Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Julie og Oscar hadde den desidert verste sangen spør du meg. Kunne ikke høre en eneste tone eller rytme fra Oscar, det hørtes enkelt og greit ut som om fyren leste opp en tekst. Han rappet jo ikke. Han snakket. Julie hørtes så tonedøv ut at jeg ble flau. Ingen innlevelse eller noe. Ganske komisk at de satt og kritiserte de som åpenbart var best. Lyste sjalusi av dem. 

Ikke at KR og Charlotte gjorde det så innmari bra. Ble litt skuffet, for det er ingen tvil om at Charlotte har potensiale der. Men av alle parene var de helt klart best, og Charlotte hørtes nærmest ut som Adele sammenlignet med resten av deltagerne som ikke hadde et snev av sangstemme eller innlevelse. 

Anonymkode: e2659...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forresten bare meg som har fått sansen for Charlotte og KR? Har ikke hatt noe til overs for Charlotte, men jeg vet ikke...hun og KR klaffet innmari godt som par, og har en veldig fin dynamikk seg i mellom som jeg liker. 

Anonymkode: e2659...bca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig Mathias får konskvenser for at han dyttet til Marius. Greit at det ikke var så dramatisk, men Audun(?) fikk jo konsekvenser av å så vidt klappe til en annen i en tidligere sesong. Klapset som fikk konsekvenser hadde mye mindre kraft en dyttet til Mathias, så det er merkelig om dette ikke får konsekvenser. Trodde det var nulltoleranse for vold fra TV3!

 

(Jeg har sett klippet om igjen et par ganger, og Marius holdt rundt nakken til Mathias for å holde seg fast, hadde han ikke gjort det hadde Marius falt ganske hardt mot bakken, for man ser at Mathias bruker styrke når han dytter. Så Marius slo ikke Mathias).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

AM har jo null peiling... Dommerne sa jo noe sånn som at at når de først hadde startet i én toneart så var det lurt å holde seg til den. De sang surt, men det merket jo ikke AM. Og så lo hun rått av Julies opptreden (i syncen). Julie hører i det minste selv at hun ikke synger bra.

Julie hadde rett i at Charlotte overdøvde KR og gjorde ham dårligere. Charlotte kjørte fullstendig solo-show, noe som gjorde at hun fremhevet seg selv på bekostning av KR. I stedet burde hun ha tonet seg selv ned og prøvd å finne en måte å støtte KR og hans manglende sangtalent på. Når man samarbeider så spiller/synger man hverandre god, det er en ganske basic regel som tydeligvis har gått Charlotte hus forbi.

Jeg stusser litt over at dommerne ga såpass mye poeng til Oskar og Julie for deres sang var ikke allverdens. Men greit nok, jeg heier litt på dem så taktisk sett er det bare bra at de får poeng :)

Og AM skal liksom være artist?? 😆

Og så får prinsessen Mathias til å barbere beina. Jeg skjønner hun er bortskjemt, men må være måte på tull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det var så ille, den sangen til Ina og Marius, de la inn en god innsats.

Bare merker at jeg takler ikke Julie lenger, jeg får helt avsmak. Ikke kan hun synge, ikke kan hun engelsk, hun går bak ryggen til sine gamle venner, plutselig er det bare Oscar og nye allianser som gjelder. Jeg likte henne før men nå får jeg helt åndenød av å se henne der.

Anonymkode: c434c...686

Ja huff.. eg og misliker folk som ikke kan synge og snakke engelsk.......;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, kindagirl skrev:

Ja huff.. eg og misliker folk som ikke kan synge og snakke engelsk.......;)

Hvorfor misliker du folk som ikke kan synge? :klo:

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnslig at AM og Mathias ler seg i hjel av synginga til Julie. AM hørtes helt grusom ut

Irriterende at Newa alltid må dra frem i diskusjoner at hun har vært der fra starten :roll:

Hadde vært gøyere hvis de måtte avgi stemmene under Pandoras, så alle får se hva folk stemmer. Håper KR og Charlotte får høyest plassering. Likte bildet til de to best. Oscar og Julie tror de er SÅ smarte. "Vi er så bad, vi tenker smart, vi spiller heftig, vi lurer alle" blabla....

Endret av Christy89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte AM om Mathias skulle vaske tissen sin? :fnise:

Anonymkode: daeb4...136

Ja. Det hørtes ut som hun snakket til sin lille sønn på 3 år 😐 

Anonymkode: c434c...686

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2018 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Er det forresten bare meg som har fått sansen for Charlotte og KR? Har ikke hatt noe til overs for Charlotte, men jeg vet ikke...hun og KR klaffet innmari godt som par, og har en veldig fin dynamikk seg i mellom som jeg liker. 

Anonymkode: e2659...bca

Ønsker at de skal ryke snarest😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke kan de nok ofre hverandre hvis de vil. Tipper en av jentene ofrer partneren sin til fordel for Leo. Kanskje Julie siden rykter sier de to vinner.

Anonymkode: fef75...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun rykter om Julie og Leo eller om flere som kan være vinnere?

Anonymkode: b018b...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spoiling? Dette ER jo en spoilertråd :klo:

Anonymkode: fef75...2fd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mynona skrev:

Tråden er ryddet for persondebatt og spoiling. 

Mynona, mod.

Dette er jo en spoilertråd! 

Anonymkode: 89435...50c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mynona skrev:

Tråden er ryddet for persondebatt og spoiling. 

Mynona, mod.

Hvorfor rydde/slette spoiling? Er jo derfor jeg klikker meg inn på denne tråden for å få spoiling! Makan 🤬

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kommer ikke ny episode i kveld??

Anonymkode: c434c...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer ikke ny episode i kveld??

Anonymkode: c434c...686

Den ligger på viaplay nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kindagirl skrev:

Den ligger på viaplay nå.

Takk!

Anonymkode: c434c...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...