Gå til innhold

Hatefulle KG menn som sutrer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Enig i hovedinnlegget til Wuben, de under krever noe mer nyansering. Men generelt sett er det jævlig plagsomt med den andelen av bitre og sutrete menn her inne på kg; de som stadig skal skylde på norske kvinner for alt som går galt i livene sine, selv det at brunosten har blitt sur i kjøleskapet.

Jeg synes det er plagsomt med både sutrete menn og kvinner. Og det er nok av sutrete kvinner her som det er av sutrete menn her. 

Anonymkode: 77b3a...921

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nemen har WubWub blitt avslørt som en liten hykler........... 

Så om en mann tenner på et kvinnelig kjønnsorgan så er han en hykler om han er imot kvinnediskriminering? 

Whaaaaaaaaaaaat. I dont even......

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes det er bra at noen tar opp de områdene menn ikke er likestilte kvinner, og der menn stiller svakere enn kvinner. Men jeg setter mest pris på det når de som tar dette opp ikke tar det opp som om det er kvinners feil at samfunnet er sånn, eller som om det er et motstykke til å kjempe for likestilling der kvinner kommer dårligst ut. Jeg er enig med at det er stakkarslig og avskrekkende med menn som snakker som om kvinner skylder dem sex, eller forhold. JA, det er vondt å være ensom, men det er ikke kvinners ansvar å bli sammen med ensomme mennesker (heller ikke visa versa). 

Men er også morsomt og påtagelig hvordan TS i denne tråden tar dette opp for å score poeng hos nettopp kvinnene. 

Skrevet

Jeg synes det er plagsomt med både sutrete menn og kvinner. Og det er nok av sutrete kvinner her som det er av sutrete menn her. 

Absolutt, det er mange bitre kjerringer her inne. Denne tråden handler dog om den mannlige delen.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Så om en mann tenner på et kvinnelig kjønnsorgan så er han en hykler om han er imot kvinnediskriminering? 

Whaaaaaaaaaaaat. I dont even......

Du er blitt avslørt at du ikke bryr deg om kvinner har det godt under sex. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Som du ser i tråden der så er det ganske så vanlige at både menn og kvinner tenner på kjønnsorgan mens de har sex ;)

Du skriver du er likegyldig i om den du Har sex med har det godt. 

Anonymkode: 9bf9c...7b8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Absolutt, det er mange bitre kjerringer her inne. Denne tråden handler dog om den mannlige delen.

Sant men WubWub ser ut til å tro at det bare er menn som sutrer.

Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Jeg synes det er bra at noen tar opp de områdene menn ikke er likestilte kvinner, og der menn stiller svakere enn kvinner. Men jeg setter mest pris på det når de som tar dette opp ikke tar det opp som om det er kvinners feil at samfunnet er sånn, eller som om det er et motstykke til å kjempe for likestilling der kvinner kommer dårligst ut. Jeg er enig med at det er stakkarslig og avskrekkende med menn som snakker som om kvinner skylder dem sex, eller forhold. JA, det er vondt å være ensom, men det er ikke kvinners ansvar å bli sammen med ensomme mennesker (heller ikke visa versa). 

Men er også morsomt og påtagelig hvordan TS i denne tråden tar dette opp for å score poeng hos nettopp kvinnene. 

Litt spesielt å hevde at jeg prøver score poeng hos noen. Jeg gir jevnt over en stor beng i popularitet. 

Jeg ytrer min mening og så får de som er uenige være uenige, og de som er enige være enige. Om menn eller kvinner er uenig eller enig spiller ingen trille for meg, dette er ikke en fotballkamp hvor et kjønn kriger mot det andre.

Min mening er at jeg ser meg lei på menn som kommer til KG for å klage over hvor grusomme kvinner er. 

Skrevet

Hvorfor drar dere inn ts sine andre utsagn og tar det komplett ut av sammenheng? Når jeg knuller mannen min så ser jeg kroppen og kuken hans, deilig hud og svette, rå mann, og jeg blir kåt. Sitter ikke der som en politisk korrekt feminist og tenner på personligheten hans hvis det er det dere trur.... så jaha ts tenner på fitte, big deal. 

Anonymkode: 5cf3a...9a1

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Ja men når men gjør dette så kaller WubWub dem for sutrete. Det virker som han tror at menn ikke kan ha problemer.

Ja WubWub gjør ha som helst for å skåre noen billige poeng oss kvinner. 

• Liker 1
Skrevet

Neida, har sett Wuben kritisere bitre kjerringer her inne også. Greia er at kg er et sirkus, og det sirkuset er fullt av klovner. Det er så mye dritt her inne at forumet er en jævla parodi, og jeg er slettes ingen unntak (om noen skulle beskylde meg for hykleri). 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke la deg lure. Han bare troller på sitt eget vinglete og mindfuckende vis.

Anonymkode: 266a4...084

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Litt spesielt å hevde at jeg prøver score poeng hos noen. Jeg gir jevnt over en stor beng i popularitet. 

Jeg ytrer min mening og så får de som er uenige være uenige, og de som er enige være enige. Om menn eller kvinner er uenig eller enig spiller ingen trille for meg, dette er ikke en fotballkamp hvor et kjønn kriger mot det andre.

Min mening er at jeg ser meg lei på menn som kommer til KG for å klage over hvor grusomme kvinner er. 

Alle ser at du prøver å skåre billige poeng. Det er så opplagt at en blind person kan se det

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar dere inn ts sine andre utsagn og tar det komplett ut av sammenheng? Når jeg knuller mannen min så ser jeg kroppen og kuken hans, deilig hud og svette, rå mann, og jeg blir kåt. Sitter ikke der som en politisk korrekt feminist og tenner på personligheten hans hvis det er det dere trur.... så jaha ts tenner på fitte, big deal. 

Anonymkode: 5cf3a...9a1

Han skriver at han gir f i om den han har sex med får orgasme, ei heller om hun i det hele tatt har det godt. Hvis han selv skriver at han driter i om jenta har det godt så sier det litt. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men når men gjør dette så kaller WubWub dem for sutrete. Det virker som han tror at menn ikke kan ha problemer.

Ja WubWub gjør ha som helst for å skåre noen billige poeng oss kvinner. 

Jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det er "litt" spesielt at menn i Norge sitter å sutrer over diskriminering og hvor vondt vi har det.

Faktum er at Norge er rangert som verdens beste land å leve i 10 år på rad ifølge FN, vi kommer også på andre plass når det kommer til likestilling. Bare Island kommer foran oss.

Men det er kanskje det sutregutter sutrer over? At kvinner har like rettigheter som menn? 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skriver at han gir f i om den han har sex med får orgasme, ei heller om hun i det hele tatt har det godt. Hvis han selv skriver at han driter i om jenta har det godt så sier det litt. 

Jeg greier ikke helt å se hva mine sexpreferanser har med trådens emne å gjøre? Kan du forklare?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, WubWub said:

Men det er kanskje det sutregutter sutrer over? At kvinner har like rettigheter som menn? 

Det er som de mener at verden skylder dem noe bare fordi de ble født med penis.

Anonymkode: 53c7e...7a5

Skrevet

Er nok av kvinner som tror verden skylder dem noe bare fordi de er kvinner. Men la oss late som det ikke er tilfelle.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg greier ikke helt å se hva mine sexpreferanser har med trådens emne å gjøre? Kan du forklare?

Dine preferanser er å gi f i sexpartneren?

Skrevet

Jeg tror det stikker dypere enn som så. Det er gjerne gutter som har falt utenfor skolen, som sitter foran pcen å spiller dataspill år etter år, de mister sosial kompetanse og de fungerer dårlig. Istedenfor å ta tak i dette så skylder de på kvinner.

De logger seg da på KG å skrive illsinte tråder og de krever at kvinner skal kjempe for menns rettigheter. Blir ikke mer stakkarslig enn det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...