Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er de i juryen tro??? Så ut som to menn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når Triana sa at det ikke sjekker inn noen nye heretter, mente hun da i det hele tatt, eller kun nye gjester? Håper det blir mulig å kaste ut deltakere og ta inn igjen gamle så det blir skikkelig action der inne! :fnise:
Leo må jo komme inn igjen så han kan vinne med Julie, sånn som enkelte har snakket om så lenge!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mathias er jo den sladra kjerringa 😂 Fyrer seg opp på MP også tar han å dytter MP og MP reagerer med å prøve å holde seg fast i Mathias. Men det Mathias løper å si er «MP ble drit sur, også slo han meg» 😂🙈 Wtf? Det der var sånn klassisk eksempel på at en sak har flere sider 😅

Anonymkode: de91d...720

Det var litt av en vinkling på situasjon du kommer med. Synes den overdrevne bruken din av latterfjesene får deg til å virke ganske usympatisk. 

Jeg synes Marius var ordentlig ekkel i dagens episode, og fremsto som en ufrodragelig drittsekk. For det første står han å flørter veldig pågående med AM i baren med et latterlig forsøk på nordlending dialekt, når KR står rett ved siden av, som fikk det til å virke som han gjorde narr av KR. 

For det andre ser man helt tydelig at Ina (Ine? Husker aldri navnet hennes) er veldig lei seg der hun sitter å ser på hvordan Marius oppfører seg med AM. Han overser Ina/Ine totalt, og anser ikke det en eneste gang. 

Han begynner så å yppe seg mot Mathias, selv når AM prøver å forsvare Mathias til han. Mathias trakk seg tilbake og ønsket ikke å snakke med Marius, som han ga et tydelig signal om, men atpåtil går Marius å fotfølger fyren og nekter å la han være i fred. Måten Marius gikk helt innpå Mathias i mens han fortsatte på en yppende måte, så er det HELT forståelig at Mathias fikk nok. Skulle bare mangle at han gikk å snakket til AM om det også, ikke bare fordi hun er partneren hans men også fordi hun så og si er den eneste igjen der inne som er vennen hans. 

Jeg er ikke fan av Mathias en gang, men i denne episoden synes jeg oppriktig synd i han, og Marius oppførte seg forkastelig. 

Anonymkode: e2659...bca

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes synd på Ina også, som må høre på sutringa til Marius om Mathias og hvor deilig og fin AM er. Greit at Ina tar det greit at han puler henne, for så å løpe rett tilbake til AM og slikke ræv, men han burde faktisk skjønne at hun har null interesse av å høre om AM og Mathias. Han burde også skjønne at AM holder ham på gress og overhodet ikke er interessert i noe mer enn å ha ham som en søt liten siklende hundevalp ved sin side.

• Liker 2
Skrevet

Hva skjedde i dagens episode?

AnonymBruker
Skrevet

De som har sjekket ut av hotellet den siste tiden som f.eks. Leo og Karoline får sikkert en mulighet til å konkurrere i å komme inn igjen på hotellet i semifinaleuken, og så skal Mr. og Mrs. Paradise-paret med ukens makt bestemme hvem de skal erstatte av de andre som er på hoteller.

Anonymkode: b1405...4fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, kindagirl skrev:

Hva skjedde i dagens episode?

Veldig lite. De laget sanger og fremførte de. Så skulle de (anonymt) og juryen dele ut poeng. De får vite poengscoren i morgen. 

Anonymkode: 801ae...642

AnonymBruker
Skrevet

Kleint å høre på Marius og Ina :flau:

Men kjedelig episode 

Anonymkode: bf19f...b09

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som har sjekket ut av hotellet den siste tiden som f.eks. Leo og Karoline får sikkert en mulighet til å konkurrere i å komme inn igjen på hotellet i semifinaleuken, og så skal Mr. og Mrs. Paradise-paret med ukens makt bestemme hvem de skal erstatte av de andre som er på hoteller.

Anonymkode: b1405...4fe

Det håper jeg! Veldig kjedelig nå uten Karoline og Leo!

Anonymkode: c434c...686

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke Triana liker Erik, syns hun ofte er så bjeffete og kritisk til han.

Anonymkode: 758c3...d7e

• Liker 9
Skrevet

Sangen til Oscar og Julie var..........vet ikke helt hva jeg skal si. Julie sang jo bare oooh baby oooh.

Så stolt AM var da "vi fikk jo ikke noe kritikk eller noe. Jeg skikkelig fornøyd" så fikk de dårligst poeng av dommerne 🙊

• Liker 2
Skrevet

Triana er så klein "det blir jo gøy. Kom igjeeeen'

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Christy89 skrev:

Sangen til Oscar og Julie var..........vet ikke helt hva jeg skal si. Julie sang jo bare oooh baby oooh.

Så stolt AM var da "vi fikk jo ikke noe kritikk eller noe. Jeg skikkelig fornøyd" så fikk de dårligst poeng av dommerne 🙊

Men det skjønner ikke jeg. Oscar og Julie fikk 4 poeng x 2. Det var jo helt skrekkelig. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Christy89 skrev:

Julie kan ikke engelsk, i følge Oscar.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Julie kan ikke engelsk, i følge Oscar.

Hun visste ikke hva «summer fling» betydde, så tror det er noe i det.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det skjønner ikke jeg. Oscar og Julie fikk 4 poeng x 2. Det var jo helt skrekkelig. 

Trynet til Oscar da Julie sang på rommet 🙊Synes de var verre enn alle. Oscar rappet noe greier og Julie synger bare baby. Ikke noe mening. Synes KR og Charlotte var best

Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

AM har jo null peiling... Dommerne sa jo noe sånn som at at når de først hadde startet i én toneart så var det lurt å holde seg til den. De sang surt, men det merket jo ikke AM. Og så lo hun rått av Julies opptreden (i syncen). Julie hører i det minste selv at hun ikke synger bra.

Julie hadde rett i at Charlotte overdøvde KR og gjorde ham dårligere. Charlotte kjørte fullstendig solo-show, noe som gjorde at hun fremhevet seg selv på bekostning av KR. I stedet burde hun ha tonet seg selv ned og prøvd å finne en måte å støtte KR og hans manglende sangtalent på. Når man samarbeider så spiller/synger man hverandre god, det er en ganske basic regel som tydeligvis har gått Charlotte hus forbi.

Jeg stusser litt over at dommerne ga såpass mye poeng til Oskar og Julie for deres sang var ikke allverdens. Men greit nok, jeg heier litt på dem så taktisk sett er det bare bra at de får poeng :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor barberer Mathias beina til AM? Klarer hun det ikke selv? Så teit

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det var så ille, den sangen til Ina og Marius, de la inn en god innsats.

Bare merker at jeg takler ikke Julie lenger, jeg får helt avsmak. Ikke kan hun synge, ikke kan hun engelsk, hun går bak ryggen til sine gamle venner, plutselig er det bare Oscar og nye allianser som gjelder. Jeg likte henne før men nå får jeg helt åndenød av å se henne der.

AnonymBruker
Skrevet

Spurte AM om Mathias skulle vaske tissen sin? :fnise:

Anonymkode: daeb4...136

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...