Gå til innhold

Hvorfor er brunetter trangere enn blondiner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha samme tenkte jeg... Hva i alle dager.... Jeg er en blondine og har fått høre at jeg er nokså trang.... 

Anonymkode: 38db1...273

 

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Ts er selv en brunette og kvinne tipper jeg. Er blond, men langt ifra løs selv. 

Hvorfor skal det alltid dukke opp erklæringer som dette, som tilsvar på tull? Endelig sjansen til å fortelle at dere er trange? Finnes det noen som er noe annet (enn perfekt) på KG? :klo:

Anonymkode: 7bce3...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke noen kvinne nei. Hvordan kom du frem til det?

Anonymkode: 6053a...e60

Så utrolig dumt tema som ikke henger på greip. Må bare være en bitter  brunette som ble valgt bort til fordel for en blondine. Hvem lager sånne tråder ellers? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor skal det alltid dukke opp erklæringer som dette, som tilsvar på tull? Endelig sjansen til å fortelle at dere er trange? Finnes det noen som er noe annet (enn perfekt) på KG? :klo:

Anonymkode: 7bce3...452

Fordi hele tråden er helt blåst og ikke har et fnugg av sannhet i seg. Enda en tråd for å hetse blondiner.  Voksne mennesker anno 2018 :sprettoy:

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, wintergirl skrev:

Fordi hele tråden er helt blåst og ikke har et fnugg av sannhet i seg. Enda en tråd for å hetse blondiner.  Voksne mennesker anno 2018 :sprettoy:

Man skal vel være blondine av den karikerte typen for å klare å ta tråden så mye på alvor at det faller inn under hets og ikke intetsigende svada.

Endret av Aalo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi blondiner får seg mer en brunetter?

Anonymkode: 76c6d...74c

Fritt vilt?

Anonymkode: a04ed...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aalo skrev:

Man skal vel være blondine av den karikerte typen for å klare å ta tråden så mye på alvor at det faller inn under hets og ikke intetsigende svada.

Selvfølgelig :laugh:

Du er smart du :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir munnen videre av å spise mye epler eller digre burgere? Nei. Så hva får dere til å tro at vagina blir videre av mye sex/store dildoer? Kunnskapsnivået her inne, altså...

Anonymkode: 3f357...12b

Kan ikke så mye om fysiologien bak tøying av muskulatur og bindevevet du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idet en brunette bleker håret blir hun videre...

Anonymkode: 4c09f...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hårfargen er med på å avgjøre om kvinners vagina er trang eller vid? Man lærer noe nytt hver dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes blondiner er utrolig trange.

Er jeg dermed stor?

 

Anonymkode: 4c1c9...ec9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes blondiner er utrolig trange.

Er jeg dermed stor?

 

Anonymkode: 4c1c9...ec9

Sannsynligvis har blondinen farget håret. Altså ikke noen ekte blondine.

Anonymkode: 9eb0a...c60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det alltid trekke frem at wn kvinne blir løsere av å ha mye sex med store pensier og gjenstander...! Jesus! Tror folk må oppdatere kunnskapen sin. Musklene kan bli slappere med alderen, men selv etter en fødsel vil en kvinne gå tilbake til slik hun var før.

Denne linken her forklare ting litt, ver vennlig å lær litt folkens. Det er virkelig grunn for at unge kvinner er så usikre på seg selv!

https://www.google.no/amp/s/www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201109/the-rare-truth-about-tight-and-loose-women%3famp

Anonymkode: 72d36...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis har blondinen farget håret. Altså ikke noen ekte blondine.

Anonymkode: 9eb0a...c60

Så dermed er 23 cm normalt? Takk. 

Anonymkode: 4c1c9...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange av blondinene hadde ganske store dildoer så kan jo være derfor også. Er blondiner kåtere av natur og derfor eskperimenterer mere enn brunetter?:)

Anonymkode: 6053a...e60

Blondes have more fun?:plystre:

Anonymkode: f2f2f...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel først og fremst fordi blondiner er mer løsere på tråden og har mere sex. Slik at musa deres blir mer utvidet. Blondiner er også kjent for å være ekstra kåte, dermed blir de våtere og med utvidede pga dette. Brunetter er mer innadvendte og reserverte. Spenner seg mer når de har sex, derfor trangere.

Anonymkode: 9eb0a...c60

Mange billige brunetter der ute som knuller rundt og tar til takke med enhver mann som byr sin pikk frem. 

Anonymkode: 557d4...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det alltid trekke frem at wn kvinne blir løsere av å ha mye sex med store pensier og gjenstander...! Jesus! Tror folk må oppdatere kunnskapen sin. Musklene kan bli slappere med alderen, men selv etter en fødsel vil en kvinne gå tilbake til slik hun var før.

Denne linken her forklare ting litt, ver vennlig å lær litt folkens. Det er virkelig grunn for at unge kvinner er så usikre på seg selv!

https://www.google.no/amp/s/www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201109/the-rare-truth-about-tight-and-loose-women%3famp

Anonymkode: 72d36...5b0

Jo, du skal ha for den..👍🏻 Så vi må altså oppi de største dildoene som i det hele tatt er laget for å få en permanent tøyning altså.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blond og bruka nok fitta mi mye mere enn ei kjedelig brunette;) Hat ofte samleie og kjører meg jevnlig mes store dildoer, der har du svaret😊

Anonymkode: f195d...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nytt for meg.

Også det at blondiner er mer eksperimenterende og tryggere enn brunetter. Og hva da med rødtopper?

De kjedeligste elskerinnene jeg har hatt, var blondiner. 

Dessuten er nok ingen som er trange lenger etter at jeg har vært oppi de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...