Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk dere med dere at Morten Hegseth la ut et bilde på snap av en nettside hvor mandags-, tirsdags- og onsdagsepisoden lå ute? Så det er mange som har fått sett det. Har hørt rykter om at Julie ryker denne uka

Anonymkode: 92c64...2b8

Ryktene sier at hun og Leo vinner. Siden Isabel mente den ene IKKE fortjente å vinne  "ikke faen" sa hun når hun fikk spørsmål om begge var verdige vinnere.. Men kan være ryktene ikke stemmer

Anonymkode: f1cd8...430

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de fikk urettferdig lett oppdrag. Alle klarer da og gjemme to spader😂

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Synes de fikk urettferdig lett oppdrag. Alle klarer da og gjemme to spader😂

Ja, kunne like gjerne bare bedt hun velge to til å dra på solo 😂 Ble litt teit. 

Anonymkode: f31cb...636

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk dere med dere at Morten Hegseth la ut et bilde på snap av en nettside hvor mandags-, tirsdags- og onsdagsepisoden lå ute? Så det er mange som har fått sett det. Har hørt rykter om at Julie ryker denne uka

What? Ikke sett..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ryktene sier at hun og Leo vinner. Siden Isabel mente den ene IKKE fortjente å vinne  "ikke faen" sa hun når hun fikk spørsmål om begge var verdige vinnere.. Men kan være ryktene ikke stemmer

Men, nå var vel Isabel sur på flere enn Julie? Hun likte jo ikke Erik heller, kalte han fittetryne og sånn. Hun var ikke veldig fan av Karoline heller, så det kan egentlig være flere enn Julie som Isabel ikke syns fortjener å vinne. 

Anonymkode: 36c15...776

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, kindagirl skrev:

Jeg liker ikke den utfrysningen som skjer med Julie.. syns rett og slett de andre er barnslige når hun må ta valg. Det er et spill. Når Mathias skal reagere med å sutre og flytte ut av rommet og bli helt håpløs så har ting gått for langt.

At det var? De andre er barnslige og utfryser Julie...? Hvilken episode har du sett på lurer jeg. Var ingen som utfryste henne. Hun nye jenta begynte å kjefte på de andre og forsvarte Julie etter Mathias og AM sitt utbrudd, og ga henne klem osv. Karoline, julie, Ingrid osv satt å lo sammen like etterpå å spiste kaka sammen. Hvor i all verden er denne utfrysingen? 

At Julie fikk reaksjoner for sitt valg er derimot helt forståelig, når Julie ikke evner å se annet enn sitt eget ego. Hun stilte seg opp foran hele gjengen, og smilte overlegent på ekkel måte i det hun starter å fortelle om oppdraget sitt og at hun er alt for god for å ligge på solo, før hun så forteller hvem hun valgte på en veldig usympatisk og kynisk måte. De aller fleste pleier i det minste å late som at de det er leit å ta et kjipt valg som går utover andre, og ser ikke ut som verdens største selvdigger når de setter andre i fare. Dét er grunnen til at Julie får så heftige reaksjoner. Hun står å smiler og ler, og er veldig nedlatende når hun selv har noe makt og tar det ut over andre. Når hun selv ikke får det som hun vil, eller at andre har makt så er furter hun, er sur, kjefter og smeller eller hylgriner. 

Anonymkode: e2659...bca

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan jo alltids sjekke inn igjen :)

Jeg har ikke fått med meg akkurat hva som skjer, men Leo redder i hvert fall Karoline fra isolatet og Julie sjekker ut.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan jo alltids sjekke inn igjen :)

Jeg har ikke fått med meg akkurat hva som skjer, men Leo redder i hvert fall Karoline fra isolatet og Julie sjekker ut.

Hvordan vet du dette?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kindagirl skrev:

Hvordan vet du dette?

Fordi mange har fått sett ukens episoder fordi Morten Hegseth la ut en snap om at han så på ukens Pærra-episoder eller noe. Han har sikkert fått tilgang til de siden han er journalist. På bildet kunne man se link til en nettside hvor ukens episoder lå ute. Dette spredte seg selvfølgelig raskt på Jodel og mange fikk sett, men snappen ble raskt fjernet og nettsiden ble fjernet.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi mange har fått sett ukens episoder fordi Morten Hegseth la ut en snap om at han så på ukens Pærra-episoder eller noe. Han har sikkert fått tilgang til de siden han er journalist. På bildet kunne man se link til en nettside hvor ukens episoder lå ute. Dette spredte seg selvfølgelig raskt på Jodel og mange fikk sett, men snappen ble raskt fjernet og nettsiden ble fjernet.

Hva viste de episodene om hva som skjer da? 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Newa rakk ikke hånden da hun nye jenten spurte om hvem som hadde hatt sex..

Anonymkode: a4147...a57

Merket det jeg også. Litt snålt. Hadde hun allerede der bestemt seg for å be produksjonen fjerne sporene av det, mon tro..

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, kindagirl skrev:

Syns dere virkelig Mathias sin oppførsel er ok? Syns dere virkelig han har oppført seg normalt denne sesongen? digget han i sin sesong  men nå virker han kun som en sur og furten drittunge. Når man flytter ut av rommet fordi Julie spiller og tok et valg som kanskje ikke gagnet han så er man faktisk barnslig.

Enig. Hva er greia med ham? Lite legendestil over det hele..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det var? De andre er barnslige og utfryser Julie...? Hvilken episode har du sett på lurer jeg. Var ingen som utfryste henne. Hun nye jenta begynte å kjefte på de andre og forsvarte Julie etter Mathias og AM sitt utbrudd, og ga henne klem osv. Karoline, julie, Ingrid osv satt å lo sammen like etterpå å spiste kaka sammen. Hvor i all verden er denne utfrysingen? 

At Julie fikk reaksjoner for sitt valg er derimot helt forståelig, når Julie ikke evner å se annet enn sitt eget ego. Hun stilte seg opp foran hele gjengen, og smilte overlegent på ekkel måte i det hun starter å fortelle om oppdraget sitt og at hun er alt for god for å ligge på solo, før hun så forteller hvem hun valgte på en veldig usympatisk og kynisk måte. De aller fleste pleier i det minste å late som at de det er leit å ta et kjipt valg som går utover andre, og ser ikke ut som verdens største selvdigger når de setter andre i fare. Dét er grunnen til at Julie får så heftige reaksjoner. Hun står å smiler og ler, og er veldig nedlatende når hun selv har noe makt og tar det ut over andre. Når hun selv ikke får det som hun vil, eller at andre har makt så er furter hun, er sur, kjefter og smeller eller hylgriner. 

Anonymkode: e2659...bca

Perfekt oppsummering! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg vansker med å tro på. De ville vel bare sendt han filene i såfall? Ikke laget en egen nettside.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, kindagirl skrev:

Hva viste de episodene om hva som skjer da? 

Jeg har ikke sett det selv, men ut fra det jeg har lest så redder Leo Karoline fra isolat og sender Julie dit. Deltagerne må velge mellom Ann Marielle og Julie. Deler ut bandanas eller noe. Ann Marielle får bli, Julie må sjekke ut.

I morgen sjekker det inn en gutt som er tysk/russisk eller noe. Ble lagt ut et bilde av han på Jodel

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg vansker med å tro på. De ville vel bare sendt han filene i såfall? Ikke laget en egen nettside.  

Aner ikke hva slags side det var, men episodene lå i hvert fall der. Mange som la ut bilder fra episodene på Jodel, for eksempel av den nye gutten som sjekker inn og fra seremonien hvor Julie ryker ut

• Liker 2
Skrevet

Jeg misliker AM mer og mer og mer. Har en følelse på at jeg likte henne i sin sesong fordi det var så mye fæle folk med, og bare fordi hun var "bedre" enn dem... 

• Liker 9
Skrevet

Tror det er Aljoscha som sjekker inn idag.

Aljoscha93 på instagram. Ser bl.a at Newa følger han . Han har også et langt opphold på instaen sin. Et bilde lagt ut 30 januar og neste 29 Mars. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Julie faktisk ryker, så tror jeg de sender henne inn igjen. De gir nok en jente en ny sjanse og det er ikke Isabel. Hun dro til Sverige da hun kom hjem

Anonymkode: fef75...2fd

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Julie faktisk ryker, så tror jeg de sender henne inn igjen. De gir nok en jente en ny sjanse og det er ikke Isabel. Hun dro til Sverige da hun kom hjem

Anonymkode: fef75...2fd

Julie har jo ingen hun kan stå trygt sammen med der inne, så hvorfor tror du de vil sende henne inn igjen bare for å bli sendt ut igjen i neste omgang?

Anonymkode: 36c15...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...