Gå til innhold

Sykt realistiske sexdukker. Hadde dere mannfolk eid/brukt en slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AreMoe skrev:

Det er helt sant, men hvis det er mangel på menneskelig selskap så kan man alltid ha et dyr, som en hund eller katt.

Hva sa du nå??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Tøytigern said:

Hva sa du nå??

Må dette forklares??? Da prøver vi igjen: Føler man seg alene, uten en menneskelig venn eller vennine som kan sitte og prate med deg, så kan man skaffe seg en firebent dyr for å ikke føle seg alene - dette kalles for å være i selskap med noen. Eller insinuerer du andre ting???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2018 at 7:19 PM, AnonymBruker said:

Dukker er plast og ikke noe annet. 

Anonymkode: 21792...aad

Heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ingen partner, men vil likevel ikke skaffe en sexdukke som en erstatning for sex. For en slik dukke gjør meg egentlig ikke mer nytte en høyrehånd likevel. Det er ikke en "kropp" jeg savner, men en partner med en egen sjel, tanker og følelser. Om jeg hadde hatt en slags samlerinteresse for slike dukker eller ansett det som en form for kunst så kunne jeg kanskje ha gjort det, men ikke for å ligge med.

Anonymkode: 77d25...406

Som nevnt i min tidligere innlegg, jeg ligger ikke med dukken, men mange dukkeeiere gjør det. Folk er forskjellige, har forskjellige smak og behov, og dette må vi respektere. Mange dukkeeiere gir dukken en "sjel" og har følelser for dem - alt i fantasien - og mange mener at dette er mye bedre enn å være alene (se Dollforum.com).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AreMoe skrev:

Det skal den også, men i følge en god del informasjon på nettet så skal TPE også smøres. Den inneholder allerede litt olje, og må ikke gå tørt. Det blir anbefalt å smøre den med baby olje ca. 1 gang i måneden, og deretter talkum.

Snålt. TPE er jo et porøst materiale. Olje er med på å ''spise'' opp materiale og rett og slett ødelegger det. Vel vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei aldri.Slik masturbator er helt perfekt for meg.Trenger ingen dukker.Sparer penger og plass😅

Anonymkode: 8714f...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har ikke behov for sex når jeg ikke er i et forhold og når kona eller jeg er bortreist så klarer jeg meg fint med høyrehånda. 

Anonymkode: cd787...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primitivt. Sånn er fremtiden altså? Gud hjelpe oss neste generasjon kommer til å bli helt syke i hodet.

Anonymkode: 6d61c...bc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2018 den 19.53, AreMoe skrev:

Det er helt sant, men hvis det er mangel på menneskelig selskap så kan man alltid ha et dyr, som en hund eller katt.

Å unngå menneskelige relasjoner fordi man vil gjøre som man selv vil og slippe å regulere seg etter  og tilpasse seg andre?

Skremmende å tenke på hvor mange uempatiske og usosialiserte mennesker vi vil ha gående rundt her om noen år hvis folk kaster seg på den trenden.

Anonymkode: 8b2c6...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å unngå menneskelige relasjoner fordi man vil gjøre som man selv vil og slippe å regulere seg etter  og tilpasse seg andre?

Skremmende å tenke på hvor mange uempatiske og usosialiserte mennesker vi vil ha gående rundt her om noen år hvis folk kaster seg på den trenden.

Anonymkode: 8b2c6...aad

Stemmer. Det er faktisk sånn mennesker utvikler empati, ved å være rundt andre og relatere til andre mennesker. Tipper at neste generajson vil bli en gjeng sosiopater som relaterer mer til en tegnefilm figur enn vanlige mennesker.

 

Anonymkode: 6d61c...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Å unngå menneskelige relasjoner fordi man vil gjøre som man selv vil og slippe å regulere seg etter  og tilpasse seg andre?

Skremmende å tenke på hvor mange uempatiske og usosialiserte mennesker vi vil ha gående rundt her om noen år hvis folk kaster seg på den trenden.

Anonymkode: 8b2c6...aad

Da er det mye verre med single kvinner som reiser til storkeklinikken i Danmark. Antisosiale menn med sexdukker har i det minste ikke barn under sitt grep.

Anonymkode: f9ff4...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen linke til  en mannedukke?

Anonymkode: 7e38f...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen linke til  en mannedukke?

Anonymkode: 7e38f...bbf

Du må være den eneste som har Internett uten Google😳 https://sexyrealsexdolls.com/collections/male-sex-doll

Forøvrig finnes det håp for de som har lyst, men ikke råd😂 https://www.side3.no/dittsexliv/doll-house-er-danmarks-forste-bordell-med-sexdukker-4448355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Påkrevd skrev:

Du må være den eneste som har Internett uten Google😳 https://sexyrealsexdolls.com/collections/male-sex-doll

Forøvrig finnes det håp for de som har lyst, men ikke råd😂 https://www.side3.no/dittsexliv/doll-house-er-danmarks-forste-bordell-med-sexdukker-4448355

Det er noe av det mest creepy jeg har sett..

Anonymkode: 7e38f...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe av det mest creepy jeg har sett..

Anonymkode: 7e38f...bbf

Enig, jeg måtte bare inn å se jeg og...😏

Overdimensjonerte peniser på dukker som ikke ser helt "voksne" ut. Det så egentlig ut som en damedukke med pikk, sixpack og litt "hår" på brystet. Men det er kanskje ikke beregnet på heterofile kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 13.06, Onar skrev:

Mange oppegående thaidamer i Norge i dag. Så ikke snakk thaidamer ned som om de er en vare.

Enig, og vet mange som får seg lett dame, men har valgt ei asiatisk dame fordi de passer bedre sammen, og har verdiene som han ser etter. Mange menn liker tradisjonelle kjønnsroller og da er utenlandske damer riktig vei å gå.

Anonymkode: 33ca8...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Enig, jeg måtte bare inn å se jeg og...😏

Overdimensjonerte peniser på dukker som ikke ser helt "voksne" ut. Det så egentlig ut som en damedukke med pikk, sixpack og litt "hår" på brystet. Men det er kanskje ikke beregnet på heterofile kvinner?

Det er nok til et mannlig behov, så at dukkene var 167 cm høye også.

Anonymkode: 7e38f...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange påstår at de utvikler bånd til dokkene sine og gjør mer ut av det enn å bare knulle på de. Sjekk feks ut celestina_monkey på instagram, her har  du en dokke som har en jobb og flere tusen følgere. Det er jo åpenbart at det ikke er bare sex det går i og at dokkene fyller et behov som mange menn nå har.

Det er ikke bare' tapere som ikke får seg noe', det er også menn som er i forhold og ellers ressurssterke og attraktive menn som har vært borti nok fæle kvinner til å gi opp dating og samliv. #metoo #yesallwomen

Det er jo nok å ta en titt på KG så ser man jo tråder som "Har vært utro burde jeg fortelle?", det er jo et minefelt, ikke alle damer er fæle men en stor del er rett og slett hensynsløse og onde.

For dere som sier at det er som å ha sex med en død person. Dude, om du bruker en realistisk dildo er det som å bruke en amputert penis? Kanskje til et viss grad men man tenker ikke at det er en person eller en ekte penis.

Jeg vil ikke leke eller ha sex med en men hver sin smak. Forøvrig så vil jeg neppe innlede et forhold til en kvinne noensinne igjen så jeg skal ikke si at jeg aldri vil kjøpe en. Jeg kunne tenkt meg å finne ei kone men jeg har som krav at hun skal være minst like god som meg eller bedre i flere aspekter. Tror begge alternativene er like usannsynlige dating og dokke altså.

Endret av Mujahedin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...