HalldirV2 Skrevet 4. februar 2018 #61 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, Axl Rose skrev: Åå kom an. Du har ikke vært så mye bedre selv. Du vet på internett er det mange som skriver dritt uansett kjønn. Det er ikke bare menn som skriver dritt på kg. Det er mennesker av begge kjønn. Få det inn i hodene deres. Få opp øyene. Jeg har ikke sett mye hat rettet mot ett kjønn her inne og hvis det dukker opp noe så ignorer. Forumet er fint sted å dele dritt vi har opplevd. Få råd osv..For vi er mange som har et vondt liv. Mest av alt skulle jeg vært borte. jeg blir kalt kvinnehater og det har jeg ofte blitt kalt. Tror du det er så moro å få det slengt i trynet når du ikke har gjort kvinner en helvetes dritt? Tenker visse andre må komme seg ut fra gutte og jenterommet, ut og oppleve den virkelige verden Og se hvordan det er. Mye værre enn på kg. Min oppfatning er helt annerledes, på tross av at jeg har hatt noen ekspedisjoner ut av gutterommet fra tid til annen. Den virkelige verden er faen meg paradiset fremfor KG hva "kjønnskamp" angår. Ellers er jeg helt enig i at det er mange drittkjerringer her inne, og at faenskapet går begge veier. 2
Gjest Axl Rose Skrevet 4. februar 2018 #62 Skrevet 4. februar 2018 9 minutter siden, HalldirV2 skrev: Min oppfatning er helt annerledes, på tross av at jeg har hatt noen ekspedisjoner ut av gutterommet fra tid til annen. Den virkelige verden er faen meg paradiset fremfor KG hva "kjønnskamp" angår. Ellers er jeg helt enig i at det er mange drittkjerringer her inne, og at faenskapet går begge veier. Ikke sant. Jeg er lei å høre "menn er så slemme, menn hater kvinner" tviler ikke på det finnes menn som hater kvinner her inne men folk kan gi litt mer faen i kjønn. For det finnes begge deler.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #63 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, Axl Rose skrev: Ikke sant. Jeg er lei å høre "menn er så slemme, menn hater kvinner" tviler ikke på det finnes menn som hater kvinner her inne men folk kan gi litt mer faen i kjønn. For det finnes begge deler. Samme her. Anonymkode: 77b3a...921
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #64 Skrevet 4. februar 2018 Forumet her renner ned av menn som skriver stygge ting om kvinner. Hver dag opprettes det minst 10 tråder om hvor grufulle og fæle kvinner er. Og det på et kvinneforum. 2
Perle Skrevet 4. februar 2018 #65 Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, WubWub skrev: De siste 2 årene har jeg observert en trend på KG ; Bitre og kvinnefiendtlige sinte menn. De kommer hit for å fortelle oss om hvor grusomme de syntes kvinner er, hvor urettferdig og vanskelig menn har det i samfunnet. De oppfordrer gjerne også kvinner til å kjempe for de. I store trekk så er det noe patetisk ved hele greia. Jeg har ofte lurt på hva slags "menn" dette er som kommer hit å tigger om at kvinner skal kjempe for de. Har vel jevnt over konkludert med at dette dreier seg om menn som sitter på gutterommet og som ikke får seg kvinnelig kjæreste. Istedetfor å ta tak i seg selv så prøver de finne eksterne syndebukker på hvorfor livet deres er så dritt. Og den syndebukken er kvinner, vi hører ofte disse sutreguttene si "kvinner blir bare tiltrukket av drittsekker, men de overser en snill fyr som meg" så går det 5 minutter så sier de "alle norske kvinner er horer". Ja, da tenker jeg ; du er sikkert en "kjempe snill fyr" Til de mannfolka på KG som sitter å sutrer over kvinner så vil jeg gjerne dele min timeplan, den vil øke din sannsynlighet på kvinnefronten. Den ser slik ut ; 🙌🏻🙏🏻💙 2
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #66 Skrevet 4. februar 2018 32 minutter siden, Perle skrev: 🙌🏻🙏🏻💙 vi får poste den timeplanen til disse sutreguttene som griner om damer
Perle Skrevet 4. februar 2018 #67 Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, WubWub skrev: vi får poste den timeplanen til disse sutreguttene som griner om damer Ja, det skulle kunne blitt ett interresant skue.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2018 #68 Skrevet 4. februar 2018 3 timer siden, WubWub skrev: Hva med å respektere både menn og kvinner...................
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #69 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Hva med å respektere både menn og kvinner................... Respekterer ikke sytepaver som bare sitter å klager.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2018 #70 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, WubWub skrev: Respekterer ikke sytepaver som bare sitter å klager. Så du sier at alle menn i verden syter\klager ? Hva med kvinner som syter\klager respekterer du dem ?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #71 Skrevet 4. februar 2018 13 minutter siden, WubWub skrev: Respekterer ikke sytepaver som bare sitter å klager. Du eier ikke selvrespekt altså. Okei, greit å vite! Anonymkode: 39cf3...369
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #72 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du eier ikke selvrespekt altså. Okei, greit å vite! Anonymkode: 39cf3...369 jo det har jeg. jeg sitter ikke å griner om damer eller tigger de om å kjempe mine kamper. jeg er en mann i motsetning til guttene som sitter å gråter om hvor "fæle damer er".
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2018 #73 Skrevet 4. februar 2018 22 minutter siden, WubWub skrev: jo det har jeg. jeg sitter ikke å griner om damer eller tigger de om å kjempe mine kamper. jeg er en mann i motsetning til guttene som sitter å gråter om hvor "fæle damer er". Nei du sitter der å griner over menn som sitter å griner over damer. Men jeg er ikke overasket over at du ignorerte spørsmålet mitt.
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #74 Skrevet 4. februar 2018 11 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Nei du sitter der å griner over menn som sitter å griner over damer. Men jeg er ikke overasket over at du ignorerte spørsmålet mitt. Mitt inntrykk fra KG er så absolutt at menn er de verste sytepavene. Gutter som ikke har draget sitter gjerne på KG for å formidle hvor grusomme kvinner er. Men de fleste av oss skjønner hvor landet ligger. En gutt har ikke draget ; gutt lar smerten sin gå utover uskyldige kvinner. Patetisk spør du meg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #75 Skrevet 4. februar 2018 43 minutter siden, WubWub skrev: jo det har jeg. jeg sitter ikke å griner om damer eller tigger de om å kjempe mine kamper. jeg er en mann i motsetning til guttene som sitter å gråter om hvor "fæle damer er". Men nå var ikke det premisset ditt heller. Ditt premiss så slik ut: 1 time siden, WubWub skrev: Respekterer ikke sytepaver som bare sitter å klager. Det er ingenting som sier noe om HVA de klager over her. Du skriver bare "sitter å (sic!) klager". I og med at du ikke gjør noe annet enn å klage og syte her inne, det er sjelden du bidrar med noe WubWub, så betyr det at du ikke har noen respekt for deg selv. Det er dine egne ord. Anonymkode: 39cf3...369 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #76 Skrevet 4. februar 2018 Er dette på samme måte som Skalterne gjør det? Anonymkode: fd4fc...0e1
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #77 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men nå var ikke det premisset ditt heller. Ditt premiss så slik ut: Det er ingenting som sier noe om HVA de klager over her. Du skriver bare "sitter å (sic!) klager". I og med at du ikke gjør noe annet enn å klage og syte her inne, det er sjelden du bidrar med noe WubWub, så betyr det at du ikke har noen respekt for deg selv. Det er dine egne ord. Anonymkode: 39cf3...369 Litt spesielt at du tolker min motstand mot kvinnehat som et selvhat. Men det illustrer muligens utfordringene vi har i forhold til reell likestilling. Når en mann blir angrepet fordi han er imot kvinnehat så viser dette at vi fremdeles har et stykke å gå. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #78 Skrevet 4. februar 2018 7 minutter siden, WubWub skrev: Litt spesielt at du tolker min motstand mot kvinnehat som et selvhat. Men det illustrer muligens utfordringene vi har i forhold til reell likestilling. Når en mann blir angrepet fordi han er imot kvinnehat så viser dette at vi fremdeles har et stykke å gå. Jeg tolker ikke noe. Å tolke vil si å ha A, D og F av informasjon og legge til B, C og E på egen hånd, for å få puslebitene til å passe. Jeg gikk ut fra dine premisser og viste at de også gjelder deg. Heller enn å se ironien så klikket du i vinkel og tok klagingen og sytingen din opp noen hakk. Gratulerer! Anonymkode: 39cf3...369 1
WubWub Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #79 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolker ikke noe. Å tolke vil si å ha A, D og F av informasjon og legge til B, C og E på egen hånd, for å få puslebitene til å passe. Jeg gikk ut fra dine premisser og viste at de også gjelder deg. Heller enn å se ironien så klikket du i vinkel og tok klagingen og sytingen din opp noen hakk. Gratulerer! Anonymkode: 39cf3...369 Kan du sitere denne klikkingen i diverse vinkler? Ganske sikker på at du ikke kan det, men det er typisk adferd for menn som er sinte på kvinner.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #80 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, WubWub skrev: Kan du sitere denne klikkingen i diverse vinkler? Ganske sikker på at du ikke kan det, men det er typisk adferd for menn som er sinte på kvinner. Jeg gjorde det. Nå tolker du. Ikke er jeg mann, ikke er jeg sint på kvinner generelt (men noen, helt klart). Du bommer. Jeg er fullstendig klar over hva du er for en, WubWub. Du bekrefter det ved å være så selvhøytidelig og ikke klare å le av deg selv. Anonymkode: 39cf3...369 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå