Gå til innhold

Hvis du kunne gå tilbake i tid


hocane

Anbefalte innlegg

Dersom ingen informasjon om fremtiden var med meg tilbake i tid, så ville det ikke være vits i å gå tilbake i tid. Da hadde jeg tatt de akkurat samme valgene, for uten kunnskap om fremtiden ville jeg IGJEN tro at de var de riktige valgene. Det hadde altså bare blitt repetisjon. 

Dersom jeg visste hvordan ting gikk ville jeg gått tilbake til juni/juli. I tiden før jeg ga forholdet en ny sjanse. Da ville jeg ikke gitt det en ny sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Kunne gått 10år tilbake. Selv uten å huske, hadde vært verd det for å se om jeg gjorde litt andre valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som ikke er helt unge lenger vil vel tilbake til den tiden når de var på topp selv.  Da får jeg si siste halvdel av 70-åra + første halvdel av 80-åra, 1975 - 1985. Da vi var ute å herjet med "bestemor"

Anonymkode: 05731...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg visst om fremtiden hadde jeg gått tilbake til 9 klasse og ikke gjort det slutt med dama. Jeg har aldri funnet meg en bedre dame siden det.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
22 timer siden, hocane skrev:

Hvis du kunne gå tilbake i tid, men det var ingen mulighet til å gå framover igjen, hvor langt tilbake i tid ville dere gått og hvorfor?

Siden jeg ikke kan vende tilbake til nåtiden så hadde jeg nok ikke dratt altfor langt tilbake i tid. Hadde nok ikke gått lenger tilbake en 1920. 

Men om jeg kunne ha vendt tilbake så hadde jeg dratt til alle historiske epoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bedre scenario er om man kunne gå tilbake til seg selv og gi seg selv en beskjed fra fremtiden -  hva ville man sagt? 

Hørte det på radioen der folk kunne ringe inn sine svar, og en av dem (eller om det var programlederen) sa at han ville gått tilbake til seg selv som 15-åring og bedt seg selv om å investere i Google. :fnise:

Jeg tenker at jeg har gjort flere dumme valg i livet, og hvis jeg skulle endret på enkelte ting så ville jeg sannsynligvis ikke endt opp med de barna jeg har f.eks. Og de vil jeg jo ha, så jeg kunne ikke bedt meg selv om å holde meg unna den eller den fyren på en måte. 

Jeg ville nok også bedt meg selv om å gjøre ting som har med penger og økonomi å gjøre. Investere i Google hadde vært lurt, tror jeg. :) 

Anonymkode: be581...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2018 den 19.26, hocane skrev:

Hvis du kunne gå tilbake i tid, men det var ingen mulighet til å gå framover igjen, hvor langt tilbake i tid ville dere gått og hvorfor?

 

1991: for å få helt topp karakterer på vdg skole 🙂

Anonymkode: 222c1...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til 20-22 års alderen, men med forbehold om en viss bevissthet, så jeg ikke gjør de samme feilene en gang til ang udannelse og karriere, være en bedre mamma der økonomien og bevisstgjøringen vil kunne gi barnet bedre forutsetninger i livet, og også om mitt valg av kjærligheten.

Anonymkode: da2f5...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...