Gå til innhold

Kompis sa at faren pleide å slå han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kompis av meg fortalte at faren hans pleide å slå han som liten, å at det var nesten ingen som viste om det. Vi henger ikke sammen utenfor gruppen så jeg ble litt overrasket hvorfor han fortalte meg dette.

Vi var ute igjen i går å da sa han at han angret på at han hadde fortalt det til meg, men jeg har ikke behandlet han annerledes eller delt denne hemmeligheten med noen andre i vennegjengen. Jeg sa dette til han, også snakket vi om litt andre ting som er relatert til følelser. For meg er dette bare en positiv ting fordi jeg har veldig mye respekt for gutten, men det at han sier han angrer gjør meg usikker. Vi ser hverandre ofte, men jeg har ikke tatt opp det han sa til meg i ettertid. Skal jeg bare la det ligge? Hvis han bringer det opp igjen, hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: c7af6...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er best å la det ligge frem til han eventuelt tar kontakt og vil snakke om det :)
Tror ikke han angrer for at han sa det til deg, det er vell mere godt for hans sin del. Er vell mere for at han er redd du vil si det videre, vis at du er kompis å hold dette for deg selv :)

Anonymkode: 465e7...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ligge, fortsett å late som ingenting.

Anonymkode: b3d66...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han angrer nok ikke direkte på at han fortalte det til deg, men han er nok bekymret for at du har et annet syn på han nå enn du hadde. Siden det ikke er mange som vet dette så er nok dette noe han føler ganske mye på og er redd for å virke sårbar. Bare la det ligge men vær der for han dersom han selv velger å ta det opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...