Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Jeg likte bloggen hans før, men sluttet å følge den for ca halvt år siden, da den hadde sklidd over til å bli nok en rosablogg med litt finansgreier innimellom.

Endret av Rosalie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her.. Nå handler det mest om at han er på stamstedet, bader i bassenget og kommer med små betraktninger om stort og smått. I tillegg er han blitt en del av United Influencers...

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er dritpen. Kunne virkelig blitt noe bra som var kult å følge med på. Trenger en rådgiver. Dummeste han har gjort er å hooke opp med Lene. Motsatt av hvordan han har ønsket å fremstille seg før. Nå blir det bare tøys. Kleint rett og slett. Og snart må vi lese et rørende innlegg hvor lei seg han er og da får han masse støtteerklæringer fra single kvinner +50. Han trenger ingen assistent ( som han søker etter). Han trenger en mentor og en rådgiver.  :(  Kjell Ola!!!!!! Vi hadde større forhåpninger til deg!!!! Buhuuuuuuu......

Endret av moratiljens
ordfeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips mot svindling ispedd bilder med Dressmannlook. Han kan minne om en slu svindler selv ;-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jordbærogfløte said:

Tips mot svindling ispedd bilder med Dressmannlook. Han kan minne om en slu svindler selv ;-)

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kommer neste innlegg, Kleiven? Har vært stille fra mannen som publiserer opptil to innlegg om dagen. La meg gjette.. Han sitter på den lokale bistroen, tar en dupp i bassenget, prøver nye briller eller dresser, skriver på boka si eller sitter i opptak til TV-serien sin..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett meg hvis jeg tar feil, men på instagram (og sikkert bloggen) burde han ikke merke alle innleggene hvor han sitter med briller og speider utover intet med reklame/ annonse for Interoptik ? 

Lurer på hva hans tanker er om bloggere som ikke merker reklame, snikplasserer produkter og lignende. I mine øyne er det også litt svindel. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nobile skrev:

Rett meg hvis jeg tar feil, men på instagram (og sikkert bloggen) burde han ikke merke alle innleggene hvor han sitter med briller og speider utover intet med reklame/ annonse for Interoptik ? 

Lurer på hva hans tanker er om bloggere som ikke merker reklame, snikplasserer produkter og lignende. I mine øyne er det også litt svindel. 

Jo, de bør og skal merkes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som skjer med bloggere når de blir «store», ass. Kleiven var en av dem som var flink til å merke riktig, men samtidig som bloggen gikk over til å bli rosablogg, mistet han tydeligvis den evnen. Akkurat som de fleste andre bloggere på topplisten.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nobile skrev:

Rett meg hvis jeg tar feil, men på instagram (og sikkert bloggen) burde han ikke merke alle innleggene hvor han sitter med briller og speider utover intet med reklame/ annonse for Interoptik ? 

Lurer på hva hans tanker er om bloggere som ikke merker reklame, snikplasserer produkter og lignende. I mine øyne er det også litt svindel. 

Ikke litt svindel, det er lovbrudd, så det ér svindel. Han er ansatt i verstingplattformen, der de fleste bloggerne er helt utrolig elendige i jobben sin. Etter svar jeg har sett andre bloggere har skrevet på kritikk, har bloggerne spurt UI, som de hører til, der de sier at UI er også usikker på om det og det skal merkes, så da blir det ikke merket. Det sier vel ALT. Skam deg #kjellolakleiven. Kredibiliteten din er svekket som svindlerjeger når du selv ikke klarer å følge lover og regler. Flaut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En leser kommenterer under siste innlegg angående merking av spons, der han også svarer :-)

Han skriver bla at uten reklame på bloggene kunne det ha kostet rundt 50 kr hver gang man klikket seg inn..

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, tingi85 skrev:

Det må fortsatt merkes....

Absolutt! Virker ikke som om han har forstått det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han poserer med briller fra sin sponsor, men merker ikke innlegget i det hele tatt. Da hjelper det ikke å posere med et unnskyldende blikk.. Hvis han sier «stay safe godtfolk», bør han søren meg gjøre det samme!

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å kjøpe egne briller ikke glem det. Du kan vel umulig vite om brillene er kjøpt? eller vet du at de er sponset? Jordbærogfløte

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Pocahontas10000 skrev:

Det er lov å kjøpe egne briller ikke glem det. Du kan vel umulig vite om brillene er kjøpt? eller vet du at de er sponset? Jordbærogfløte

 

Vel, jeg synes det virker som om det lyser lang vei. . .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2018 at 3:35 PM, Jordbærogfløte said:

En leser kommenterer under siste innlegg angående merking av spons, der han også svarer :-)

Han skriver bla at uten reklame på bloggene kunne det ha kostet rundt 50 kr hver gang man klikket seg inn..

Som i 50 kr for leserene hver gang de klikker seg inn? Misforstod jeg denne kanskje?
Med all respekt, tror han virkelig at det er verdt de kronene for å lese noe av det han skriver? :sjenert:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Døgnvill skrev:

Som i 50 kr for leserene hver gang de klikker seg inn? Misforstod jeg denne kanskje?
Med all respekt, tror han virkelig at det er verdt de kronene for å lese noe av det han skriver? :sjenert:

Ja, han antydet det. Helt utrolig, spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jordbærogfløte said:

Ja, han antydet det. Helt utrolig, spør du meg..

H a h a h a h a!!!! Det er ytterst få blogger i Norge jeg hadde betalt 50 kr for å lese. Hans er absolutt ikke en av de.
Hva tror han egentlig? Har rosabloggen gått rett til hodet på han? Snakk om å sette seg høyt gitt! :daane:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...