Gå til innhold

Fjernhealing.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et familiemedlem som stadig melder seg på slike fjernhealinger på Facebook. Er det bare svindel eller er det noe i det ? Tør ikke spørre vedkommende om det hjelper, hva det nå er h*n vil heales for:closedeyes:

Anonymkode: a70b4...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fungerer sikkert flott for de som tror på det. Plazeboeffekten. Fungerer ikke selv om man tror når man har en sykdfom sdom krever behandling/medisiner.

Anonymkode: a7b5d...26c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs nok hvem som gjør det, men ja det hjelper.

Naboen min lå i koma og holdt på å dø av prolaps for noen år siden, noen kontaktet Snåsamannen på telefon og hun våknet igjen. Hun sier hun "drømte" at hun hadde en stor hånd på ryggen før hun våknet. Jeg har dette direkte fra henne, det er ikke en vandrehistorie. Hun visste selvsagt ikke om at de kontakted Snåsamannen da hun var i koma.

Hunden min fikk også fjernhealing en gang, hun var veldig syk og jeg var redd for at hun skulle dø, og hun ble merkbart bedre rett etter  healingen.

Anonymkode: 7008d...65f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor overtroisk du er.

Anonymkode: 1c9a7...feb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.2.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Har et familiemedlem som stadig melder seg på slike fjernhealinger på Facebook. Er det bare svindel eller er det noe i det ? Tør ikke spørre vedkommende om det hjelper, hva det nå er h*n vil heales for:closedeyes:

Anonymkode: a70b4...1fa

Du kan be oss prøve å fjernheale slektningen din, hvis det virker, vil personen slutte å "be om fjernehaling"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det svindel!  INGEN kan heale noe som helst, og hvertfall i fra langtvekkistan.   Hvor dum er det lov til å være????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 den 22.47, Guile skrev:

Snåsamannen... Artig skrue. 

BaOq9sOIMAA9wZ-.jpg

  Og det kommer fra den største kvakksalveren og svindleren av dem alle😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Spørs nok hvem som gjør det, men ja det hjelper.

Naboen min lå i koma og holdt på å dø av prolaps for noen år siden, noen kontaktet Snåsamannen på telefon og hun våknet igjen. Hun sier hun "drømte" at hun hadde en stor hånd på ryggen før hun våknet. Jeg har dette direkte fra henne, det er ikke en vandrehistorie. Hun visste selvsagt ikke om at de kontakted Snåsamannen da hun var i koma.

Hunden min fikk også fjernhealing en gang, hun var veldig syk og jeg var redd for at hun skulle dø, og hun ble merkbart bedre rett etter  healingen.

Anonymkode: 7008d...65f

En dør vel ikke av en prolaps?

Anonymkode: 529e3...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke skjønner at fjernhealing er svindel så fortjener man å bli frasvindlet pengene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, MonsIvar said:

Om man ikke skjønner at fjernhealing er svindel så fortjener man å bli frasvindlet pengene sine.

Det er gratis på facebook.

Jeg stoler ikke på alle, men en bruker å ha felles gratis fjernhealing i uka. Jeg sliter med søvnproblemer, som sover alltid godt og uten å våkne i mange timer natt til dagen derpå.

Anonymkode: bfbd4...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

  Og det kommer fra den største kvakksalveren og svindleren av dem alle😂

Han er ingen svindler!! 

Anonymkode: 01f1d...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...