Gå til innhold

Har filleren havnet oppunder huden over leppen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg tok filler i leppene på fredag. 2 ting jeg stusser over. Behandleren gav meg kun 5 stikk. 4 oppe og 1 nede. Nede var det midt i leppen, mens oppe var det to på hver side i leppekanten. Hadde betalt for 1 ml. Er dette vanlig?

I tillegg, det kjennes ut som om filleren oppe har havnet over leppen, under huden. Kjenner en hard klump på begge sider der leppen er på det høyeste hvis dere skjønner hva jeg mener. Er dette hevelse? eller er filleren havnet over leppen?

Anonymkode: bf27a...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig utført jobb. Man bør ta mer enn 5 dtikk, man bør ta 1 kl i 2 omganger, og klumpen kan du massere ut med fingrene 

Anonymkode: f1816...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, svært uvanlig. Jeg pleier å få 10 stikk oppe og 10 stikk nede. Hvert stikk inneholder en bitteliten dråpe med filler, slik at det ikke blir lagt store klumper under huden. På den måten kan de forme leppene bedre og justere mengden etter hvordan leppene dine er naturlig. Noen har mer fylde på en side, for eksempel. Å sprøyte inn med bare ett stikk må jo lage en slags pølse med filler? Ikke bra :vetikke:

Anonymkode: 219f3...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse

Hvorfor sprøyter dere sånt drit inn i ansiktet? Det er så dyrt og bortkastet tid. Jeg anbefaler dere heller og gå til psykolog og jobbe med psyken deres. Jeg fatter ikke hvorfor folk gjør sånt tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Hvorfor sprøyter dere sånt drit inn i ansiktet? Det er så dyrt og bortkastet tid. Jeg anbefaler dere heller og gå til psykolog og jobbe med psyken deres. Jeg fatter ikke hvorfor folk gjør sånt tull.

Litt vel drøyt å si at man trenger psykolog pga av man vil ha litt fillers for å få litt større lepper. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
11 minutter siden, wintergirl skrev:

Litt vel drøyt å si at man trenger psykolog pga av man vil ha litt fillers for å få litt større lepper. 

Jeg syns man trenger det da. For å endre på sitt egent ansikt for å føle seg komfortabel syns jeg er så svakt. Men det er min mening. Jeg mener akkurat det samme om silikon i pupper og rumpe også. Jeg kan ha forståelse hvis enkelte ønsker brystreduksjon pga helsen eller brystløft fordi puppene henger. Men og putte unaturlige ting inni kroppen, det syns jeg bare er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fillers er noe som brytes ned av kroppen, så det blir ikke permanent.  Det er ikke bedre å sminke leppene større heller, for uansett hva man gjør så er det galt. 

Men til dette med å trenge hjelp. Da gjelder det mange mange mange mennesker. For de som driver med det forteller at det er mange som får utført det. Oppegående normale mennesker som ikke gjør andre noe.  Det er en drøy påstand selv om du er i mot det. Men for all del, alle må få mene sitt. Men det var ikke det ts spurte om her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Litt vel drøyt å si at man trenger psykolog pga av man vil ha litt fillers for å få litt større lepper. 

Det er noe galt med samfunnet vårt når folk tenker at dette er normalt. Hvorfor skal man ha litt større lepper? Helt unødvendig og unyttig spør du meg. Folk er født forskjellige, hvorfor skal alle ha svære lepper for å regnes som pene? Smale lepper er like fint det og det vi er født med passer ofte best til ansiktet vårt.

Anonymkode: fda21...21b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg tok filler i leppene på fredag. 2 ting jeg stusser over. Behandleren gav meg kun 5 stikk. 4 oppe og 1 nede. Nede var det midt i leppen, mens oppe var det to på hver side i leppekanten. Hadde betalt for 1 ml. Er dette vanlig?

I tillegg, det kjennes ut som om filleren oppe har havnet over leppen, under huden. Kjenner en hard klump på begge sider der leppen er på det høyeste hvis dere skjønner hva jeg mener. Er dette hevelse? eller er filleren havnet over leppen?

Anonymkode: bf27a...953

Er det ikke meningen at man skal ha en kant utenfor leppen da?   De har jo de fleste som har filler...  Trodde de satte filleren slik med vilje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe galt med samfunnet vårt når folk tenker at dette er normalt. Hvorfor skal man ha litt større lepper? Helt unødvendig og unyttig spør du meg. Folk er født forskjellige, hvorfor skal alle ha svære lepper for å regnes som pene? Smale lepper er like fint det og det vi er født med passer ofte best til ansiktet vårt.

Anonymkode: fda21...21b

Sånt har eksistert lenge, men det er nå det blir snakket høyest om. Ser ikke problemet med at noen vil at de tynne leppene sine skal være litt fyldigere. Mye fyldigere er sjeldent pent uansett.  De som vil ha leppene sine som de er vel så bra det. Ingen som klager. Hver og en må få bestemme over seg selv, uten og bli satt i bås. Hvis man er så fornøyd med seg selv så gi blaffen i hva andre gjør. Man kommer ingen vei med å stemple folk uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2018 den 22.11, Lilleprinsesse skrev:

Hvorfor sprøyter dere sånt drit inn i ansiktet? Det er så dyrt og bortkastet tid. Jeg anbefaler dere heller og gå til psykolog og jobbe med psyken deres. Jeg fatter ikke hvorfor folk gjør sånt tull.

Hva med mennesker som farger håret? De ble født med en annen farge. Skal de også jobbe med psyken? De som napper øyenbrynene? Sminker seg? Bruker falske vipper? 

Anonymkode: 219f3...208

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med mennesker som farger håret? De ble født med en annen farge. Skal de også jobbe med psyken? De som napper øyenbrynene? Sminker seg? Bruker falske vipper? 

Anonymkode: 219f3...208

Du må forstå at å sprøyte dritt inn i ansiktet kan ødelegge et ansikt for alltid, det ser unaturlig ut og er ikke fint. Samme med silikon i rumpa og brystene. Kroppen er ikke ment til å operere inn slikt. Om folk ønsker å farge håret sitt, altså putte på en farge utenpå sitt ekte hår så ser jeg ikke noe problem i det, det skader ikke på samme måte. Nappe øyenbryn er bare hår, men du kan se unaturlig ut og stygg med overnappet bryn, ja. Hele poenget er at folk bør akseptere seg selv slik de er, uten å ødelegge ansiktet/kroppen. Begynner du så blir du også avhengig av det. Jeg fargen verken håret eller putter på vipper. Sminker jeg meg så fremhever jeg trekkene mine. Men jeg går ikke med sminke hver dag heller. Det finnes en balanse i alt en gjør. Rart du ikke ser hvor stor forskjell det er i å sprøyte/operere inn unaturlige ting i kroppen, sminke vasker man av seg etter noen timer. Det blir ikke der i flere måneder/år i strekk.

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Du må forstå at å sprøyte dritt inn i ansiktet kan ødelegge et ansikt for alltid, det ser unaturlig ut og er ikke fint. Samme med silikon i rumpa og brystene. Kroppen er ikke ment til å operere inn slikt. Om folk ønsker å farge håret sitt, altså putte på en farge utenpå sitt ekte hår så ser jeg ikke noe problem i det, det skader ikke på samme måte. Nappe øyenbryn er bare hår, men du kan se unaturlig ut og stygg med overnappet bryn, ja. Hele poenget er at folk bør akseptere seg selv slik de er, uten å ødelegge ansiktet/kroppen. Begynner du så blir du også avhengig av det. Jeg fargen verken håret eller putter på vipper. Sminker jeg meg så fremhever jeg trekkene mine. Men jeg går ikke med sminke hver dag heller. Det finnes en balanse i alt en gjør. Rart du ikke ser hvor stor forskjell det er i å sprøyte/operere inn unaturlige ting i kroppen, sminke vasker man av seg etter noen timer. Det blir ikke der i flere måneder/år i strekk.

Hyaluronsyre tas opp av kroppen og forsvinner etter noen måneder. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleprinsesse
2 timer siden, Peonjenta skrev:

Hyaluronsyre tas opp av kroppen og forsvinner etter noen måneder. 

Hva mente du med det? Jeg vet jo at man må fylle på etter noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Hva mente du med det? Jeg vet jo at man må fylle på etter noen måneder.

Du skrev:  "Du må forstå at å sprøyte dritt inn i ansiktet kan ødelegge et ansikt for alltid,"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
22 minutter siden, Peonjenta skrev:

Du skrev:  "Du må forstå at å sprøyte dritt inn i ansiktet kan ødelegge et ansikt for alltid,"

Ja. Har du aldri sett på før/etter bilder av de som sprøyter inn dritt i ansiktet før? Dessuten er det mange useriøse klinikker. Du vet hva du har fra før, men du vet aldri hva du får. Ikke kom her og si at ansiktet blir helt normalt om en slutter etter lang tid med sprøyter i ansiktet. Det kommer aldri til å skje!

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Peonjenta skrev:

1) Hyaluronsyre tas opp av kroppen og 2) forsvinner etter noen måneder. 

1) Tas opp av kroppen. Hvor i kroppen havner hyaluronsyren? Samles den opp i leveren eller i nyrene?
2) Forsvinner? Vil det si at all hyaluronsyren går ut av kroppen? Hvordan forsvinner den? Gjennom urinen? Svetter vi den ut? 

Anonymkode: e816c...e68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Ja. Har du aldri sett på før/etter bilder av de som sprøyter inn dritt i ansiktet før? Dessuten er det mange useriøse klinikker. Du vet hva du har fra før, men du vet aldri hva du får. Ikke kom her og si at ansiktet blir helt normalt om en slutter etter lang tid med sprøyter i ansiktet. Det kommer aldri til å skje!

Noen har overdrevet bruken, eller gjort noe annet. De gode utførte jobbene ser du ikke at det er gjort noe og det er en del av dem.

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) Tas opp av kroppen. Hvor i kroppen havner hyaluronsyren? Samles den opp i leveren eller i nyrene?
2) Forsvinner? Vil det si at all hyaluronsyren går ut av kroppen? Hvordan forsvinner den? Gjennom urinen? Svetter vi den ut? 

Anonymkode: e816c...e68

Hyaluronsyre finnes fra før i huden og i kroppen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
16 minutter siden, wintergirl skrev:

Noen har overdrevet bruken, eller gjort noe annet. De gode utførte jobbene ser du ikke at det er gjort noe og det er en del av dem.

Vel, jeg har flere i min familie som har tatt helt normale mengder med sprøyter i ansiktet. De begge er gråe i huden og man kan se overflødig hud henge rundt i ansiktet dems, som også er en av bivirkningene. Det kan alle se, og de begge har fått kommentarer på at ansiktet dems er blitt endret, selv etter flere år siden de brukte det. Så yeah, right!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...