Gå til innhold

Hatefulle KG menn som sutrer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er nok av kvinner som tror verden skylder dem noe bare fordi de er kvinner. Men la oss late som det ikke er tilfelle.

Anonymkode: 77b3a...921

Sikkert, men de spammer ikke dette forumet med alskens mannshatende dritt.

Anonymkode: 53c7e...7a5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dine preferanser er å gi f i sexpartneren?

Anonymkode: 9bf9c...7b8

jeg ligger med begge kjønn og ja jeg driter i om de kommer, men dette har ingenting med trådens emne å gjøre så videre diskusjon rundt dette vil bli rapportert. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert, men de spammer ikke dette forumet med alskens mannshatende dritt.

De trådene forsvinner om man ignorerer dem. Noe av en eller annen grunn dere ikke forstår. Så lenge dere forsetter å gi dem oppmerksomhet så vil de komme. Slutt å gi dem oppmerksomhet så vil de forsvinne.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De trådene forsvinner om man ignorerer dem. Noe av en eller annen grunn dere ikke forstår. Så lenge dere forsetter å gi dem oppmerksomhet så vil de komme. Slutt å gi dem oppmerksomhet så vil de forsvinne.

Ikke si dere, for det inkluderer meg og jeg gir dem ytterst sjelden oppmerksomhet. Hvis du følger med vil du ser at det påfallende ofte er andre menn som haker på og følger opp. De har holdt på med dette tullet sitt så lenge at jeg har mistet troen på at de vil forsvinne. Jeg tror de som står bak Kvinneguiden vil ha dem her.

Skrevet

Ikke si dere, for det inkluderer meg og jeg gir dem ytterst sjelden oppmerksomhet. Hvis du følger med vil du ser at det påfallende ofte er andre menn som haker på og følger opp. De har holdt på med dette tullet sitt så lenge at jeg har mistet troen på at de vil forsvinne. Jeg tror de som står bak Kvinneguiden vil ha dem her.

Jeg tror ikke noe på den konspirasjonsteorien. Faktum er at alle disse kvinnehatende trådene driver kvinner bort fra dette forumet.

Fra 2016 til nå så har 28 kvinner jeg pratet med jevnlig på PM slettet seg selv pga en ting : Menn som kommer hit å spyr ut kvinnehat. 

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, WubWub skrev:

Menn er som bollefisker - de blåser seg opp å skryter av hvor tøffe, farlige, maskuline og kule de er. De overvurderer egne kvaliteter til de grader.

Det er flaut på vegne av mitt kjønn å bevitne

:fnise:

Anonymkode: d401f...625

Skrevet

:fnise:

Anonymkode: d401f...625

blubbblubb

xutstoppet-bollefisk-0489-oslo-nordlysve

• Liker 1
Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok av kvinner som tror verden skylder dem noe bare fordi de er kvinner. Men la oss late som det ikke er tilfelle.

Men det er ikke tilfelle. Vi gutta har ikke sjangs mot kvinner.

Mens vi gutta dropper ut før vi engang har fullført VGS så tar kvinner høyere akademisk utdannelse.

Hvorfor? Fordi de har høyere IQ enn oss gutta. Vi greier ikke engang å fullføre VGS mens damene tar mastergrader og doktorgrader. 

Endret av WubWub
Skrevet
6 minutter siden, WubWub skrev:

Men det er ikke tilfelle. Vi gutta har ikke sjangs mot kvinner.

Mens vi gutta dropper ut før vi engang har fullført VGS så tar kvinner høyere akademisk utdannelse.

Hvorfor? Fordi de har høyere IQ enn oss gutta. Vi greier ikke engang å fullføre VGS mens damene tar mastergrader og doktorgrader. 

Nå svader du Wub. Det er en rekke årsaksforklaringer på hvorfor gutter dropper ut av VGS, IQ er ingen av disse. Det er heller ikke slik at det finnes en konsensus om at det ene kjønnet har høyere IQ enn det andre.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Nå svader du Wub. Det er en rekke årsaksforklaringer på hvorfor gutter dropper ut av VGS, IQ er ingen av disse. Det er heller ikke slik at det finnes en konsensus om at det ene kjønnet har høyere IQ enn det andre.

Vestlige kvinner har i snitt 5 poeng høyere IQ enn vestlige menn. Dette kan du google.

5 poeng høres kanskje lite ut, men i realiteten så er dette enormt.

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Vestlige kvinner har i snitt 5 poeng høyere IQ enn vestlige menn. Dette kan du google.

5 poeng høres kanskje lite ut, men i realiteten så er dette enormt.

Det finnes mye data rundt IQ, enkelte forskere hevder menn har høyere IQ, andre forskere hevder kvinner har høyere IQ. Det kommer helt an på hvordan man tolker eller avleser data, og hvilken data man legger til grunn. Dette kan du like lett google. Poenget er at det ikke finnes en konsensus om hvilket kjønn som har høyest IQ, det inkluderer også oss vestlige. Men dersom du kan referere meg til en artikkel med en høy impact rating hvor vestlige kvinner blir betegnet som kjønnet med høyest IQ, vel...be my guest. 

• Liker 2
Skrevet

Det er litt trist at det finnes selvhatende menn som WubWub.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med selvhatende, jeg elsker meg selv

Skrevet

fordi jeg ikke liker menn som sutrer så er jeg selvhatende til tross for at jeg digger meg selv? hvor er logikken?! jeg forstår ikke. vennligst forklar

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kritisere sitt eget kjønn er da strengt tatt ikke det samme som og være selvhatende.

Endret av HalldirV2
Skrevet

Kanskje ikke, men det er et faktum at WubWub tror at menn ikke kan ha problemer her i livet.

Skrevet

Kanskje ikke, men det er et faktum at WubWub tror at menn ikke kan ha problemer her i livet.

Du bommer voldsomt her. Jeg oppfordrer deg til å lese HI pånytt. 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Jeg har sett WubWub ta menn i all øvrighet i forsvar her inne, og ikke bare en gang. Poenget er at hverken du eller jeg eller andre menn er tjent med å være blinde for og kritisere vårt eget kjønn. Det samme er heller ikke kvinner tjent med. Er det noe dette forumet trenger er det mer empati og forståelse for det andre kjønnet.  

Endret av HalldirV2
  • Liker 1
Skrevet

Beklager alle skrivefeil, jeg er på en whiskysnurr. 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Åå kom an. Du har ikke vært så mye bedre selv. Du vet på internett er det mange som skriver dritt uansett kjønn. Det er ikke bare menn som skriver dritt på kg. Det er mennesker av begge kjønn. Få det inn i hodene deres. Få opp øyene.

Jeg har ikke sett mye hat rettet mot ett kjønn her inne og hvis det dukker opp noe så ignorer. Forumet er fint sted å dele dritt vi har opplevd. Det kan bli litt sutring. Få råd osv..For vi er mange som har et vondt liv. Mest av alt skulle jeg vært borte. jeg blir kalt kvinnehater og det har jeg ofte blitt kalt. Tror du det er så moro å få det slengt i trynet når du ikke har gjort kvinner en helvetes dritt? 

Tenker visse andre må komme seg ut fra gutte og jenterommet, ut og oppleve den virkelige verden Og se hvordan det er. Mye værre enn på kg.

Endret av Axl Rose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...