Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Isabel sa forrige uke "#paybackisabitch" Betyr det at Kristian ryker? Må være noe som går negativt over Julie i alle fall

Anonymkode: fef75...2fd

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isabel sa forrige uke "#paybackisabitch" Betyr det at Kristian ryker? Må være noe som går negativt over Julie i alle fall

Anonymkode: fef75...2fd

Ser for meg at hun refererer til at vennene hennes spiller ut både Kristian og Julie, ja. 

Anonymkode: 6f31b...ca1

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at hun refererer til at vennene hennes spiller ut både Kristian og Julie, ja. 

Anonymkode: 6f31b...ca1

Jeg tror Kristian ryker. Han har vel ingen back up. Tror Anders (var det ikke det han het?) splitter Mathias og Julie. Da står Kristian uten partner.

Anonymkode: 9cee3...098

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Caroline91 skrev:

Hvem?

5 timer siden, Andrea89 skrev:

Ganske stor sannsynlighet for at det er Karoline og Kristian, er det ikke?
Tror forresten at Kristian dessverre ryker denne uken. Vi har felles bekjente som sier at han var tilbake i begynnelsen av februar.

Karoline og Kristian, ja. 

Det gjør meg ingenting at Kristian ryker denne uken hvis det er sant. Men, hadde vært bedre å fått ut Mathias nå. Han har ikke noe mer der å gjøre uten Isabel med den sutringen sin. Håper ikke han og AM klarer å få han nye mot Julie. 

Gleder meg til å se skuespillerprestasjonene til alle parene. Lurer på om Mathias klarer å "suck it up" og gjøre det greit med Julie igjen, eller om han har så mye imot henne at hun fortsetter å være bæsj for han. 

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til å se skuespillerprestasjonene til alle parene. Lurer på om Mathias klarer å "suck it up" og gjøre det greit med Julie igjen, eller om han har så mye imot henne at hun fortsetter å være bæsj for han. 

Mest sannsynlig ikke 🙄

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig ikke 🙄

Nei, tror ikke det jeg heller.

Kanskje han til og med velger å gå ut selv. Han er rimelig drittlei nå, tror jeg. Eneste grunnen til at han var der er borte virker det som. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud da folkens, han var jo full. Har dere aldri opplevd å bli litt ekstra følsomme i fylla? Det tror jeg de aller fleste har gjort. I og med at Mathias og AM reiste hjem sammen etter innspillingen var ferdig, så regner jeg med at de blir en stund. Så han er nok ikke så lei at han faktisk vil hjem. 

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 1
Skrevet

Fysøren hvor tragisk Mathias er... Går rundt å sutrer som en unge etter Isabell røk ut.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

For en teit reaksjon av Julie når hun fersker Karoline og Kristian.. 😂

Anonymkode: 0efb8...795

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en teit reaksjon av Julie når hun fersker Karoline og Kristian.. 😂

Anonymkode: 0efb8...795

Ble hun sint?:P

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kindagirl skrev:

Ble hun sint?:P

Hun ble helt stille og slamret med døra til rommet. 

For Karoline, derimot, var dette lykkens dag der hun slo hjul naken etter å ha hatt sex med han. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvem splittes?

Anonymkode: 990ec...33c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem splittes?

Julie og Mathias.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud da folkens, han var jo full. Har dere aldri opplevd å bli litt ekstra følsomme i fylla? Det tror jeg de aller fleste har gjort. I og med at Mathias og AM reiste hjem sammen etter innspillingen var ferdig, så regner jeg med at de blir en stund. Så han er nok ikke så lei at han faktisk vil hjem. 

Anonymkode: f31cb...636

Hvordan vet du han var full? Han så ikke særlig full ut

Anonymkode: bf19f...b09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kindagirl skrev:

Fysøren hvor tragisk Mathias er... Går rundt å sutrer som en unge etter Isabell røk ut.

Kanskje han er forelsket i Isabel, og innerst inne hadde en drøm om å klare å kapre henne nå som kjæresten hennes ikke var til stede!

Anonymkode: fee22...fb8

• Liker 3
Skrevet

Ble Julie og han nye låst? I så fall ryker nok Kristian. Det er nok det Isabel mente med #paybackisabitch.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Christy89 skrev:

Ble Julie og han nye låst? I så fall ryker nok Kristian. Det er nok det Isabel mente med #paybackisabitch.

Nei. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Kristian ryker denne uken :) så var nok litt det Isabel mente jo. 

Anonymkode: 4cda1...0f8

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Christy89 skrev:

Tror det var snakk om i gårsdagens episode at Anders blir låst med jenta i paret som vinner skuespillet (om jeg ikke tar feil?)

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristian ryker denne uken :) så var nok litt det Isabel mente jo. 

Anonymkode: 4cda1...0f8

Kilde? :)

Anonymkode: f1cd8...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...