AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Jeg hadde bursdag for et par dager siden, og kjæresten min hadde da sagt at han hadde tatt seg fri fra jobb på forhånd. Dermed regnet jeg med at han hadde planlagt noe... I alle fall kanskje å lage en kake eller noe middag, sånn at vi kunne feire bare vi to. Dette har jeg sagt til han mange ganger tidligere at jeg ønsker meg ut av sånne dager, ettersom han har en tendens til å ikke gjøre så mye ut av det. Et par ganger har jeg bare fått et kort til bursdagen min liksom, hvor han har skyldt det på at han ikke hadde råd til noe. Men vi bor jo sammen, og jeg vet at Hadde han tenkt forut, så kunne han spart opp til noe eller bare kjøpt en liten symbolsk gave. Uansett, bursdagen min kom i år også, og det endte med at døgnrytmen hans tydeligvis var helt på jordet. Så han ga meg blomster, sjokolade og en liten gave og gikk og la seg. Så så jeg han ikke før klokka ti på kvelden... Null koselig middag, null kake, null ballonger eller noe spesielt. Er jeg for kravstor her? Jeg hadde skjønt det om dette var noe jeg bare gikk rundt og forventet i det stille, men jeg har snakket med han om det mange ganger også. Kjenner jeg blir skikkelig lei meg av å ikke kunne få litt ekstra oppmerksomhet eller stas bare EN dag i året engang. Jeg måtte "mase" meg til at han kanskje kunne lage kake eller middag i dag istedet, men jeg vil jo at han skal VILLE gjøre noe fint for meg, og gjøre det på eget initiativ uten klaging og styr. Anonymkode: 87321...e89 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bursdag for et par dager siden, og kjæresten min hadde da sagt at han hadde tatt seg fri fra jobb på forhånd. Dermed regnet jeg med at han hadde planlagt noe... I alle fall kanskje å lage en kake eller noe middag, sånn at vi kunne feire bare vi to. Dette har jeg sagt til han mange ganger tidligere at jeg ønsker meg ut av sånne dager, ettersom han har en tendens til å ikke gjøre så mye ut av det. Et par ganger har jeg bare fått et kort til bursdagen min liksom, hvor han har skyldt det på at han ikke hadde råd til noe. Men vi bor jo sammen, og jeg vet at Hadde han tenkt forut, så kunne han spart opp til noe eller bare kjøpt en liten symbolsk gave. Uansett, bursdagen min kom i år også, og det endte med at døgnrytmen hans tydeligvis var helt på jordet. Så han ga meg blomster, sjokolade og en liten gave og gikk og la seg. Så så jeg han ikke før klokka ti på kvelden... Null koselig middag, null kake, null ballonger eller noe spesielt. Er jeg for kravstor her? Jeg hadde skjønt det om dette var noe jeg bare gikk rundt og forventet i det stille, men jeg har snakket med han om det mange ganger også. Kjenner jeg blir skikkelig lei meg av å ikke kunne få litt ekstra oppmerksomhet eller stas bare EN dag i året engang. Jeg måtte "mase" meg til at han kanskje kunne lage kake eller middag i dag istedet, men jeg vil jo at han skal VILLE gjøre noe fint for meg, og gjøre det på eget initiativ uten klaging og styr. Anonymkode: 87321...e89 Du fikk jo ekstra oppmerksomhet. Eller pleier han å gi deg blomster, sjokolade og gave hver dag? Anonymkode: 9e713...307 14
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Jeg hadde blitt såret selv. Ignorer de som kommer med «vi feirer aaaldri bursdag, det er teit» kommentarene som garrantert kommer. For noen er bursdag viktig. Det er viktig for meg, å samboer er fullstendig klar over det. Jeg hopper på krykker, men jeg kommer uansett til å prøve å lage noe til han, om det blir noe så enkelt som muffins eller sjokoladekake får vi se, men han skal nå hvertfall få noe. Å på min forige bursdag tok han meg med ut på en romantisk middag med kino etterpå. Hadde han ikke gjort NOE så hadde jeg begynt å lure på om vi egentlig passer sammen. Selv om man selv kanskje ikke bryr seg om bursdager, så betyr ikke det st man kan ignorere partners ønsker, man tar hensyn til hverandre og på en bursdag prøver man å gjøre det partneren ønsker. Anonymkode: 5a476...3e7 9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du fikk jo ekstra oppmerksomhet. Eller pleier han å gi deg blomster, sjokolade og gave hver dag? Anonymkode: 9e713...307 «Her har du blomster og sjokolade» *snork* koselig bursdag ja 🙄 Anonymkode: 5a476...3e7 28
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Hvorfor var døgnrytmen hans så plutselig fucka? Hvis han ikke er noe tess på aktiviteter på bursdag så bør du heller smelle sammen med noen venner Anonymkode: cebea...864 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Man tar da ikke fri fra jobb fordi partner har bursdag??? Det måtte i tilfelle være om det var snakk om rund dag med mange gjester. Anonymkode: d1471...e9a 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man tar da ikke fri fra jobb fordi partner har bursdag??? Det måtte i tilfelle være om det var snakk om rund dag med mange gjester. Anonymkode: d1471...e9a Han gjorde jo det av fri vilje. Anonymkode: 5a476...3e7 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #8 Skrevet 2. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor var døgnrytmen hans så plutselig fucka? Hvis han ikke er noe tess på aktiviteter på bursdag så bør du heller smelle sammen med noen venner Anonymkode: cebea...864 Må da være lov å prøve LITT for partneren sin når man veit at det føles riktig for han/henne? Anonymkode: 5a476...3e7 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #9 Skrevet 2. februar 2018 Du lager prestasjonsangst hos partner. Husker jeg gjorde sånt for mange år siden da jeg var yngre rundt Valentine`s dagen, det eneste jeg fikk ut av å lage sånt oppstyr rundt det og legge masse viktighet i det, var en partner md prestasjonsangst. Du fikk faktisk oppmerksomhet på bursdagen din, men du blir skuffet hvis det ikke er akkurat slik du vil ha det. Forskjellen på når du lager middag på bursdagen hans og når han lager middag på bursdagen din, er at du gjør det av egen fri vilje og forventer en partner som blir glad for det...mens han forventer en partner som pirker på det han gjør ut av det og som har bestemt hva han skal gjøre. Anonymkode: 06390...80d 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #10 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han gjorde jo det av fri vilje. Anonymkode: 5a476...3e7 Likevel er du snurt og skuffa? Anonymkode: 06390...80d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #11 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Man tar da ikke fri fra jobb fordi partner har bursdag??? Det måtte i tilfelle være om det var snakk om rund dag med mange gjester. Anonymkode: d1471...e9a Han har mulighet til å styre hvilke dager han jobber, så han tok seg fri på bursdagen min i stedet for en dag i helga. For at vi skulle finne på noe trodde jeg, men så sov han jo bort den dagen så. Anonymkode: 87321...e89 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #12 Skrevet 2. februar 2018 Litt rart at han tok fri og så ikke gjorde mer ut av det kanskje, når han vet hvor mye det betyr for deg. Men jeg tror kanskje du forventer litt mye, og at han tenker at det han gjorde var spesielt nok. Jeg har litt av det samme med mannen min, som ikke legger så mye i sånne dager mens jeg gjerne vil gjøres litt stas på. Han prøver, men det blir aldri sånn som jeg kanskje innerst inne kunne ønske. Vi kan ikke tvinge andre til å gjøre stas på oss heller, tenker jeg, da blir det jo ikke noe stas uansett. Jeg vil iallefall at mannen skal gi meg oppmerksomhet fordi han har lyst og ikke fordi jeg har "bestilt det". Anonymkode: 2812b...97f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #13 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Litt rart at han tok fri og så ikke gjorde mer ut av det kanskje, når han vet hvor mye det betyr for deg. Men jeg tror kanskje du forventer litt mye, og at han tenker at det han gjorde var spesielt nok. Jeg har litt av det samme med mannen min, som ikke legger så mye i sånne dager mens jeg gjerne vil gjøres litt stas på. Han prøver, men det blir aldri sånn som jeg kanskje innerst inne kunne ønske. Vi kan ikke tvinge andre til å gjøre stas på oss heller, tenker jeg, da blir det jo ikke noe stas uansett. Jeg vil iallefall at mannen skal gi meg oppmerksomhet fordi han har lyst og ikke fordi jeg har "bestilt det". Anonymkode: 2812b...97f TS her. Nei, det tenker jeg også. Men sier det ikke noe om hvor mye man bryr seg når man ikke gidder å lage middag den ene dagen i året liksom? Anonymkode: 87321...e89 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #14 Skrevet 2. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel er du snurt og skuffa? Anonymkode: 06390...80d Jeg? Jeg er ikke Ts Anonymkode: 5a476...3e7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #15 Skrevet 2. februar 2018 Ikke klag. Jeg fikk ingen gaver og mannen kom heller ikke til middag (laga pinnekjøtt kun til meg selv, han sa ingenting om at han ikke kom). Hadde blitt sjeleglad for bare en av tingene du fikk. Anonymkode: 53c53...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #16 Skrevet 2. februar 2018 Man skal liksom ikke prøve å gjøre den andre glad her virker det som. «Jeg liker ikke bursdager så derfor gidder jeg ikke gjøre noe for min partner som jeg liksom elsker heller». Av og til får man svelge et par kameler å gjøre litt stas på partneren sin syns jeg. Det gjør vi titt og ofte fordi vi ser hvor mye det betyr at den andre blir glad. Men her på kg skal man helst gjøre som man vil selv om det betyr at man sårer partneren sin. Jadda Anonymkode: 5a476...3e7 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #17 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke klag. Jeg fikk ingen gaver og mannen kom heller ikke til middag (laga pinnekjøtt kun til meg selv, han sa ingenting om at han ikke kom). Hadde blitt sjeleglad for bare en av tingene du fikk. Anonymkode: 53c53...4c1 Så bare fordi mannen din er dust så skal ukers få være såret? «Ikke klag over at du har litt mugg i huset, det finnes mennesker som ikke har hus» 🙄 Anonymkode: 5a476...3e7 18
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #18 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så bare fordi mannen din er dust så skal ikke ts få være såret? «Ikke klag over at du har litt mugg i huset, det finnes mennesker som ikke har hus» 🙄 Anonymkode: 5a476...3e7 Rettet Anonymkode: 5a476...3e7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #19 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Nei, det tenker jeg også. Men sier det ikke noe om hvor mye man bryr seg når man ikke gidder å lage middag den ene dagen i året liksom? Anonymkode: 87321...e89 Nei. Jeg tipper dette har skapt prestasjonsangst. Du har laget mye press på han rundt denne dagen, den skal bli så stor, at han viker unna og lar være å prestere. For dette handler om å prestere, ikke hygge seg. Anonymkode: 06390...80d 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #20 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg tipper dette har skapt prestasjonsangst. Du har laget mye press på han rundt denne dagen, den skal bli så stor, at han viker unna og lar være å prestere. For dette handler om å prestere, ikke hygge seg. Anonymkode: 06390...80d Ja vanskelig å lage middag til partneren sin. Ts har ikke nevnt at hun ønsker en storslagen fest. Men enhver idiot klarer å lage en god middag til partneren sin. Anonymkode: 5a476...3e7 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå