Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Christy89 skrev:

En fra juryen får alltid sjekke inn, så det er nok Leo, håper jeg.

Minst en, om ikke flere. Alltid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vet når hun kom hjem og at hun ikke dro tilbake. Litt på samme måte som alle visste at Isabel var ute. 

Anonymkode: 36c15...776

Men Karoline er jo i juryen, og kom med siste fly hjem sammen med finalistene og juryen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, ankara skrev:

Men Karoline er jo i juryen, og kom med siste fly hjem sammen med finalistene og juryen.

Ååh... da har jeg misforstått. Heldigvis. Da ble det straks litt mer spennende allikevel da. Yaay! 
Jeg var bare helt sikker på at hun var ute for godt når hun var ute pga da hun kom tilbake til Norge, jeg. Har nok tenkt helt feil. :mynona:

Da trekker jeg tilbake hele utsagnet om at Karoline ikke kommer tilbake, for da vet jeg ikke. Sorry. 

Anonymkode: 36c15...776

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så lei hvordan Newa snakker om Charlotte! Sistenevnte har egentlig jobbet mye hardere enn Newa på tiden hun har vært inne der, vært flere ganger hvor hun burde ha røket men de sto på og klarte å snu det. Newa har jo bare diltet etter Erik og skriket seg til viljen sin i ny og ne. 

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei hvordan Newa snakker om Charlotte! Sistenevnte har egentlig jobbet mye hardere enn Newa på tiden hun har vært inne der, vært flere ganger hvor hun burde ha røket men de sto på og klarte å snu det. Newa har jo bare diltet etter Erik og skriket seg til viljen sin i ny og ne. 

Enig! 

Sjelden jeg blir så irritert på folk på TV som det jeg blir på Newa! Skikkelig ekkel og usympatisk dame 😡

Anonymkode: fee22...fb8

• Liker 8
Skrevet

Hva var makten de fikk? siden Erik røk?

Skrevet
8 minutter siden, kindagirl skrev:

Hva var makten de fikk? siden Erik røk?

De fikk velge hvem som skulle ryke. Slå en hammer på bildet av den de ville skulle ryke. OG de får mer makt utover uka.

Skrevet (endret)

Hvilken uke var det hun Charlotte kom inn egentlig?? Føler ikke hun fortjener noe makt eller finaleplass i hele tatt.. Hun har ikke gjort annet enn å dingle etter Ann mariell og Karoline og være tøff i tryne på sync. Ser ikke en eneste god grunn til at hun skal fortjene å vinne.
Hun sier det jo så fint selv når makten kommer " endelig kan jeg også gjøre noe her inne" :P

Endret av kindagirl
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kindagirl skrev:

Hvilken uke var det hun Charlotte kom inn egentlig?? Føler ikke hun fortjener noe makt eller finaleplass i hele tatt.. Hun har ikke gjort annet enn å dingle etter Ann mariell og Karoline og være tøff i tryne på sync. Ser ikke en eneste god grunn til at hun skal fortjene å vinne.
Hun sier det jo så fint selv når makten kommer " endelig kan jeg også gjøre noe her inne" :P

Hun kom før Ina, Oskar og HKR ihvertfall. Og er ganske uenig. Med en gang hun eller noen av venninne har vært i fare så har hun faktisk stått på for å redde seg/dem, mens Newa og co som regel bare har løpt rundt og sippet på forhånd hver gang de fryktet dem sto svakt. Og med den kommentaren mente hun jo selvfølgelig at endelig hadde hun noe makt! Når man kommer inn sent og får en av de sterkeste i gruppen så heftig i mot seg (Newa) for ingen annen grunn en det som må være dyp sjalusi, så er det vanskelig å styre spillet. Men hun har jo faktisk overlevd. 

Mener ikke at jeg vil hun skal vinne (håper fortsatt Leo eller karro kommer inn), men er få der inne nå jeg føler er verdige. Hun er over Newa, Ina, Oskar og HKR for meg ihvertfall. Julie og kanskje Marius er de eneste jeg syns stiller sterkere (selvom jeg ikke har mye til overs for Julie). 

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kom før Ina, Oskar 

Ja, fire dager før.

Skrevet

Så skuff at Erik røk ut. Han fortjente virkelig å vinne.

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, Putti skrev:

sykt enig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Putti skrev:

Fordi han har sutret seg igjennom sesongen og brukt hersketeknikker på absolutt alle der inne? Haha. Spillmessig har han egentlig ikke fått til noe som helst etter Isabel ble sendt hjem. Personlig hadde det blitt absolutt siste sesong om en med så ufyselige holdninger stakk av med pengene.  

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han har sutret seg igjennom sesongen og brukt hersketeknikker på absolutt alle der inne? Haha. Spillmessig har han egentlig ikke fått til noe som helst etter Isabel ble sendt hjem. Personlig hadde det blitt absolutt siste sesong om en med så ufyselige holdninger stakk av med pengene.  

Litt enig. Jeg likte han godt i starten, men de siste ukene (spesielt etter Ingrid røyk ut) så har han bare vært irriterende og sutrete. Han har ikke fått til så mye akkurat.  Hva har han fått til, utenom å sende ut Isabel?

Anonymkode: bf19f...b09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Erik sier at det skal sitte ni stykker i jury. Det er mest sannsynlig at juryen vil bestå av 9 av de siste 13 deltakerne: Newa, Marius, Ina, Julie, Oscar, Kristian Rene, Charlotte, Erik, Mathias, Ann-Marielle, Karoline, Anders og Leo? Kan det stemme? 
Han sa også at det han husker best fra årets sesong ikke har skjedd enda. 

Anonymkode: 374f8...6b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Kristian rene og/ eller charlotte vinner så skal jeg aldri mer se PH. Litt teit at de får så makt så sent i spillet. De er jo sikra finaleuka... Sånn som det ser ut. Dritt kjedelig at de bare skal velge å vrake. Håper de som blir valgt kommer inn att og får ta hevn. 

Anonymkode: 3713a...291

• Liker 6
Skrevet (endret)

Juryen skal bestemme hvem som skal bli Julie sin partner ja, nå kommer vel Leo ;)

Endret av A4.
Skrev feil navn :/
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, A4. skrev:

Juryen skal bestemme hvem som skal bli Julie sin partner ja, nå kommer vel Leo ;)

Hvorfor det? Er ikke Julie partner med Oscar?

Anonymkode: 758c3...d7e

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Er ikke Julie partner med Oscar?

Anonymkode: 758c3...d7e

Ikke nå lenger.

Anonymkode: fef75...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for en kjedelig episode! Newa blir partner med Oscar og litt fylledrama.

Anonymkode: fef75...2fd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...