Huldra:) Skrevet 16. februar 2005 #21 Del Skrevet 16. februar 2005 Savner deg og! Er opptatt hver dag nå fremover jeg, men kan du ikke bli med en liten tur på KG-treffet til lørdag da?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #22 Del Skrevet 16. februar 2005 Hadde ikke fått med meg at du hadde opprettet dagbok jeg - GRATTIS SMURFIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #23 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg kan ikke møtes lørdag, men er ledig alle andre dager. Håper vi kan treffes snart. Blir nesten litt rart når vi ikke får sett hverandre i løpet av en uke! Regner med at det var koselig i går?! Ååååååå, litt misunnlig på at foreldrene deres deltar i bryllupet... :oops: Kan vikke treffes på msn snart da i hvertfall!? Kos deg på jobben! Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #24 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei lillemor og takk for sms. Det var så utrolig koselig å våkne til to meldinger fra deg og Huldra. Godt å vite at dere tenker og bryr dere om meg! Synes du har vært altfor opptatt denne uken! Har jo ikke fått pratet med deg en eneste gang! En hel uke siden sist! Håper uken din har vært flotters og du har kost deg med gutten din. Og at ikke jobben har vært altfor slitsom da... Vet jo hvordan du har det tirsdager og torsdager. Kos deg i helgen! Mange godklemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #25 Del Skrevet 20. februar 2005 Håper vi kan treffes snart !? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #26 Del Skrevet 20. februar 2005 Håper vi kan treffes snart !? JAAAAA- JEG VIL, JEG VIL!! Jobber du forresten hver dag, nå?? Skal i bursdag i kveld (kusina til J), men kanskje msn når vi kommer hjem Vet du, jeg ble så rørt og beæret på fredag (ja...veldig klisje, men sant..) Venninna mi som jeg har kjent siden vi var 2 år, og samboeren spurte meg og J om vi ville være faddere for deres tre mnd gamle sønn!!!!! Og gjett om vi ville!!!!! , så nå må frk lære seg å skifte bleier (forlovern min som er godt kjent med min fraværende begeistring for barn, spurt om dette var en taktisk konspirasjon fra J sin side ) Så nå gleder jeg meg til barnedåp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. februar 2005 #27 Del Skrevet 20. februar 2005 Så gøy å være fadder da... bleieskiftarbeider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 #28 Del Skrevet 20. februar 2005 Så koselig da, at du skal være fadder! Det er virkelig en ære altså... Var selv fadder til ei god venninnes datter ifjor, og det er liksom noe helt spesielt!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #29 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei lillemor! Du fadder ! Tror du (dere) vil gjøre en utmerket jobb! Og dere får sikkert flere forespørsler . Denne uken er det vinterferie så jeg er fri og frank. Sambo drar til Trysil i morgen og da er jeg hjemme alene. Send meg en sms når du går på msn, så logger jeg meg på også! Mange koser fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #30 Del Skrevet 21. februar 2005 Savner deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 22. februar 2005 #31 Del Skrevet 22. februar 2005 Heldige fadderSmurf! Jeg vil også være fadder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 22. februar 2005 Heldige fadderSmurf! Jeg vil også være fadder... HIHI, det var første innlegg på side 3, skal si det går fremover Ja, gleder meg til å være fadder, er en stor ære! (anbefaller å bestige mount kinabalu hvis dere liker mosjon - og test av tolmodighet og selvdisiplin ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 22. februar 2005 #33 Del Skrevet 22. februar 2005 hei Gratulerer med fadderrollen Det blir spennende. Hva er det som inngår i den rollen? Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 22. februar 2005 #34 Del Skrevet 22. februar 2005 HIHI, det var første innlegg på side 3, skal si det går fremover Ja, gleder meg til å være fadder, er en stor ære! (anbefaller å bestige mount kinabalu hvis dere liker mosjon - og test av tolmodighet og selvdisiplin ) Hmmm... men det er jo etter bryllupet - da trenger jeg jo ikke bli slank! Skal gjøre som amerikanske jenter, flyte ut etter at jeg blir gift... Nei, kanskje vi skulle gjort det? Gjorde dere? Må du være i veldig god form? Hilsen Betty som får melkesyre av å løpe til bussen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #35 Del Skrevet 23. februar 2005 Vil ha deg opp igjen jeg lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #36 Del Skrevet 23. februar 2005 Vil ha deg opp igjen jeg lille venn Du er så gooooooooooooooooooooooooooood! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille smurf Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #37 Del Skrevet 23. februar 2005 Ser jeg ikke er så flink til å oppdatere dagboken...med mine knappe tre sider Men, har ikke skjedd så mye heller. Tenker tilbake, og synes jeg har tenkt bryllup leeeenge (siden i for sommer), også er jeg liksom "ferdig" ...tror jeg.. Men ved nærmere kikk på kalenderen, og ser at det er ca 4 mnd igjen, bør jeg vel ihvertfall finne en prest... :oops: Har uansett betalt depositum på bryllupsreisen , Gleder meg til cruise i middelhavet med min kjære. Blir deilig med spa og masse god mat. (selv om J har ringet rundt "topless-sundeck" på oversikten over båten ) Men da kan jo jeg kikke på de kjekke matrosene imens Hihi, er ikke så ille som det høres ut, vi er faktisk som nyforelsket selv etter syv år sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #38 Del Skrevet 23. februar 2005 Åååååå, så romantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 23. februar 2005 #39 Del Skrevet 23. februar 2005 Åååååå' date=' så romantisk [/quote'] Vi er grønne av misunnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #40 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei smurfelurfen! Har dere bestemt dere for når invitasjonene skal sendes? Kanskje vi kan dra og bestille dem sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå