Gå til innhold

Menn blir sinte om jeg slår opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er svin dessverre. Og bare fordi de som gifter seg elsker dama de er sammen med og synes hun er så fantasisk er bare tull. De er utro og vil alltid ha andre damer. Svært få mennesker som føler kjærlighet. De fleste er vel sammen bare for et behov for å ikke være alene osv. 

Anonymkode: ec552...99d

bullshitt

Anonymkode: 3fdc8...919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fungerer nok litt annerledes enn mange andre. De fleste liker å vite når de er på feil spor, så de kan gjøre noe annerledes og kanskje redde forholdet. 

Du foretrekker å føre folk bak lyset angående din tvil til du er helt sikker på at du vil ut (med ingen mulighet til å endre). Og da blir folk sint på deg, fordi de opplever at du har opptrådt uærlig. 

Anonymkode: a36d8...c83

Det der er bare tull. Ts har helt rett i at man ikke skal si fra for hver tanke av tvil, det fører bare dårlige ting med seg.

Ts, jeg tror ikke det er du som gjør noe galt, ikke ut fra hva jeg kan lese, men det kan være du faller for andre typer menn enn venninnene dine gjør. 

Anonymkode: e464d...56e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være måten du sier det på, eller ordene du bruker? Om det ikke er det så tenker jeg at det er en type personlighet du finner hos guttene du treffer, for det er ikke vanlig at folk blir så ufine at de føler for å be om unnskyldning senere tenker jeg. 

Anonymkode: 1abd7...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare tull. Ts har helt rett i at man ikke skal si fra for hver tanke av tvil, det fører bare dårlige ting med seg.

Ts, jeg tror ikke det er du som gjør noe galt, ikke ut fra hva jeg kan lese, men det kan være du faller for andre typer menn enn venninnene dine gjør. 

Anonymkode: e464d...56e

Det er mange steder mellom å rapportere  hver tanke av tvil, og å aldri si fra om noe før hun dumper, slik TS etter eget sigende gjør. Bruddet kommer overraskende på menn som antar at de er i fungerende forhold, og som blir sinte på henne og seg selv fordi de har vært naive. De fleste forhold har jo ting som ikke alltid er på topp, og også de kunne lukta lunta og skjønt at hun er konfliktsky når hun ikke tar opp problemer. 

TS kommer til å ha dette problemet inntil hun begynner å date menn som ligner mer seg selv. Eller forandrer seg selv, men det tror jeg ikke skjer. 

Anonymkode: a36d8...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange steder mellom å rapportere  hver tanke av tvil, og å aldri si fra om noe før hun dumper, slik TS etter eget sigende gjør. Bruddet kommer overraskende på menn som antar at de er i fungerende forhold, og som blir sinte på henne og seg selv fordi de har vært naive. De fleste forhold har jo ting som ikke alltid er på topp, og også de kunne lukta lunta og skjønt at hun er konfliktsky når hun ikke tar opp problemer. 

TS kommer til å ha dette problemet inntil hun begynner å date menn som ligner mer seg selv. Eller forandrer seg selv, men det tror jeg ikke skjer. 

Anonymkode: a36d8...c83

Mulig du har rett.

Anonymkode: e464d...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...