Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner visst en som var med, men har røket ut nå. Fikk høre at hn fikk sjokk av hvor mye twister og fucka opplegg det var. Mange har visst røket ut, og deltagerne byttes rundt på som spillbrikker. Mange legender inne, noen legender er allerede ute.

Anonymkode: 122d4...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktes at frøken Raad er røket ut og er tilbake i Norge nå. I følge bloggomtoppbloggere landet hun i Norge på Torsdag 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snadder skrev:

Ryktes at frøken Raad er røket ut og er tilbake i Norge nå. I følge bloggomtoppbloggere landet hun i Norge på Torsdag 

Det stemmer ikke. Ingen drar hjem før mars.

Anonymkode: d10fa...c29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. Ingen drar hjem før mars.

Anonymkode: d10fa...c29

Nei? Noen blir igjen hvis de kanskje skal inn igjen eller hvis de er en del av juryen. Harald fra sesong 7 dro hjem til Norge men ble ringt etter av produksjon for å sjekke inn igjen og dro ned igjen. 

Anonymkode: fef75...2fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Noen blir igjen hvis de kanskje skal inn igjen eller hvis de er en del av juryen. Harald fra sesong 7 dro hjem til Norge men ble ringt etter av produksjon for å sjekke inn igjen og dro ned igjen. 

Anonymkode: fef75...2fd

Man drar aldri hjem tidlig i februar. 

De blir igjen på et hotell, og sjekker hjem i slutten av Mars. Dette grunnet at det finnes en sjans for at utslående deltagere kan få sjekke inn igjen.

Anonymkode: d10fa...c29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere sier nå er jo helt feil. Noen blir sendt hjem andre får bli lengre dersom det er mulighet for at de får sjekke inn igjen. Regner med hun ikke er en av de som får enda en mulighet til å sjekke inn å derfor er sendt hjem. De er jo ferdig med innspillingen i mars og det hadde jo vært veldig rart om de hadde holdt på alle deltakerne fram til vinneren var kåret når de aldri har gjort det før

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man drar aldri hjem tidlig i februar. 

De blir igjen på et hotell, og sjekker hjem i slutten av Mars. Dette grunnet at det finnes en sjans for at utslående deltagere kan få sjekke inn igjen.

Anonymkode: d10fa...c29

Kan hende hun ikke VIL sjekke inn igjen etter å ha gått ut vettu. 

Anonymkode: 6f31b...ca1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man drar aldri hjem tidlig i februar. 

De blir igjen på et hotell, og sjekker hjem i slutten av Mars. Dette grunnet at det finnes en sjans for at utslående deltagere kan få sjekke inn igjen.

Anonymkode: d10fa...c29

Hvor har du lest dette hen? Slik jeg har forstått det, så blir de igjen som produksjon tenker å sende inn igjen mens resten blir sendt hjem til Norge. Isabel er jo blitt sett på Gardermoen. PH pleier å begynne i midten av mars, så hvor har du det fra at de alle drar hjem igjen i slutten av mars? :klo:

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smalls skrev:

Hvor har du lest dette hen? Slik jeg har forstått det, så blir de igjen som produksjon tenker å sende inn igjen mens resten blir sendt hjem til Norge. Isabel er jo blitt sett på Gardermoen. PH pleier å begynne i midten av mars, så hvor har du det fra at de alle drar hjem igjen i slutten av mars? :klo:

Sett på gardemoen? Du tror virkelig på det? 

Anonymkode: d10fa...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, ho Soph er aktiv på snap igjen.

Ute?

Anonymkode: d10fa...c29

Kan virke litt slik ja. Men er jo mulig hun har en slik avtale som Isabel som har vært aktiv hele tiden? Hva heter Soph på snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett på gardemoen? Du tror virkelig på det? 

Anonymkode: d10fa...c29

Hvorfor skulle jeg ikke tro på det? Men du svarer ikke på alt jeg spurte deg om. Hvor har du det fra at alle blir der til mars? Pierre la ut på Snap at han satt på Gardermoen og det var en 2 kopper med kaffe og ganske sikker på at den andre var. isabel sin. De har nok reist hjem sammen 

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2018 at 10:45 PM, AnonymBruker said:

Man drar aldri hjem tidlig i februar. 

De blir igjen på et hotell, og sjekker hjem i slutten av Mars. Dette grunnet at det finnes en sjans for at utslående deltagere kan få sjekke inn igjen.

Anonymkode: d10fa...c29

Jo, det forekommer at deltakere sendes hjem temmelig tidlig, men du har rett i at noen blir værende der lenge. Soph fra forrige sesong er et godt eksempel på sistenevnte - hun ble visstnok værende i Mexico fra start til slutt, selv om hun kun var inne på hotellet i 12 episoder (1-6 og 19-24). Deretter ble hun igjen for å være med i juryen, men det regnes ikke som å være "inne" på hotellet.

 

Isabelle Eriksen skrev et blogginnlegg om omstendighetene rundt hennes utsjekk forrige sesong:

"Jeg vet at det er utrolig mange som lurer på hva man gjør når man er utenfor Paradise Hotel i Mexico og evt venter på å sjekke inn igjen, slik som jeg gjorde. Derfor tenkte jeg å skrive et innlegg om det nå. 

Da jeg røk ut av Paradise i uke 7 fikk jeg vite ganske fort at jeg skulle tilbake på hotellet, men ikke når. Jeg ble kjørt til et annet hotell like i nærheten, det var tråssalt ganske sent på kvelden, så vi kunne ikke kjøre så langt.

Det hotellet jeg først ble plassert på så ikke ut haha, det var skummelt og ikke akkurat veldig rent og hyggelig. Jeg var faktisk ganske redd da jeg var der helt alene. Det var natt og mørkt ute. (...)

Etterhvert som dagene gikk fikk jeg endelig beskjed om når jeg skulle inn på Paradise Hotel igjen. Jeg måtte vente 12 hele dager!! 12 dager med spillet snake, 12 dager uten telefon, 12 dager uten internett, 12 dager med null kontakt med folk, 12 dager med meksikansk TV, 12 dager med vandring alene rundt omkring."

http://isabelleeriksen.blogg.no/1495287778_hva_gjorde_jeg_utenfor_paradise_hotel.html

 

Utdrag fra Henotes opplevelse, etter at hun ikke engang fikk sjekke inn på dag én av sesong 8:

"Da jeg røk ut begynte jeg å gråte. Jeg var så lei meg for at jeg ikke fikk oppleve eventyret med den fine gjengen vi var. I tillegg var jeg ikke forberedt på at noe så sykt kunne skje, ikke på Paradise Hotel en gang. Ingen kan vel bli flydd ned til Mexico å spille inn så mye for kun to minutter på TV-skjermen? (...)

Etter intervjuet mitt ble jeg møtt av verdens søteste deltakeransvarlig som kjørte meg til et motell i nærheten. Dette er seriøst den verste plassen jeg har bodd på i hele mitt liv, det var så grusomt kjedelig. Motellet hadde hverken mat eller mennesker. (...)

Da jeg sjekket ut fikk jeg beskjed om at de ikke visste om jeg skulle få en ny sjanse eller ikke. De måtte vente å se på flere utfall i løpet av spillet og om det "passet" at jeg kom tilbake. (...) Etter åtte langdryge dager fikk jeg beskjeden om at jeg ikke fikk komme tilbake."

http://henot.blogg.no/1496849190_hva_skjedde_egentlig_i_fjor.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber i butikk i Bergen og har sett både Joakim, Ine og Kristian siste uken. Kristian var eneste som har blitt brun av de.

Anonymkode: 122d4...1cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av Henote. Altså hun måtte egentlig sjekke ut av hotellet samme dagen hun kom. Synes hun skulle få en ny sjanse til å komme tilbake. Må være kjipt når ingen vil være partner med deg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, smalls skrev:

Hvorfor skulle jeg ikke tro på det? Men du svarer ikke på alt jeg spurte deg om. Hvor har du det fra at alle blir der til mars? Pierre la ut på Snap at han satt på Gardermoen og det var en 2 kopper med kaffe og ganske sikker på at den andre var. isabel sin. De har nok reist hjem sammen 

Men har Pierre vært i Mexico og faket at han har vært i Norge/Sverige? Han har vært aktiv på snap.

Anonymkode: c51ef...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har Pierre vært i Mexico og faket at han har vært i Norge/Sverige? Han har vært aktiv på snap.

Anonymkode: c51ef...c37

Han har vært innlagt på sykehus i Mexico.

Anonymkode: 01af2...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...