AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Del Skrevet 18. januar 2018 Poster her da kleskategorien dreier seg mer om mote. Jeg har fjellstøvler som er vanntette og gode å gå i terreng, på fjell og skog og mark med. Jeg er veldig fornøyd med de til dette formålet, men de er veldig stive rundt foten for å støtte opp ankelen og derfor ikke gode til f.eks. rask gange eller jogging på fortau og grusstier. De "vanlige" hverdagsskoene mine blir våte og kalde, mens de mer vanntette arbeidsskoene jeg har blir for tunge Så hva skal jeg kjøpe som er lett og vanntett i vestlandsvær? De trenger ikke å være superbillige så lenge kvaliteten er ok og de varer en stund. Anonymkode: 388e1...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 18. januar 2018 #2 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Goretex joggesko. Endret 18. januar 2018 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 19. januar 2018 #3 Del Skrevet 19. januar 2018 Salomon har mange sånne, terrengjoggesko i goretex. Sjekk ut Salomon Speedcross 4 GTX eller Salomon XA 3d GTX De sistnevnte har jeg mitt andre par av, nå jogger jeg lite, men går en del tur og de har funket utmerket. Husk at impregnering forlenger levetiden på goretex membranet så ville absolutt impregnert skoene i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 19. januar 2018 #4 Del Skrevet 19. januar 2018 Jeg bruker Salomon sine xa pro 3D Chassis. Fungerer flott men sålen var litt stiv i begynnelsen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Del Skrevet 19. januar 2018 Anbefaler også Salamon-sko. De finnes i ulike høyder og stivhetsgrad. Jeg og samboeren har begge sånn i vanlig joggeskohøyde, og de er knall. Anonymkode: 49f0d...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå