Gå til innhold

Er det greit å ta med samboer på lønningspils?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan er normene blandt folk? Jeg og samboeren min ser utrolig lite til hverandre da vi jobber til ulike tider på døgnet. Jeg ønsker å tilbringe tid sammen med han, men samtidig ønsker jeg å være sosial med jobben. Er det ikke like greit å bare ta han med? 

Anonymkode: 19437...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på. Spør kollegaene dine. 

Anonymkode: 09ba0...081

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Jeg ville ikke gjort det med mindre de kjenner han og det ikke blir pinlig stillhet fordi du plutselig dukker opp med ham. Men kun som engangstilfelle i så fall.

Endret av i så fall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Lønningspils er en sosial greie der man gjerne snakker en del om jobb og felles referanser, det begrenser seg med en gang det kommer inn en utenforstående. 

Anonymkode: af112...ba8

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg vil si mnja.

Best å heller dra tidligere fra lønningspils og møte ham senere? Hadde ikke reagert om det skjedde en gang - men det blir jo ikke kollegialt om alle har med samboere/ektefeller?

Anonymkode: e42f4...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun kollegaer? Nei.

Her en større del kolegaer, nei.

Er det en fin balnding av kolegaer.,og kjærester ja.

Anonymkode: 5b208...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn innimellom, så er det vel greit.  Så lenge han er innforstått med at det blir litt snakk om jobb og ting han ikke er inkludert i.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sidaria said:

Jeg og flere andre på min jobb har gjort dette, det er bare hyggelig det!

Samme her. The more the merrier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde lønningspils var til for å ha en sosial sammenkomst med kollegene sine, og sitte og prate litt uformelt med dem for en gangs skyld. Ikke for å sitte og kosemose med samboeren sin, som man bor sammen med....

Så nei. Jeg ville ikke tatt med samboeren på et jobbtreff. Det er snakk om en gang i måneden (lønningspils), og den ene gangen må du vel kunne klare å treffe andre enn samboeren din?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med de som sier at det er helt avhengig av miljøet og dine kolleger. Min samboer kunne fint vært med på lønningspils på min tidligere jobb, men absolutt ikke på min nåværende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit. Eksen min tok med meg og de andre følte ikke at de ble begrenset i praten og jeg kjente ingen av kollegane hans :P  og for det andre så snakket de mest om andre ting enn jobb for å si det sånn ... (om forskjellige damer osv) Så er glad jeg ble med;) 

Anonymkode: a9b5f...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei i utgangspunktet ikke. Det er liksom en greie hvor KOLLEGAER treffes utenfor arbeidstid. Du kan eventuelt si noe om at du ikke vet om du kan fordi du og din samboer hadde avtalt å gå ut sammen e.l. samme dag. Noen vil da kanskje si at han kan være med, mens noen vil si "det var jo synd" og ikke noe mer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste steder jeg har jobba er lønningspils vært forbeholdt de som jobber der i starten, og så har det sklidd ut etter noen timer, når de første går, og noen skal treffe andre folk og så spør en eller annen om dama/kompis/whatever også kan komme innom. Og derfra er det fritt frem. 

Anonymkode: 09ba0...081

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan er normene blandt folk? Jeg og samboeren min ser utrolig lite til hverandre da vi jobber til ulike tider på døgnet. Jeg ønsker å tilbringe tid sammen med han, men samtidig ønsker jeg å være sosial med jobben. Er det ikke like greit å bare ta han med? 

Anonymkode: 19437...497

Nei! :blink:

Anonymkode: 4c2ce...6f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...