Gå til innhold

Har aldri vært så tiltrukket av en mannekropp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg hatt det med alle kjærester. 

Trodde det var helt vanlig...

Anonymkode: 4889a...ffc

Det er det jo fullt mulig at det er. Jeg vet ikke. Har ikke opplevd det selv før hvert fall, heller ikke med fyrer jeg har vært skikkelig forelska i. Synes du er heldig jeg som har opplevd det flere ganger :)

Anonymkode: 508bc...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde det for første gang med min nåværende kjæreste. Jeg blir kåt bare han ser på meg..💕 

Han oser MANN, har den flotteste kroppen jeg vet om, er en Gud i senga og ekstremt snill og omsorgsfull. Jeg visste ikke at det gikk ann å være såå seksuelt tiltrukket av noen, eller at sex kunne være så himmelsk! Åh, jeg vil aldri miste han 

Anonymkode: 78e00...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Han er vel ikke partileder eller høyt oppe i en organisasjon eller noe?

I så fall må du holde deg langt unna, da dette lukter potensielt maktmisbruk lang vei!

Anonymkode: 51b2b...6da

👎👎👎👎???

Anonymkode: cdcd9...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jo fullt mulig at det er. Jeg vet ikke. Har ikke opplevd det selv før hvert fall, heller ikke med fyrer jeg har vært skikkelig forelska i. Synes du er heldig jeg som har opplevd det flere ganger :)

Anonymkode: 508bc...b5c

Ja, altså hvis jeg er betatt av noen, men ikke får helt Wow! - følelse, så innleder jeg ikke noe forhold til dem. Men jeg forelsker jeg som regel dypt, så det er ikke noe problem sånn. 

Anonymkode: 4889a...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kan du bli sammen med noen av disse? Eller blir det feil, når de ikke er så interessante intellektuelt? Det er nemlig akkurat det samme for meg, den beskrivelsen din kunne vært han denne tråden handler om. Har hatt sex med han for første gang nå i helgen og boy-oh-boy var det hett :ninuskapus: Visste ikke at sex kunne være en så total sanseopplevelse, tenner på han og nyter han så intenst mye mer enn hva jeg har opplevd med andre... Kan man gi slipp på sånt egentlig? Jeg skal i hvert fall nyte det og se hva som skjer.

Anonymkode: 508bc...b5c

Nei, kan nok ikke det. Er ikke i nærheten av forelska, kun tiltrukket fysisk. Men det er gøy, det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, bortebra skrev:

Nei, kan nok ikke det. Er ikke i nærheten av forelska, kun tiltrukket fysisk. Men det er gøy, det. 

Ok. Beklager maset, men du er liksom den eneste som skriver om akkurat det samme som meg :) Hvordan har det vært for deg å være med andre som du ikke opplever de intense følelsene med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg egentlig er på utkikk etter kjæreste og jeg vet innerst inne at han her passer jeg ikke med. Men jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg skal kunne falle for andre som ikke treffer meg midt i magen på samme måte.. Og å vente på én som matcher intellektuelt og seksuelt, vel det har ikke skjedd de ti-tolv årene jeg har lett i hvert fall.

Anonymkode: 508bc...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Beklager maset, men du er liksom den eneste som skriver om akkurat det samme som meg :) Hvordan har det vært for deg å være med andre som du ikke opplever de intense følelsene med?

Grunnen til at jeg spør er at jeg egentlig er på utkikk etter kjæreste og jeg vet innerst inne at han her passer jeg ikke med. Men jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg skal kunne falle for andre som ikke treffer meg midt i magen på samme måte.. Og å vente på én som matcher intellektuelt og seksuelt, vel det har ikke skjedd de ti-tolv årene jeg har lett i hvert fall.

Anonymkode: 508bc...b5c

Jeg har kjæreste, så det kan jeg fortelle ganske klart. Det funker nydelig. Jeg er forelska i han, og sexen er super, selv om ikke alt klikka maks fra første stund, men det er heller ikke det viktigste. Det som gjør meg skeptisk til sånt som funker umiddelbart, er det at jeg tviler på at spenninga vil vare i årevis. Derfor trenger man mer som fundament enn ren fysisk kjemi. Og det har jeg med kjæresten, og jeg synes bare han blir heitere og heitere ettersom vi blir bedre kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bortebra skrev:

Jeg har kjæreste, så det kan jeg fortelle ganske klart. Det funker nydelig. Jeg er forelska i han, og sexen er super, selv om ikke alt klikka maks fra første stund, men det er heller ikke det viktigste. Det som gjør meg skeptisk til sånt som funker umiddelbart, er det at jeg tviler på at spenninga vil vare i årevis. Derfor trenger man mer som fundament enn ren fysisk kjemi. Og det har jeg med kjæresten, og jeg synes bare han blir heitere og heitere ettersom vi blir bedre kjent. 

Takk for fine svar.

Anonymkode: 508bc...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...