Gå til innhold

2018 er året - jeg har blitt mamma!


sullå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig artig hvor forskjellig magen kan se ut i løpet av en dag! :fnise: Nydelig som alltid. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Marimba skrev:

Åååå, koselig 😍

 

19 timer siden, -Mala- skrev:

Babybump :rodmer:

 

19 timer siden, blomst12 skrev:

Så gøy med mage :):):)

 

10 timer siden, plastfolien skrev:

Så koselig med en liten mage ❤️

 

9 timer siden, Tonio skrev:

Det er veldig artig hvor forskjellig magen kan se ut i løpet av en dag! :fnise: Nydelig som alltid. :rodmer:

 

Veldig gøy og koselig, ja! Vet jo at "babyen" bare er 4 cm, men nå er livmoren på vei opp i bekkenet, så det er ikke så rart at det begynner å vise litt :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå har jeg vært ganske heldig når det gjelder kvalme i svangerskapet. Hvis jeg har vært sulten og trøtt har jeg følt litt på kvalmen, men det har ikke vært noe å klage over. De siste 2-3 ukene har jeg hatt en del brekninger, men det har ikke kommet oppkast, og jeg har ikke vært noe mer kvalm. 

I dag er jeg 11+5, og spydde for første gang! Jeg trodde det var "vanlige" brekninger, men plutselig lå frokosten på gulvet. Æææsj. Håper ikke det skal bli en vane, kjenner jeg! Nå er jeg jo såpass langt på vei, at jeg virkelig trodde jeg skulle slippe unna... :plystre:

Jammen godt at jeg har påskeferie, i alle fall! Hadde ikke vært mye stas å spy i klasserommet. Jeg er så vant til brekninger at jeg ikke hadde tenkt på å løpe ut på gangen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får håpe det blir med den ene gangen. Jeg klarte faktisk akkurat det samme i dag, plutselig kastet jeg opp. Sto heldigvis på kjøkkenet så jeg traff vasken, men jeg var helt sjokkert over hvor plutselig det kom :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under 200 dager igjen :yvonne:

Hvordan har formen vært de siste dagene? Ble det med den ene gangen med oppkast? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, -Mala- skrev:

Under 200 dager igjen :yvonne:

Hvordan har formen vært de siste dagene? Ble det med den ene gangen med oppkast? 

Heldigvis bare oppkast den ene dagen, ja! Har vært fin i formen etter det. :)

3 timer siden, Marimba skrev:

Tida går så fort altså! Er jo ikke lenge siden positiv test! 

 

1 time siden, Tonio skrev:

Hurra for 12+0! :yvonne: Under 200 dager igjen, her går det unna.

:danse:Tiden går faktisk litt fort nå, ja! Syntes tiden gikk sååå sakte de første ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.3.2018 den 23.10, blomst12 skrev:

Så gøy at du har nådd 12 uker!! Gratulerer:) 

Takk! Veldig gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av påskeferien? Jeg er ikke klar for hverdagen! Hjelpes....

Har hatt en rolig og avslappende påske hos svigermor. Godt å komme oss bort litt! Så herlig å kunne sove nok hver natt, og våkne av meg selv...

Får vel finne senga nå, for å ha en sjanse til å komme meg opp i morgen tidlig :fnise: :Gjesp:

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også påskeferien fløy av gårde, og jeg var absolutt ikke klar for hverdagen igjen i dag. Den kom som kastet på meg, og nå teller jeg dager til neste fridag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, plastfolien skrev:

Jeg syns også påskeferien fløy av gårde, og jeg var absolutt ikke klar for hverdagen igjen i dag. Den kom som kastet på meg, og nå teller jeg dager til neste fridag :fnise:

Snart helg, og etter den er det bare 3 uker igjen av april :danse::ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sullå skrev:

Snart helg, og etter den er det bare 3 uker igjen av april :danse::ler:

Liker innstillingen 😀 Plutselig mai med mange inneklemtdager, også er det snart juni med sommerferie 👏🏼

Gratulerer så mye med passerte 12 uker ❤️👶🏻🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på svangerskapskontroll hos legen. En veldig positiv opplevelse, i grunn! Hyggelig lege, som ikke bare fortet seg med å bli ferdig. Etter en del leting fant hun verdens herligste lyd - hjertelyden til lille! ❤

Hun fikk sendt henvisning til ultralyd, og allerede i dag kom innkallingen. Hurra for teknologien! Det eneste kjipe er at jeg ikke har fått time før 25. mai... Da er jeg 20+1, så jeg syntes det var litt i det seneste laget. Har spurt om jeg kan få flyttet timen litt, men vi får se... Det er jo midt i alle disse røde dagene, så jeg får vel ta til takke med det jeg får! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...