WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #81 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det. Nå tolker du. Ikke er jeg mann, ikke er jeg sint på kvinner generelt (men noen, helt klart). Du bommer. Jeg er fullstendig klar over hva du er for en, WubWub. Du bekrefter det ved å være så selvhøytidelig og ikke klare å le av deg selv. Anonymkode: 39cf3...369 Hva er jeg da? Mistenker at du har lest min KG dagbok.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #82 Skrevet 4. februar 2018 Oh, please. TS er ikke akkurat den rette til å belære andre om hvordan man oppfører seg, hverken mot kvinner eller folk generelt. Trådstarter er en manipulerende person, og har selv bla. innrømt å ha flere personligheter og er trygdet. Ikke akkurat en bra mal på en "ekte" og respektfull mann. Anonymkode: f27fc...0b1 3
Gjest Axl Rose Skrevet 4. februar 2018 #83 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 8 timer siden, WubWub skrev: Mitt inntrykk fra KG er så absolutt at menn er de verste sytepavene. Gutter som ikke har draget sitter gjerne på KG for å formidle hvor grusomme kvinner er. Men de fleste av oss skjønner hvor landet ligger. En gutt har ikke draget ; gutt lar smerten sin gå utover uskyldige kvinner. Patetisk spør du meg. Du mener sikkert meg også siden jeg syter over livet mitt og ekser. Har ikke sett så mange andre. Det er lov å klage over ekser vet du. Mine ekser er ikke alle kvinner i verden. Husk alle har ikke et perfekt liv og mange har oppleve mer dritt enn deg. Da er det enkelt å syte på et forum man er anonym. Det er godt å få litt ut. Ingen problem med å få damer, værre å holde på de. Mange av de som klager på kvinner utenfor nett har draget på kvinner. Tro det eller ei. Det er menn som virkelig angriper kvinner hele tiden. Det er frekt. Så der er jeg enig. De som bare skal angripe uskyldige fortjener ikke respekt. Men damene vil til de. Hvordan kan det ha seg? Damer kommer jeg aldri til å forstå meg på Samme med meg. Uansett hvor frekk jeg er (ikke alltid med vilje) så har jeg ikke problem med å få damer. Klaging har sjelden noe med at de ikke får seg noe, men det skjer. Absolutt. Bare kutt ut å klag over et kjønn. Klag over begge kjønn. Som angriper uten grunn. Nei menn er langt i fra de største sytepavene på dette forumet. Endret 4. februar 2018 av Axl Rose
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #84 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oh, please. TS er ikke akkurat den rette til å belære andre om hvordan man oppfører seg, hverken mot kvinner eller folk generelt. Trådstarter er en manipulerende person, og har selv bla. innrømt å ha flere personligheter og er trygdet. Ikke akkurat en bra mal på en "ekte" og respektfull mann. Anonymkode: f27fc...0b1 Jeg syntes det er trist og leit at du sitter å angriper meg som person. Personangrep er generelt sett en uting. Videre så hakker du på meg fordi jeg er trygdet, som om meningene til et menneske som går på uføretrygd automatisk ikke lenger har verdi. Dette er et menneskesyn som ikke er greit. Så hevder du at "jeg innrømmer at jeg har flere personligheter" , dette er også uriktig. Jeg har 1 personlighet. Mitt råd til deg er at du legger av deg alle fordommene dine, at du slutter med personangrep og at du heller tar argumentene fremfor personen. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #85 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oh, please. TS er ikke akkurat den rette til å belære andre om hvordan man oppfører seg, hverken mot kvinner eller folk generelt. Trådstarter er en manipulerende person, og har selv bla. innrømt å ha flere personligheter og er trygdet. Ikke akkurat en bra mal på en "ekte" og respektfull mann. Anonymkode: f27fc...0b1 Hørt om ytringsfrihet og at det ikke er lov å diskriminere folk pga funksjonsnedsettelse? Tror du uføre er syk i intelligensen sin eller? Anonymkode: 44b1c...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #86 Skrevet 4. februar 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Sikkert, men de spammer ikke dette forumet med alskens mannshatende dritt. Anonymkode: 53c7e...7a5 Her avslører du at du er kvinne, og sikkert en av de bitre også siden du ikke får med deg hvor store mengder med mannshat det faktisk er her på kg. Anonymkode: 5fc39...7ef 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #87 Skrevet 4. februar 2018 10 hours ago, WubWub said: Respekterer ikke sytepaver som bare sitter å klager. Hvorfor respekterer du ikke deg selv? Jeg er åpen for å prate hvis du vil ha noen å snakke med om dette selvhatet ditt Anonymkode: 5fc39...7ef 2
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #88 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor respekterer du ikke deg selv? Jeg er åpen for å prate hvis du vil ha noen å snakke med om dette selvhatet ditt Anonymkode: 5fc39...7ef Jeg tror du må øve deg litt mer på manipulasjon og hersketeknikker, du skal ha for forsøket men jeg gir deg karakteren 1/10.
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #89 Skrevet 4. februar 2018 Ny dag , nye utfordringer. Jeg leser litt i tråder om feminisme og innholdet forløper seg som vanlig ; De samme gamle mannfolka flokker seg for å spy ut kvinnehat samtidig som de klapper hverandre på skuldrene der de sitter å skryter det mannlige kjønn opp i skyene. Det er nesten litt søtt å bevitne hadde det ikke vært for det faktum at budskapet og holdningene de formidler faktisk er hinsides all fornuft. Det er gjerne de samme gjengangerne som klager over at de aldri får dame og de forstår ikke hvorfor, for i deres hode så "er de jo så snille og gode". Realiteten er derimot en helt annen, de får seg ikke damer fordi de IKKE er snille - snarere tvert imot. Deres kvinnesyn oser av forakt, hat, bitterhet og aggresjon. I mitt hode så ser jeg for meg den typiske mannlige KG kvinnehateren som noe ala dette ; 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #90 Skrevet 4. februar 2018 AnonymBruker: "Jeg er ikke feminist, men ja, jeg ønsker likestilling". WubWub: "Hvorfor hater du kvinner?!" Sukk... Anonymkode: 39cf3...369 3
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #91 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: AnonymBruker: "Jeg er ikke feminist, men ja, jeg ønsker likestilling". WubWub: "Hvorfor hater du kvinner?!" Sukk... Anonymkode: 39cf3...369 Jeg ville heller sagt ; WubWub; "Om du er positiv til likestilling så er du per definisjon en feminist enten du liker det eller ei" MvH Meg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #92 Skrevet 4. februar 2018 21 minutter siden, WubWub said: Jeg tror du må øve deg litt mer på manipulasjon og hersketeknikker, du skal ha for forsøket men jeg gir deg karakteren 1/10. Hæh? Du sier "Respekterer ikke sytepaver som bare sitter å klager.", så driver du å klager på alle her, så når jeg da lurer på hvorfor du ikke respoekterer deg selv så mener du at jeg prøver å manipulere deg? Anonymkode: 5fc39...7ef 3
Gjest Axl Rose Skrevet 4. februar 2018 #93 Skrevet 4. februar 2018 Flere som blir med å rapportere tråden?
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #94 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hæh? Du sier "Respekterer ikke sytepaver som bare sitter å klager.", så driver du å klager på alle her, så når jeg da lurer på hvorfor du ikke respoekterer deg selv så mener du at jeg prøver å manipulere deg? Anonymkode: 5fc39...7ef Nå gir jeg deg karakteren 0/10. Sist fikk du 1 poeng fordi du i det minste prøvde, men nå fikk du 1 minuspoeng i forsøket da budskapet ditt ble veldig rotete og diffust.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #95 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, WubWub said: Nå gir jeg deg karakteren 0/10. Sist fikk du 1 poeng fordi du i det minste prøvde, men nå fikk du 1 minuspoeng i forsøket da budskapet ditt ble veldig rotete og diffust. Du gir ingen mening WubWub, men som sagt hvis du vil ha noen å prate med så er det bare å si ifra, ingen skal trenge å gå rundt og hate seg selv Anonymkode: 5fc39...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #96 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Axl Rose skrev: Flere som blir med å rapportere tråden? For hva da? Anonymkode: 44b1c...0f5 2
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #97 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gir ingen mening WubWub, men som sagt hvis du vil ha noen å prate med så er det bare å si ifra, ingen skal trenge å gå rundt og hate seg selv Anonymkode: 5fc39...7ef Du kaster bort kalorier ved å prøve såre meg. Som sagt så er forsøkene dine veldig åpenbare. Du er nesten nødt til å prøve litt hardere Endret 4. februar 2018 av WubWub
Gjest Axl Rose Skrevet 4. februar 2018 #98 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For hva da? Anonymkode: 44b1c...0f5 Det wubwub driver med. Hat over menn på kg som ikke har gjor han en dritt. I stedet for å sitte her å skrive dritt og gjøre narr av andre så kan du komme deg litt ut wub. Det er ingen som skriver dritt om kvinner her. I så fall rapporterer du. Ikke lage en hel tråd for å skrive dritt og mobbe. Det er du som sitter å skriver dritt om et kjønn på kg. Så uskyldige får svi. På grunn av sånne som deg så får vi andre dritt meldinger. Kun for vi er mann på kg.
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #99 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, Axl Rose skrev: Det wubwub driver med. Hat over menn på kg som ikke har gjor han en dritt. I stedet for å sitte her å skrive dritt og gjøre narr av andre så kan du komme deg litt ut wub. Det er ingen som skriver dritt om kvinner her. I så fall rapporterer du. Ikke lage en hel tråd for å skrive dritt og mobbe. Det er du som sitter å skriver dritt om et kjønn på kg. Så uskyldige får svi. På grunn av sånne som deg så får vi andre dritt meldinger. Kun for vi er mann på kg. Ingen som skriver dritt om kvinner på KG? Er du seriøs...... Det pumpes ut minst 10 kvinnehatende tråder per dag på KG og kvinner blir angrepet i titalls tråder hver eneste dag. Dette er helt uakseptabelt og uholdbart, det later til at kvinnehaterne formerer seg og de pumpes ut stadig økende mengder av diskriminering. Dette er en trend vi ikke kan akseptere. Vi må tørre å stå opp imot hatet enten vi er menn eller kvinner 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #100 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Axl Rose skrev: Det wubwub driver med. Hat over menn på kg som ikke har gjor han en dritt. I stedet for å sitte her å skrive dritt og gjøre narr av andre så kan du komme deg litt ut wub. Det er ingen som skriver dritt om kvinner her. I så fall rapporterer du. Ikke lage en hel tråd for å skrive dritt og mobbe. Det er du som sitter å skriver dritt om et kjønn på kg. Så uskyldige får svi. På grunn av sånne som deg så får vi andre dritt meldinger. Kun for vi er mann på kg. Haha Det der var nesten litt søtt. Hadde blitt travelt for moderatorene om kvinner tok seg like nær av kritikk som dere menn Anonymkode: 44b1c...0f5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå