Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

1 time siden, Døgnvill skrev:

H a h a h a h a!!!! Det er ytterst få blogger i Norge jeg hadde betalt 50 kr for å lese. Hans er absolutt ikke en av de.
Hva tror han egentlig? Har rosabloggen gått rett til hodet på han? Snakk om å sette seg høyt gitt! :daane:

Ja, ikke sant? Svindeltips spekket med bistrobesøk, en dupp i bassenget, poseringer i dress og briller og tanker om singeltilværelsen :fnise:.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.4.2018 den 15.35, Jordbærogfløte skrev:

En leser kommenterer under siste innlegg angående merking av spons, der han også svarer :-)

Han skriver bla at uten reklame på bloggene kunne det ha kostet rundt 50 kr hver gang man klikket seg inn..

Mener han at leserne skal holde kjeft ang merking, siden vi slipper å betale 50 kr? Hva behager? Ingen som sier at han ikke skal ha reklame, vel? Men at det SKAL merkes.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skorpion89 skrev:

Mener han at leserne skal holde kjeft ang merking, siden vi slipper å betale 50 kr? Hva behager? Ingen som sier at han ikke skal ha reklame, vel? Men at det SKAL merkes.

Ja, oppriktig talt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, oppriktig talt..

Kan vel ikke forvente stort annet fra noen i UI-staben.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pocahontas10000 skrev:

Selvfølgelig er det ikke greit å mobbe etc, men å komme med kritikk på jobben han gjør (eller ikke gjør), er ok! Burde vel kanskje nevnt det i innlegget sitt. Når skal disse bloggerne slutte å se på seg selv som offer fordi de ikke klarer å følge lover og regler?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorbus
8 timer siden, Pocahontas10000 skrev:

Kjære vene, nå må bloggerne snart slutte å kalle alt for hat. De vanner ut betydningen av begrepet. Hvis de eksemplene han kommer med er de verste han har funnet er han jammen tynnhudet!

«Tips mot svindling ispedd bilder med Dressmannlook. Han kan minne om en slu svindler selv ;-)» Dette oppfatter jeg som humor (og muligens et kompliment til utseendet hans?).

 Førsterangs lettvekter og spradepasse, er den viben jeg får. Legg merke til hvor mye selvskryt han får flettet inn i alle innleggene, samtidig som det ikke er noen særlige tegn til virkelig suksess». Usaklig kritikk. Med unntak av setningen om selvskryt, for der har brukeren helt rett.

 «Om noen er homo i Norge da er det Kleiven – stå frem mann». Jeg er enig i at denne ikke er akseptabel, men å tolke det som hat? Joa, hvis man virkelig legger godviljen til. Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sorbus said:

 «Om noen er homo i Norge da er det Kleiven – stå frem mann». Jeg er enig i at denne ikke er akseptabel, men å tolke det som hat? Joa, hvis man virkelig legger godviljen til. Kanskje...

Her ble jeg skuffet over Kleiven (som jeg ellers har (hadde?) veldig sansen for). Å sutre over at en random person på internett antyder at han er homoseksuell, og definere det som "hat", føles krenkende.

Det er jo ikke noe galt med å være LHBTI?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren om førsterangs lettvekter og spradebasse er min :-) Ble litt overrasket over at han definerte den som hat, men jaja, det sier jo noe om hvor sensitiv han er. Ikke at den var ment som en kompliment, for all del, men heller litt snert. Jeg lo i alle fall da jeg skrev det og følte meg definitivt ikke gjennomsyret med hat. Når han skriver en blogg om hvor vellykket han er, og hvordan eiendomsmegleren skal selge livsstilen hans som reklame for leiligheten fordi alle ønsker å være som ham, så må han jo regne med litt harselas. Fyren er full av seg sjøl på en festlig måte, jeg leser innimellom bloggen hans og ler godt, som jeg også gjør av typer som Aune Sand. Har ikke noe imot ham, men synes han er (ufrivillig) festlig. Og så er han eyecandy, da. Det hjelper jo.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har mye å lære rett&slett. 

Litt ydmykhet er en fin egenskap, reflekterte evner og :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er i mine, og sikkert i mange andres øyne, skikkelig eyecandy.. Han poserer ofte med et bedende og hundebløtt blikk. Han flekser muskler i det siste innlegget med sekk på rygg. Han vil nok fremstå som kjernesunn, stilig antrukket, økonomisk bevisst, tilstedeværende  pappa og en som foretrekker kaffe på den MYE omtalte lokale bistroen og morgenfrisk ved bassengkanten.. Lang setning, sorry.. 

 Men han fremstår som noe lettkrenktet når han tar all kritikk som hat.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2018 den 12.52, Bloggleseren skrev:

Kommentaren om førsterangs lettvekter og spradebasse er min :-) Ble litt overrasket over at han definerte den som hat, men jaja, det sier jo noe om hvor sensitiv han er. Ikke at den var ment som en kompliment, for all del, men heller litt snert. Jeg lo i alle fall da jeg skrev det og følte meg definitivt ikke gjennomsyret med hat. Når han skriver en blogg om hvor vellykket han er, og hvordan eiendomsmegleren skal selge livsstilen hans som reklame for leiligheten fordi alle ønsker å være som ham, så må han jo regne med litt harselas. Fyren er full av seg sjøl på en festlig måte, jeg leser innimellom bloggen hans og ler godt, som jeg også gjør av typer som Aune Sand. Har ikke noe imot ham, men synes han er (ufrivillig) festlig. Og så er han eyecandy, da. Det hjelper jo.

:lillesky2:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Perle skrev:

:lillesky2:

Unnskyld for at jeg avsporer, men jeg fikk meg en god latter av samlingen med VillaPaprikas visdomsord i signaturen din. :blomst:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Unnskyld for at jeg avsporer, men jeg fikk meg en god latter av samlingen med VillaPaprikas visdomsord i signaturen din. :blomst:

:romeo:          :fnise:

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel skrivefeil i forrige innlegg. Når ble “skullet” et ord ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er positivt at han skriver om følelser og tunge stunder sett fra et mannlig perspektiv.

Det at han mener at det ville kostet penger å klikke seg inn på bloggen hans synes jeg ikke noe om. Jeg synes det uansett er så tydelig at han har et samarbeid/får en godtgjørelse på den lokale bistroen. Han blir omtalt på bistroens instakonto. Der står det i et innlegg at han har laget sin favorittrett, omelett. Han er altså på kjøkkenet der de fleste vanlige gjester ALDRI får tilgang til. Det er ikke merket som annonse på hans plattformer på noen som helst måte når han nevner dette favorittstedet i annethvert innlegg. Han inntar frokost og lunsj stadigvekk på «Albert», og det er ikke hos min barndomshelt Albert Åberg.. :fnise:

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg ble publisert for fem dager siden og handlet om å holde stø kurs. Kanskje han sitter fast på bistroen? Fem dager er lenge i Kleivenland :fnise:.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Siste innlegg ble publisert for fem dager siden og handlet om å holde stø kurs. Kanskje han sitter fast på bistroen? Fem dager er lenge i Kleivenland :fnise:.

En fugl hvisket meg i øret at han har vært utenlands 🌿💦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig nytt innlegg!

Han skriver at det perfekte ikke finnes. Oj, der overrasket han nok mange vil jeg tro.. ;-) 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...