aksepteres. Men hvorfor skal det aksepteres å skrive dritt om menn men ikke kvinner? Ingen av delene skal aksepteres.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha:fnise: Det der var nesten litt søtt. Hadde blitt travelt for moderatorene om kvinner tok seg like nær av kritikk som dere menn

Anonymkode: 44b1c...0f5

De får ikke svi så mye? I så fall vil jeg se de trådene. Tagg meg. Så leser jeg når jeg får tid.

Endret av Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh, please. TS er ikke akkurat den rette til å belære andre om hvordan man oppfører seg, hverken mot kvinner eller folk generelt. Trådstarter er en manipulerende person, og har selv bla. innrømt å ha flere personligheter og er trygdet. Ikke akkurat en bra mal på en "ekte" og respektfull mann.  

Anonymkode: f27fc...0b1

Det innlegget der var langt under beltestedet. Faen meg helt patetisk. Om WubWub er trygda eller ikke spiller ingen rolle i denne konteksten. Hah...som om det noen gang skulle definere malen på en respektfull mann.

Du kan være så uenig du vil med Ts, men hold deg for god for personangrep.

• Liker 5
Gjest Axl Rose
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh, please. TS er ikke akkurat den rette til å belære andre om hvordan man oppfører seg, hverken mot kvinner eller folk generelt. Trådstarter er en manipulerende person, og har selv bla. innrømt å ha flere personligheter og er trygdet. Ikke akkurat en bra mal på en "ekte" og respektfull mann.  

Anonymkode: f27fc...0b1

Hva har trygd med dette å gjøre? Jeg er også trygdet. Er ikke jeg heller ekte eller hva mener du? Skal ikke blande inn noe en ikke kan noe for. Ingen ber om trygd. Ingen vil at det skal skje. Så ikke bruk det for å angripe noen.

Skrevet
2 timer siden, Axl Rose skrev:

De får ikke svi så mye? I så fall vil jeg se de trådene. Tagg meg. Så leser jeg når jeg får tid.

Challenge accepted. Men advarer om at det sikkert kan bli litt masete og mye å lese for deg i lengden:fnise:

Anonymkode: 44b1c...0f5

Skrevet

Det finnes mange subgrupper mennesker på internett, og kvinneguiden har beklageligvis blitt et tidsfordriv for en subgruppe menn fra mannegruppa ottar som daglig underholdes og føler samhold og selvverd av å rakke ned på kvinner. De er stort sett evig single og iq nivået deres er lavere enn en hunds og de tror at feminisme handler om å kjøre traktor over menn og blø mensenblod på de mens de ligger nede. De er til og med hakket gærnere enn de villeste konspirasjonsteoretikerne som tror at obama var en alien. Majoriteren av de burde hatt psykiatrisk hjelp og mange av de vet vi jo også at får dette , men mye av ytringene deres her inne tyder jo på at det ikke hjelper.
På en måte så må man jo tillate dem å ha sosial kommunikasjon via internett når de er så tapere at ingen vil være venn med de og finne på ting i virkeligheten, men jeg skulle virkelig ønske de holdt seg på 4 chan eller brukte internett tida si til noe mer fornuftig , som å bli verdens mestere i Skyrim eller melde seg frivillig til søppelplukker på TG, eller for den sags skyld som frivillig på Fretex og faktisk gjøre noe godt for noen, enn å sitte på KG. Men det er vel det nærmeste de kommer kvinner, stakkars.

Anonymkode: 4ac7d...e62

• Liker 4
Skrevet

Å det finnes noen som bare er supersøte her og da. 

Anonymkode: 17fda...416

Gjest Axl Rose
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å det finnes noen som bare er supersøte her og da. 

Anonymkode: 17fda...416

Jeg er søt:lur:mye søtere enn den søteste.

Skrevet

Bump. Tror mange menn kunne lært mye av @WubWub

Anonymkode: d2a9f...bad

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bump. Tror mange menn kunne lært mye av @WubWub

Anonymkode: d2a9f...bad

Er ikke så mye å lære. Bare si det damene vil høre, aldri kritisere og bare være positiv til de hele tiden. La de leve i en boble og leve ut en illusjon, sånn at de får god selvfølelse. La de få en følelse av mestring og selvtillit. La de få god selvtillit for noe en tilbakestående ape kunne klart i blinde. Behandle de som barn. 

Kort fortalt: gjør som alle andre og snakk som alle andre, og hold tankene dine til deg selv. 

Men greia er at sånt går begge veier. Jeg gir ingen noe gratis. Jeg eksisterer ikke for å tjene deg og dine følelser. H adde flere menn slutta tilbe kvinner og bare kastet respekt på de uten at de har gjort noe av verdi, så hadde ting jevnet seg mer også i samfunnet.

Når det er sagt så kjenner jeg mange kvinner jeg respekterer. Men er ikke sånn at jeg er interessert i å respekter alle bare sånn uten videre. Jobb for respekten. 

Endret av CannibalLektor
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, CannibalLektor skrev:

Er ikke så mye å lære. Bare si det damene vil høre, aldri kritisere og bare være positiv til de hele tiden. La de leve i en boble og leve ut en illusjon, sånn at de får god selvfølelse. La de få en følelse av mestring og selvtillit. La de få god selvtillit for noe en tilbakestående ape kunne klart i blinde. Behandle de som barn. 

Kort fortalt: gjør som alle andre og snakk som alle andre, og hold tankene dine til deg selv. 

Men greia er at sånt går begge veier. Jeg gir ingen noe gratis. Jeg eksisterer ikke for å tjene deg og dine følelser. H adde flere menn slutta tilbe kvinner og bare kastet respekt på de uten at de har gjort noe av verdi, så hadde ting jevnet seg mer også i samfunnet.

Når det er sagt så kjenner jeg mange kvinner jeg respekterer. Men er ikke sånn at jeg er interessert i å respekter alle bare sånn uten videre. Jobb for respekten. 

Du fremstår som en grusom person som jeg ikke vil sammenligne med disse apekattene da de ligger langt over deg og ditt nivå! 

Respekt får du aldri da du må fortjene respekt av andre! Du er den sutrete mannen som denne tråden handler om.

Anonymkode: 9601b...2dd

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du fremstår som en grusom person som jeg ikke vil sammenligne med disse apekattene da de ligger langt over deg og ditt nivå! 

Respekt får du aldri da du må fortjene respekt av andre! Du er den sutrete mannen som denne tråden handler om.

Anonymkode: 9601b...2dd

Jeg er ikke avhengig av andres respekt. 

Det er vel heller kvinnfolk som griner mest om å bli sett og respektert.

Skrevet
På 3.2.2018 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at det er blitt en greie at menn kommer hit, er overkjørende, dominante og rett ut frekke, de gjemmer seg bak "jeg er jo bare ærlig" og tolker alt sort hvitt og tror de er ordentlig kule, skikkelig bølla og leder av gjengen. Det er flaut og kjedelig å se på. 

Anonymkode: 5cf3a...9a1

Det er nettopp dette som blir så ironisk. Disse mennene gnåler om at "feminismen har utspilt sin rolle", og så oppfører de seg nettopp på den måten som feminister påpeker: overkjørende, dominerende, lytter ikke til motargumenter, holder aldri kjeft, tar over tråden og forumet. Det er nettopp denne måten å oppføre seg mot kvinner på, som tydeliggjør hvorfor likestillingsarbeid og feminisme er nødvendig, og hvorfor det fremdeles gir mening å snakke om patriarkalske strukturer. 

Det finnes veldig mange oppegående og reflekterte menn i verden, også her på forumet. Jeg er glad i menn, jeg. Men det er en tendens at en viss type menn kommer hit og ødelegger. Ikke ved å "være ærlig og direkte", som de selv antagelig smykker seg med, men ved å være usmakelige, overkjørende og fremme et kvinnesyn som ikke hører hjemme i vår tid.

Anonymkode: ae4fd...b9f

• Liker 1
Skrevet

En tråd fult av syte paver som klager på at andre  sutrer.

Anonymkode: 77b3a...921

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...