AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #41 Skrevet 25. januar 2018 6 timer siden, Mrs.Purdey skrev: Selvsagt ikke. Det er jo helt uforskyldt. Det er ikke arr i seg selv, men grunnen til dem som ikke er ønskelig i offentligheten her. Og tror du det er heldig for ts at alle vet at hun skader seg selv? Sikkert mange som trekker seg unna og det er vel ingen boozt for selvtilliten. Selvskading og selvmordsforsøk er ikke noe folk ønsker å forholde seg til. Folk blir ukomfortable og vet ikkehvordan de skal forholde seg. Og vil man ikke bli behandlet normalt da? Er ikke det beste måten å gå videre på? Eller ønsker ts mye oppmerksomhet rundt dette? -at folk spør spørsmål og snakker henne etter munnen i frykt for å si noe som kan få henne til å skade seg? Tror kanskje du overfører dine egne følelser litt til andre her altså. At du blir uvanlig ukomfortabel av dette betyr ikke at det er en stor greie generelt. Jeg har arr fra selvskading som jeg ikke har skjult på sånn 9 år. Opplever ikke at noen trekker seg unna eller behandler meg rart på noen måte. Skjer kanskje sånn maks tre ganger årlig at noen spør, og det er det Anonymkode: 3021d...1ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #42 Skrevet 29. januar 2018 På 25.1.2018 den 15.38, Mrs.Purdey skrev: Selvsagt ikke. Det er jo helt uforskyldt. Det er ikke arr i seg selv, men grunnen til dem som ikke er ønskelig i offentligheten her. Og tror du det er heldig for ts at alle vet at hun skader seg selv? Sikkert mange som trekker seg unna og det er vel ingen boozt for selvtilliten. Selvskading og selvmordsforsøk er ikke noe folk ønsker å forholde seg til. Folk blir ukomfortable og vet ikkehvordan de skal forholde seg. Og vil man ikke bli behandlet normalt da? Er ikke det beste måten å gå videre på? Eller ønsker ts mye oppmerksomhet rundt dette? -at folk spør spørsmål og snakker henne etter munnen i frykt for å si noe som kan få henne til å skade seg? Kan du slutte å generalisere? Du vet ikke hva folk flest tenker og mener om selvskading og arr og hvordan de forholder seg til det. Anonymkode: 42e0b...d75 1
Annonym91 Skrevet 29. januar 2018 #43 Skrevet 29. januar 2018 Jeg har selv arr på kroppen etter selvskading.. å nei, jeg tatoverer ikle over dem. Da hadde jeg sett ut som et bevegende tegneark.. men dekker til når jeg er ute.. såklart for å sleppe å la andre se dem å for å skåne meg selv mot andres hets...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå