Gå til innhold

Jeg tror kjæresten min er utro (igjen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uansett grunnlag så ville jeg ikke holdt på en kjæreste jeg ikke har tillit til. Hva har man om man ikke har åpenhet, ærlighet og tillit? Hva er da vitsen med forholdet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kvinner som blir smittet av hiv i norge, blir smittet av utro partnere. Det at han har sex med prostituerte/menn og kvinner gjør ikke risikoen noen lavere. Jeg fatter ikke at du ikke har pakket kofferten din allerede nen sitter og tenker på hvordan du skal ta det opp.  Mannen er åpenbart ikke til å stole på, muligens sexavhengig.  Kom deg vekk fra dette destruktive vesenet, han drar deg jo bare ned i søla!

Anonymkode: b37d0...7fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
4 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Empiri.

:laugh:

Du mener det er empirisk bevist at mennesker som har vært utro en gang alltid er utro igjen? Helt seriøst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
8 minutter siden, Rainstorm said:

:laugh:

Du mener det er empirisk bevist at mennesker som har vært utro en gang alltid er utro igjen? Helt seriøst? 

Selvsagt ikke, men jeg ser jo litt hvordan ting har utviklet seg for folk jeg vet holdt på på denne måten på VGS , samt på universitetsnivå. Samtlige har hatt tilbakefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
59 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Selvsagt ikke, men jeg ser jo litt hvordan ting har utviklet seg for folk jeg vet holdt på på denne måten på VGS , samt på universitetsnivå. Samtlige har hatt tilbakefall. 

Men det kan ikke tenkes at de tilfellene der noen bare har vært utro EN gang kjenner du ikke til overhodet? Så du ender med å kun kjenne til tilfellene der påstanden din stemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
2 minutter siden, Rainstorm said:

Men det kan ikke tenkes at de tilfellene der noen bare har vært utro EN gang kjenner du ikke til overhodet? Så du ender med å kun kjenne til tilfellene der påstanden din stemmer? 

Helt sikkert, men det er en grunn til at slike uttrykk oppstår også. Og det har uansett tjent meg godt å holde meg unna slike folk.

Men for all del, folk får velge de partnerne de vil for min del. Om noen vil ta denne risikoen så gjerne for meg.

Endret av GiftMann38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I desember kom det frem at kjæresten min hadde vært utro mot meg. Han innømmet at det bare skjedde 2 ganger å at han hadde kalde føtter ovenfor oss å vårt forhold men at han angret på at det hadde skjedd. 

Etter mye om å men tilga jeg han med forbehold om at jeg ikke hadde det i meg å tilgi slikt igjen.

Jeg fant nå ut at han har vært utro flere ganger. Både med menn å kvinner. Han har tilogmed betalt for sex med en man. 

Hvordan går jeg frem nå? Han vet ikke at jeg vett disse tingene. Å samtalen jeg vett du ligger med menn å prostituerte er ikke akuratt en samtale jeg har hatt før 😣😣 trenger seriøst hjelp ????!!!!!!

Anonymkode: 1e4a6...33f

Veldig enkelt. Du flytter å ser deg aldri tilbake igjen.

Er du redd for å møte han å har ting til ham eller dere bor sammen når du henter tingene dine så ta med deg en kamerat eller flere som "bærehjelp" å ikke la noe av ditt stå igjen når dere forlater åstedet.

Har selv hjulpet ei venninne med flytting/henting av ting da hu dro fra sin kjæreste. Han skulle liksom være gal å kaste ting etter henne å vennene hennes. Han stod der bare å tittet på meg da jeg tok sofaen å noen bord under arma å gikk ut i bilen med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig vanskelig da jeg virkelig er så glad I denne mannen. Vi fant hverandre etter vi mistet en felles bestevenn å vi har begge trengt hverandre i den tunge tiden etterpå. Hvordan kan jeg bare gi slipp på Det??

Anonymkode: 1e4a6...33f

Det er veldig trist det dere har opplevd, men det er ingen grunn til å bli i et forhold som dette. Du kan finne trøst og støtte andre steder - venner, familie eller snakke med noen profesjonelt om du behøver det. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var å testet meg i desember når det kom på bordet. Jeg har ikke funnet noe som tyder på at han har vært utro etter at det kom på bordet. Alt har skjed før😣

Anonymkode: 1e4a6...33f

For noen sykdommer bør du teste deg etter 2 måneder siden siste samleie tror jeg, så om du fant det ut i desember og testet deg i desember så ville jeg absolutt tatt tester på nytt nå snart. Du vet nå at han skjuler sannheten fra deg, så at han ikke har vært utro mot deg i desember eller senere bør du ikke stole på, for din egen helses skyld. 

Anonymkode: 28fe1...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Hvis det er så utbredt og også sex med menn og prostituerte så tror jeg nok at han aldri vil klare å holde seg i skinnet. Spesielt ikke siden du har tatt han for dette før. 

Han kan nok aldri leve i et monogamt forhold dessverre, selv om han aldri så mye ønsker det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så pass altså. Kanskje best om dere skilles som venner så lenge leken er god? Det at partneren har sex med prostituerte av begge kjønn kan være vanskelig for nesten enhver å kunne akseptere så forstår deg godt når du reagerer TS. Har du planer om å ta en samtale med partneren din om dette? 

Anonymkode: 24d27...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Han fikk en mail når jeg var inne å såg på værmeldingen på telefonen. De var ikke til å unngå å se hva det var. Etter det klarte jeg ikke la vær å snoke litt på telefonen. Fant meldinger fra flere personer der de hadd avtalt møte å de eller han sto uten for. 

Anonymkode: 1e4a6...33f

Spør hva den mailen er for noe? Var den så avslørende at det vil være naturlig å spørre om den? Og evt andre ting som gjør at du mistenker at han er utro nå? Kan du ta det opp uten å avsløre at du vet alt?

Anonymkode: a768a...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tilgitt en gang. Da lovet han sikkert at han ikke skulle være  utro igjen. Det har han vært. Med kvinner og menn. I tillegg har han benyttet seg av prostitusjon. 

Hva tyder dette på? Lav moral? Holder ikke det han lover? Hvilket syn på sex har han? 

Dere fant hverandre pga sorg. Det betyr ikke at du er forpliktet til å  tilgi eller å være sammen for alltid. 

Og hvis det var en venn av deg som hadde delt denne historien om sitt forhold til deg, hva hadde du sagt til henne? 

Er dette en fyr du vil ha et langt liv med? Evt få barn med?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...