Lille smurf Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei smurfelurfen! Har dere bestemt dere for når invitasjonene skal sendes? Kanskje vi kan dra og bestille dem sammen? Hei vennen! Regner med å bestille en gang før jul... Men vi kan jo bestille sammen om det passer for deg og din tid å bestille??? Sms'er deg når jeg er hjemme, jeg! Kos deg videre med ryddingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #42 Del Skrevet 25. februar 2005 En gang før jul? Håper du mete påsken Har pause i ryddingen nå. Kan ikke gjøre noe særlig mer før M setter r*va i gir . Må ha plass på loftet for å flytte ting opp dit. Men det er jo litt vanskelig når jeg har en her som har spart på alt mulig rart... Sms meg etter jobb du! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei vennen! Regner med å bestille en gang før jul... Men vi kan jo bestille sammen om det passer for deg og din tid å bestille??? Sms'er deg når jeg er hjemme, jeg! Kos deg videre med ryddingen FØR JUL !!!!!!!!!!!! mente før påske!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 25. februar 2005 #44 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei du fremmede Skal ha en liten fest her i morgen. Hyggelig om du vil ta deg en tur, og dra gjerne med deg din kjære hvis jeg ikke ser eller hører fra deg: GOOOOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei du fremmede Skal ha en liten fest her i morgen. Hyggelig om du vil ta deg en tur, og dra gjerne med deg din kjære hvis jeg ikke ser eller hører fra deg: GOOOOD HELG! ÅÅÅÅÅÅÅ, det hadde vært hyggelig. Men skal treffe forlovern før hun drar tilbake til Ungar... Men ha det gøy (og tusen takk for invitten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 2. mars 2005 #46 Del Skrevet 2. mars 2005 Helt nede på side 2.. Det kan vi ikke ha noe av Må bare kommentere linken du har satt i gang om kaffegjester. Det er visst et tema som engasjerer Gleder meg til å se deg til mandag. Hvis vi ikke ses før da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #47 Del Skrevet 2. mars 2005 Helt nede på side 2.. Det kan vi ikke ha noe av Må bare kommentere linken du har satt i gang om kaffegjester. Det er visst et tema som engasjerer Gleder meg til å se deg til mandag. Hvis vi ikke ses før da... Ja det får'n si engasjerer, ja. Var jo ikke meningen i det hele tatt, egentlig. Vi har bestemt oss for å ha kaffegjester, og det var ikke meninger om det jeg ville ha, lurte bare på noen innslag til formulering, jeg.... Men, er ikke hårsår, så tåler det . Blir koselig å se deg igjen snuppa, altfor lenge siden nå!!!!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #48 Del Skrevet 2. mars 2005 Måtte bare slenge meg på debatten - skal si det er mange som engasjere seg Og det er jo bra for ingen ting er jo som en god debatt! Men det har jo kommet frem endel momenter som er verdt å ta med seg for de som skal ha kaffegjester så sånn sett var det jo ganske nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #49 Del Skrevet 2. mars 2005 ÅÅÅåååååååååååååååååååååååå....takk for koselig og god melding i dagboken lillemor! Glad i deg også :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #50 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei lillemor :-) Jeg er så glad, jeg! Lurer på hvorfor Håper du har det fint på jobben i dag, og i helgen. Veldig koselig at du ingte i går. Mange klemme fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #51 Del Skrevet 5. mars 2005 Endelig så har vi PREST!!!! ..og det synes jeg jo egentlig er på tide siden det er under fire mnd til vi skal stå v alteret.... Det var kjempesnilt av ham å stille på litt kort varsel, og i tillegg så er det jo midt i ferietiden. GOD HELG til dere alle!! Selv skal jeg prøve å ta vare på de dyrene som tenger hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 5. mars 2005 I et søk på Kvasir så får jeg opp at salmen heter "Nå la oss takke Gud med hjerte, munn og hender". Norsk Salmebok, 399/300 Her er en link forresten. Stjålet fra kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 5. mars 2005 #53 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei Så utrolig bra at det ordnet seg med prest!! Kan tenke meg at du er veldig glad og lettet for at det ordnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #54 Del Skrevet 5. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mars 2005 #55 Del Skrevet 5. mars 2005 tommelen opp for prest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 10. mars 2005 #56 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei vennen min.... Søster er i gang med å finne frem alternativer til sanger dere kan ha i kirken. Tror hun prøver å finne en som kan akkompagnere på piano også, for det må hun ha dersom hun skal synge i bryllupet deres Ville bare si ifra SAvnet deg i dag. Hanne og jeg tenkte å besøke deg på jobb, men jeg fikk så vondt i magen... Har bare vært hjemme og følt meg syk etter kjoleprøvingen Ha en superduper helg med singstar Savner deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 10. mai 2005 #57 Del Skrevet 10. mai 2005 Fant denne linken og tenkte kanskje den kunne være til hjelp :rosasmil: Koselig at du ringte i stad. Gleder meg til å se deg igjen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå