Gå til innhold

Hvordan være hard to get??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr av og på i et år. Men nå merker jeg at vi har kommet litt dit at han vet hvor han har meg. Så nå trenger jeg råd til å bli litt uoppnåelig og utilgjengelig. Hvordan gjøre dette på en bra måte? Tips og råd mottas med takk!

Ps...vi er i 30åra og jeg vet at dette er barnslig. Men slik er gamet I guess...

Anonymkode: 72f7e...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten kaster man seg etter det man får, eller så er man mer kritisk og vet hva man vil ha. Å drive å endre personlighet din for å spille et meningsløst "spill" er bare tull.

Anonymkode: 6c99c...cf5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har datet en fyr av og på i et år. Men nå merker jeg at vi har kommet litt dit at han vet hvor han har meg. Så nå trenger jeg råd til å bli litt uoppnåelig og utilgjengelig. Hvordan gjøre dette på en bra måte? Tips og råd mottas med takk!

Ps...vi er i 30åra og jeg vet at dette er barnslig. Men slik er gamet I guess...

Anonymkode: 72f7e...cc2

Har du datet han av og på i 1 år uten progresjon mot det du vil, er det på tide å innse realitetene. Bli ferdig. Gå videre.

Anonymkode: 6131e...2a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det «hard to get»-spillet kan fort få uante konsekvenser. Plutselig kan han vende blikket i en annen retning. Slutt med sånt tøys. Vær deg selv og kommuniser med ham som et voksent menneske.

Anonymkode: 926df...1ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig imot spill. Man må være ekte. Likevel ser jeg at mange mister seg selv når det kommer til forhold. De står på pinne for partner, og gir helt slipp på egne interesser og prioriteringer. Det er heller ikke bra! Det er bra for forholdet at man av og til gjør ting for seg selv, selv om det betyr at man prioriterer bort partner av og til. Det er ikke å spille hard to get, men at man viser partner at man er et individ som fungerer på egenhånd og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet også hvor du du har han. Han er ikke interessert i et forhold med deg. 

Så da er det opptil deg å bestemme deg for om du er fornøyd med å fortsette "datingen".

Anonymkode: 53f3b...fed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jeg er veldig imot spill. Man må være ekte. Likevel ser jeg at mange mister seg selv når det kommer til forhold. De står på pinne for partner, og gir helt slipp på egne interesser og prioriteringer. Det er heller ikke bra! Det er bra for forholdet at man av og til gjør ting for seg selv, selv om det betyr at man prioriterer bort partner av og til. Det er ikke å spille hard to get, men at man viser partner at man er et individ som fungerer på egenhånd og. 

Enig!

Anonymkode: 68b8e...7db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å leke kostbar om man ikke er det av natur. Å være kostbar har noe med mystikk og selvtillit å gjøre. Begynner man å spille spill man ikke kan, kan det fort bli en katastrofe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har mistet deg selv litt, så begynn å fokuser på deg selv igjen! Lag flere avtaler med venner, sett av tid til å jobbe med egne prosjekter, ta den fredagspilsen på jobben uten å sjekke med hva han skal først, kjøp billetter til en weekendtur, slå av mobilen på natta, om han vil finne på noe en dag du har andre planer eller bare er for sliten så ikke avlys alt annet og stå på pinne for han, si at du ikke kan og avtal en annen dag heller. 

Som noen andre sier så er det vanskelig å spille "hard to get" om man faktisk ikke er det. Å være selvstendig handler ikke om å prøve å rette seg etter hva som appellerer til han, snarere det helt motsatte, å være seg selv litt uavhengig av hva han mener om alt. Sitter du og ser på meldingen fra han og tenker du skal svare om en time sånn at du ikke virker for tilgjengelig så blir det bare et spill som du kommer til å tape fordi det opptar hele dagen din og bryr ikke han det minste, svarte du ikke på meldingen før etter en time fordi du var på kino med en venn og tenkte på alt annet enn å følge med på mobilen så er du mer inne på noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...