Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Den var ny... I det siste innlegget skriver han «deres tanker er virkelig hjelpende». Den var ny for meg.. Det hele minner om noe som har vært oversatt fra et annet språk, synes jeg.

Han finner vel mye inspirasjon i engelske artikler og blogginnlegg vil jeg tro...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, halvehimmelen skrev:

Han finner vel mye inspirasjon i engelske artikler og blogginnlegg vil jeg tro...

Ja, det kan virke slik ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært tydelig at han venter på det store modellgjennombruddet ;-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Jeg er imponert over hvor lange innlegg han klarer å skrive om ingenting. Jeg forstår at dette er noe bloggere faktisk lever av, men jeg må si at han var særdeles dyktig til å ha mye tekst og lite innhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy

Huff stakkars mann - får en del pes for hva....at han dater Lene Orvik. Huttetu her var det mange furtne innlegg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, blabla- skrev:

Er dette han fyren som var med i det svindelprogrammet som gikk for en tid tilbake? 

Jepp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bloggen kan være fin som inspirasjon for en del unge menn som ønsker den livsstilen. Sånn faglig er ikke mitt inntrykk at bloggen holder mål, men sikkert fin hvis man som privatperson feks ønsker å sikre seg lett mot at noen hacker facebook kontoen din kanskje? 

Flott fyr, for all del, og sikkert inspirerende mann på mange områder: Spiser økologisk, kjører fin bil, drikker ikke alkohol osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Newroz skrev:

Jeg tror bloggen kan være fin som inspirasjon for en del unge menn som ønsker den livsstilen. Sånn faglig er ikke mitt inntrykk at bloggen holder mål, men sikkert fin hvis man som privatperson feks ønsker å sikre seg lett mot at noen hacker facebook kontoen din kanskje? 

Flott fyr, for all del, og sikkert inspirerende mann på mange områder: Spiser økologisk, kjører fin bil, drikker ikke alkohol osv. 

Så absolutt! Han vil mye og er full av ideer, og det er positivt. Han publiserer ofte, og er en veldig aktiv blogger. Det grammatikalske står det verre til med.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store fremskritt på bloggen i dag med et innlegg om kosthold. I tillegg er det uten selvportrett, men med et passende bilde av maten han liker å spise. Orddelingsfeil er det eneste jeg kan sette fingeren på; 

Lima Bønner = limabønner

Soya Bønner = soyabønner 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et bilde av både Kleiven og Lenemor i dagens innlegg ;-) Rene Bondstilen ;-) Pent bilde! Han satser på United Influencers fremover.

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Døgnvill skrev:

Jeg orker ikke lese den jeg. Øynene mine blør av alle ord delings feilene... :fy_fy:

 

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag presterer han å ha en orddelingsfeil i overskriften også.. Han henger mye på en viss bistro. Kanskje han blir sponset av den siden han nevner den i annethvert innlegg..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhu!! Nå har mannen rettet opp i flere av sine orddelingsfeil 👏🏻 

... Og tiden da jeg trodde at hvitvasking handlet om klær er nå forbi, så jeg takker så mye for slike opplysende innlegg. :nordvesta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, tingi85 skrev:

Håper United influere hjelper han med bloggoppsettet...

Ja, for det trengs :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...