Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Burde ikke episoden vært ute på viaplay nå?

Blir vel lagt ut kl 5?

Anonymkode: 01af2...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel lagt ut kl 5?

Åja, trodde det var kl. 3

Skrevet
24 minutter siden, ssophie skrev:

Det er Oskar Johansson som kommer inn i dag. Han blir partner med Julie. De er kjærester nå. 

Kristian må sjekke ut denne uken. Ann Marielle danner par med Mathias. 

Det er ikke han, det er en som heter Anders. De har lagt ut klipp på Lavo.

AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt og unødvendig av TV3 å inkludere seansen med Marius. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

«Halloooo, alleee sammeeeen. Veeelkommeeen til innsjeeeeekk.» 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lo så jeg grein når Karoline står kliss naken og Kristian kommer inn «åja»!!

DET gleder jeg meg til å se i morgen, gjemt bak en pute:nigo:

Anonymkode: f8c0c...aac

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt og unødvendig av TV3 å inkludere seansen med Marius. 

Hva da?

Anonymkode: 5a57a...cc8

Skrevet

Kjedelig episode i dag :( 

• Liker 3
Skrevet

Mathias er så utrolig barnslig. "Jeg vil spy på Julie. Jeg kommer ikke til å kysse henne, det blir som å kysse bæsjen min"

• Liker 7
Skrevet

Håoer han velger å splite AM og Kristian. Da ryker Mathias hvis AM og han nye blir låst. Er så drittlei Mathias! :bond:

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greien til han nye? Veldig merkelig, men underholdende.

Anonymkode: e7f52...aeb

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

Håoer han velger å splite AM og Kristian. Da ryker Mathias hvis AM og han nye blir låst. Er så drittlei Mathias! :bond:

Det tror jeg ikke han gjør, siden AM og Kristian spiller inn scenen sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Da vet vi hvem som det ble vist klipp av i forrige uke som hadde sex i hvert fall... 

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venter enda på ab 636 skal fortelle hva vi er så misunnelig på og hva Isabel har fått til

Orker faktisk ikke diskutere mer rundt Isabel, for dere skal absolutt snu det til noe negativt uansett hva. Men jenta tjener 200-300 000 i måneden mens hun kan reise så mye rundt hun bare vil, så ingen kan påstå at hun ikke har fått til noe i livet akkurat. Og tror absolutt mange er misunnelige ja.   

Jeg er ingen 13 år gammel fan, men en 25 åring som syntes veldig lite om Isabel for to år siden. Men syns hun har vokst mye, og syns hun fremstod bedre enn den gjennomsnittlige paradise deltageren i år. Hun stod opp for Julie når alle gikk i mot henne, bidro til at det ble mye spill og ut ifra hva Ingrid or Erik sa i dagen episode, så sto hun tydeligvis for mye av den positive stemningen der inne. Oppførselen når Erik og Joakim kom tilbake fra utflukten var utrolig teit, men det skjønte hu selv også (og sa unnskyld). ALLE har dårlige øyeblikk. Utenom det gjorde hun da ikke noe galt der inne, og forstår godt at man blir følsom når en man er blitt glad i på kort tid plutselig sender deg ut helt ut av det blå. Så ser ingen grunn til å kritisere absolutt alt om henne.

Men ja, nå er hun dessverre ute, og gidder ikke diskutere mer om henne her. Vi kommer aldri til å bli enige uansett :) Så fokuserer heller på de gjenværende deltagerne. 

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Digger han nye! Endelig en som er litt annerledes uten å være superklein eller overdrevent cocky. Liker også Marius veldig godt, glad han kom inn igjen. Fikk ikke noe særlig inntrykk av ham første gangen, men han virker tvers igjennom god! 

Jentene (utenom AM) er jeg dessverre veldig lei av nå, håper det kommer inn noen helt nye snart! Ikke noe negativt om dem som personer, men rett og slett fått litt nok. 

• Liker 6
Gjest Caroline91
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da vet vi hvem som det ble vist klipp av i forrige uke som hadde sex i hvert fall... 

Anonymkode: 36c15...776

Hvem?

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Caroline91 skrev:

Hvem?

Ganske stor sannsynlighet for at det er Karoline og Kristian, er det ikke?
Tror forresten at Kristian dessverre ryker denne uken. Vi har felles bekjente som sier at han var tilbake i begynnelsen av februar.

Endret av Andrea89
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orker faktisk ikke diskutere mer rundt Isabel, for dere skal absolutt snu det til noe negativt uansett hva. Men jenta tjener 200-300 000 i måneden mens hun kan reise så mye rundt hun bare vil, så ingen kan påstå at hun ikke har fått til noe i livet akkurat. Og tror absolutt mange er misunnelige ja.   

Jeg er ingen 13 år gammel fan, men en 25 åring som syntes veldig lite om Isabel for to år siden. Men syns hun har vokst mye, og syns hun fremstod bedre enn den gjennomsnittlige paradise deltageren i år. Hun stod opp for Julie når alle gikk i mot henne, bidro til at det ble mye spill og ut ifra hva Ingrid or Erik sa i dagen episode, så sto hun tydeligvis for mye av den positive stemningen der inne. Oppførselen når Erik og Joakim kom tilbake fra utflukten var utrolig teit, men det skjønte hu selv også (og sa unnskyld). ALLE har dårlige øyeblikk. Utenom det gjorde hun da ikke noe galt der inne, og forstår godt at man blir følsom når en man er blitt glad i på kort tid plutselig sender deg ut helt ut av det blå. Så ser ingen grunn til å kritisere absolutt alt om henne.

Men ja, nå er hun dessverre ute, og gidder ikke diskutere mer om henne her. Vi kommer aldri til å bli enige uansett :) Så fokuserer heller på de gjenværende deltagerne. 

Nope fortsatt ikke misunnelig. Penger er ikke alt. Jeg tjener veldig bra selv (Ikke like mye som Isabel) men penger gjør deg ikke lykkelig. Ikke alle liker å reise. Jeg er ikke noe glad i det.Jeg vil påstå jeg har det mye bedre liv enn Isabel 😁 Gode venner, god selvtillit, flott jobb, trygg på meg selv, gift, flotte barn osv. Isabel kom dårligst ut av denne sesongen. Ufyselig som hun er

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...