Gå til innhold

Var dette stygt av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er en dame uten høflighet og samvittighet, og den personligheten får man ikke så lett. Så lykke til videre i livet. Det blir sikkert kjeeeempe bra :D :D

Anonymkode: 029f0...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en dame uten høflighet og samvittighet, og den personligheten får man ikke så lett. Så lykke til videre i livet. Det blir sikkert kjeeeempe bra :D :D

Anonymkode: 029f0...ce5

Du har tydeligvis ikke forstått noe av det som står i tråden. Les og lær i edru tilstand, og spar deg for oppkast, så er vi på noenlunde bølgelengde.

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, greit å klemme litt på pakka før man pakker opp , som på julaften ;) Jeg har også lært meg å alltid sjekke på forhånd for å prøve å unngå skuffelser

Anonymkode: c8deb...c4e

Det var han som gav en god og lang titteprøve i forkant :) Og han samplet puppene mine i forkant. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg holdt faktisk ut i 6 døgn ja, og det klarte jeg ved å sperre for kroppskontakt i form av å "sovne med en gang" og så "skynde meg opp for å få i meg frokost" for å si det slik. Jeg ba han ikke stikke tidligere pga hva jeg allerede har nevnt, i tillegg til det faktum at jeg ikke klarer å bare ditche noen "like that". Jeg visste han ville ta på vei for det, så jeg valgte å gå veien via hint. Som etter 1 uke ble klar tale. Jeg synes faktisk jeg har vært jævla tålmodig, jeg ga en stor sjanse til noen jeg fort skjønte var "far gone", det bør jeg få respekt for. Han derimot kneblet meg og omfavnet meg som om jeg skulle ha vært en celebrety. Han burde gått stillere i dørene og skjønt hintene allerede de dagene han var her, da jeg stadig gikk mer og mer unna . 

Anonymkode: 9df41...723

Du tok imot besøk av en du likte. Han fikk reellt sett bare 1 natt av 6 med deg, fordi du resten av oppholdet faket stort søvn - og frokostbehov, istedenfor å ta tyren ved hornene og si at vet du hva, det var hyggelig å møte deg men nå tror jeg vi skal finne et fint hotell for de siste dagene. Heller ikke i etterkant klarte du å si, beklager, det blir ikke oss. Han omfavnet deg vel fordi han var betatt og ønsket kontakt med deg. Kanskje han trodde at du hadde litt lavt libido eller var sjenert for å ha så mye mer sex, og så på deg med generøse øyne og prøvde å opprettholde kontakten. Det er ikke så mystisk. 

Anonymkode: 65b22...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så White trash, sannsynligvis kun en golddigger som trodde du kunne ha en sex marathon those 6 days for så å dumpe ham uansett. Du er ingen celebrity for du er bare 14 år og bør Ask your teacher om å hjelpe deg med engelsken din. 

Anonymkode: f03aa...273

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du var slem. Du visste jo at han var på knærne etter ham, og da bør man i det minste koste på seg å avvise ham på en skikkelig måte. Ikke først la være å svare i en uke, for så å komme med et hånlig svar som antyder at han er dum som ikke har tatt hintet. Det var unødvendig gjort. 

Du kunne skrevet. "Hei, beklager at jeg ikke har tatt kontakt, jeg har vært usikker på hvordan jeg skal si dette. Jeg føler desverre ikke at det kan bli noe mer mellom oss. Lykke til videre". Resultatet hadde vært det samme, men du hadde ikke vært en bitch. 

Anonymkode: cf1dd...ff3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva hadde du følt om det var deg? Om han virkelig ikke likte størrelsen på kjønnsleppene dine? 

Ja, det var stygt av deg, har du ikke lært deg å kommunisere på en ordentlig måte? Si ting med ordene dine?

Anonymkode: 59f92...124

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å være med en fyr jeg ikke kjenner i seks døgn. Da må det være følelser eller en slags connection. Men sliter generelt å ha en partner oppå meg konstant og hvis han har en vanskelig personlighet i tillegg. En dag holder i første omgang. Hvorfor bare ikke avslutte og si at han kan dra eller at du drar ? Møtte en fyr engang som jeg ikke klarte å se på, ble skikkelig skuffa, for han så helt annerledes ut enn på bilder. Til og med jeg som er fullt sminka er lik meg selv uten og i virkeligheten...

Anonymkode: 0336d...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la det bli en vane å behandle andre på den måten. Plutselig er du mutters alene i verden.

Anonymkode: 450c4...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhøflig og barnslig oppførsel. 

Det var jo bare å være ærlig fra starten av.....

Syntes han fortjener en god forklaring på hvorfor du gjorde det der.

Anonymkode: 23c85...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes måten du kommuniserte avvisningen på ikke var spesielt respektfull.

En annen ting som slår meg i denne tråden er at penisstørrelsen ser ut til å være viktig for flere enn bare TS selv om det i mange andre tråder hevdes det motsatte.

Anonymkode: 43b57...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er så White trash, sannsynligvis kun en golddigger som trodde du kunne ha en sex marathon those 6 days for så å dumpe ham uansett. Du er ingen celebrity for du er bare 14 år og bør Ask your teacher om å hjelpe deg med engelsken din. 

Anonymkode: f03aa...273

Oida, her var det en med mikrotiss som har blitt dumpa etter første date selv som følte seg fryktelig støtt!


Skjønner ikke dere gutta noen ting? Hun sa jo ikke at det var pga penisen hans, det hadde vært ille.
Hva har det å bli skuffa over liten penis med white trash å gøre? Du vet ikke engang om hun er hvit, og det er ikke trashy å ville ha et bra sexliv.
Og hvordan i helvete får du golddigger ut av det når hun åpnet hjemmet sitt for en fremmed mann?
Det skal MYE til for å møte "the one" så helt uavhengig av penisstørrelsen hans så er det ikke sikkert dette hadde vært noe match, og det burde strengt talt fyren ha skjønt når hun trakk seg mer og mer vekk fra han. I stedet så ble han en desperado, som mange av dere kg menn som aldri får dere dame, så kanskje derfor dere får så sterkt behov for å angripe ts.

Ts syns du bare skal  overse de kommentarene . Fyren hadde bare møtt deg 1 gang, så han hadde ikke akuratt eierett over deg og du var heller ikke forplikta på noe måte å fortsette å date han bare fordi han fikk komme på besøk.

 

Anonymkode: c8deb...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oida, her var det en med mikrotiss som har blitt dumpa etter første date selv som følte seg fryktelig støtt!


Skjønner ikke dere gutta noen ting? Hun sa jo ikke at det var pga penisen hans, det hadde vært ille.
Hva har det å bli skuffa over liten penis med white trash å gøre? Du vet ikke engang om hun er hvit, og det er ikke trashy å ville ha et bra sexliv.
Og hvordan i helvete får du golddigger ut av det når hun åpnet hjemmet sitt for en fremmed mann?
Det skal MYE til for å møte "the one" så helt uavhengig av penisstørrelsen hans så er det ikke sikkert dette hadde vært noe match, og det burde strengt talt fyren ha skjønt når hun trakk seg mer og mer vekk fra han. I stedet så ble han en desperado, som mange av dere kg menn som aldri får dere dame, så kanskje derfor dere får så sterkt behov for å angripe ts.

Ts syns du bare skal  overse de kommentarene . Fyren hadde bare møtt deg 1 gang, så han hadde ikke akuratt eierett over deg og du var heller ikke forplikta på noe måte å fortsette å date han bare fordi han fikk komme på besøk.

 

Anonymkode: c8deb...c4e

Nettopp, veldig bra sagt! Det er helt tydelig at det er menn her inne som føler seg støtt fordi de vet de har liten penis. Vel, det var ikke utgangspunktet for at jeg dumpet han. Men kall en spade for en spade. Klart det er medvirkende!

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å gjøre det enda klarere hvor sterkt jeg ønsket han bort, så hendte det faktisk noe på dag 3 som egentlig var helt forjævlig, nemlig at han ble ringt av sin bror med beskjed om at mora var på sykehus med hjerteinfarkt.

Det eneste jeg klarte å tenke på da han sa det, var "skal du dra hjem 3 dager før? Åh, hvilken lettelse!!" - men fyren ble faen meg værende mens mora lå i koma. Hadde det vært meg hadde jeg dratt øyeblikkelig. Prøvde å si han måtte kjøpe nye billetter og dra, men neida. Det skulle han ikke. Det sier en del om hvor mye jeg ønsket han vekk!

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan verden ble fylt av konfliktskye mennesker som ikke evner å si fra i situasjoner som denne. 

Det er jo et risikoprosjekt å dra på date som skal vare i flere dager. Da burde man fra begges side ha tenkt over hva man gjør hvis ikke kjemien er der. 

Hadde vært helt okei om du sa til han at dette funker ikke, vi har ikke kjemien, jeg vil at du bor hos meg flere dager. 

Anonymkode: 9d0d4...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du har lært til neste gang og ikke avtaler besøk av fremmede over flere dager. Selv om noen bor i en annen by går der an å si at du er villig til å treffes dersom han kommer til din by, men at han må bo på hotell og at du kun kan forplikte deg til en middag/kaffe/øl ute. Det er ingen grunn til å invitere fremmede menn hjem til deg i en uke og ligge med de. 

Anonymkode: 40767...790

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem avtaler at et menneske man aldri før har sett skal få komme å bo hos seg i 6 dager? For meg er det virkelig langt ute.

Når det er sagt, så er det greit å avslutte, men man sier det på en pen måte og oppfører seg som et voksent menneske. Du var både nedlatende og slem. Its over dude, hvem sier noe sånt?

 

Anonymkode: 56968...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Its over dude, hvem sier noe sånt?

Jeg. Hva ellers skulle jeg sagt? Jeg hadde jo hintet sterkt i lang tid.

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du høres pill råtten ut, både ellers og i denne her tråden. 

Anonymkode: 5d26f...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du høres pill råtten ut, både ellers og i denne her tråden. 

Anonymkode: 5d26f...76f

Du har altså ikke tatt til deg det faktum at denne fyren var totalt avtennende og veldig strevsom å omgås.

Anonymkode: 9df41...723

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...