Gå til innhold

Hvor mange bifile menn finnes det egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi det bare er et stopp på veien mot homofil?

"Bifile" menn faller i kategorien homofile for min del. Og vil før eller senere bevege seg fullstendig over dit.

Anonymkode: 456f7...a5a

Så da er alle bifile kvinner lesbiske ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok mange. Nesten alle vi i guttegjengen har prøvd guttesex. Flere av oss får himmelske orgasmer. På kameraten min ser jeg bare det hvite i øya å så skjelver han sinnsykt når han får orgasme :) Har en finger eller to i toeren hans da:P

Anonymkode: 2956f...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner overhodet ikke på menn, å kunne ALDRI tenkt meg å ha sex med en mann, med tenner sykt på shemales... er det å være bi, nei, tror ikke det...

Anonymkode: af232...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎01‎.‎2018 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Er nok mange. Nesten alle vi i guttegjengen har prøvd guttesex. Flere av oss får himmelske orgasmer. På kameraten min ser jeg bare det hvite i øya å så skjelver han sinnsykt når han får orgasme :) Har en finger eller to i toeren hans da:P

Anonymkode: 2956f...480

Da er dere vel homo alle sammen? 

Anonymkode: 8ae23...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎01‎.‎2018 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Er nok mange. Nesten alle vi i guttegjengen har prøvd guttesex. Flere av oss får himmelske orgasmer. På kameraten min ser jeg bare det hvite i øya å så skjelver han sinnsykt når han får orgasme :) Har en finger eller to i toeren hans da:P

Anonymkode: 2956f...480

De fleste har vel overnattet hos kompis i tenåra, og målt pikkene til hverandre, og gjort mye annet også.  Litt fomlete første gangen,  men enig med han over.  Deilig når den varme sæden spruter inne i munnen din, og du ser han nyter. Den som i 2018 ikke har gjort dette, har gått glipp av noe stort :)

Anonymkode: d99a2...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...