Gå til innhold

I år er året!

svakni

Anbefalte innlegg

Rundt 7dpo i dag, kjenner meg ganske symptomfri, litt luft i magen og bitelitt mensmuringer et par ganger - men er så lett å innbille seg, evt ikke ha merket at er normalt før :)

Veksler mellom å ikke ville teste før IKM (mandag/tirsdag om en uke), og mellom å teste til helgen (venter på sensitive tester i posten). Jeg bryr meg ikke så mye om negativ test tidlig - har liksom aldri fått oppleve positiv test - så det er ikke så tungt for meg. Vi får se hvordan jeg føler meg. Kommer i alle fall ikke til å teste før fredag og 10 dpo. Kryss fingra alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt skikkelige stikkinger i livmor/nederste del av mage som begynte i går og gjorde at det var litt vanskelig å sovne i natt. Våknet før alarmen i morges (pleier ikke gjøre det), så sov ganske lett. kjenner fremdeles en rar, øm følelse nederst i magen og det stikker litt av og til. Akkurat som om jeg er støl, ikke i musklene som etter jeg har trent, men liksom inne i magen. Kan være litt luftsmerter, da jeg har vært litt oppblåst. Men kjenner liksom at det er noe som er litt annerledes enn det bruker å være. 

Åååå, har så lite lyst til å få for høye forhåpninger, men klarer ikke å riste av meg at jeg kjenner noe nå som føles ganske annerledes ut enn jeg har kjent før :) Puppene kjennes ganske normale ut. 

Er så redd for at tidligtestene fra billigetester kommer i posten i dag, kommer ikke til å ha viljestyrke til å la være å teste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo, og kjenner meg bare rar og syk. Hadde vondt i halsen når jeg våkna, og har fremdeles et lett press nede i magen og litt stikk i livmor/eggleder/lyske av og til. Kjenner meg liksom gravid! Kjenner jeg kommer til å bli litt skuffet om jeg ikke er det, dette føles veldig annerledes enn sist måned. Enten så er jeg gravid, eller så er dette starten på et sykdomsforløp. Ingen veldig ømme bryst ennå, og heller ikke merkbart mer utflod. Bare denne fornemmelsen nede i magen. 

Kan legge til at jeg tok en test som var negativ i dag tidlig, men det er fortsatt tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo. Vil at tiden skal gå superfort!! Fikk en skyggestrek på clearblue early, som jeg har gjort før, burde vite bedre enn å kjøpe den! Men var liksom biiittelitt sterkere enn jeg har sett før? Kunne se den tydelig i leseavstand? Og den kom etter et par minutter. Tok en babyplan tidligtest rett etterpå med urin jeg fikk presset ut 😂😂 og det er jo ettermiddag. Smart, jeg. Den var negativ. Vil spole fram tiden noen dager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak svak strek på babyplan tidligtest i dag, kom innenfor tida (kom etter tida i går). Vet ikke om den er synlig på bildet. Har alt du fått strek på de før. Åååå, klamre deg fast! 😊

20180325_085424.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, med fullt lys på mobilskjermen kan jeg skimte en svaaak strek! Ca 12 dpo i dag? Spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 12 dpo ja! Var ganske klart en strek, men den er jo ennå svak. Skal teste i morgen igjen 😁 å, håper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er tatt et par timer etter, men det kom opp strek med en gang. Synes den er sterkere! Tok digital test samtidig, men den var negativ. Det står at den skal være 97 prosent sikker dagen før IKM, og det er jo i dag? Så klarer ikke slå meg til ro med at jeg er gravid 🤔 får vente et par dager til, og håpe mensen ikke kommer i morgen!

20180326_094728.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok disse nå nettopp, den øverste er første test som ikke er veldig sensitiv som har slått ut. Å, nå skal bare denne spira klore seg fast!

20180326_163017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk alle sammen! Det stikker skikkelig nede i magen, er livredd for at mensen skal komme i dag 😣 må bare tenke gode, positive tanker. Men jeg ser jo strekene på testene. Tenk at jeg faktisk er gravid? 😁😁😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Det er både skummelt og fint - nå må bare dette gå bra! Fikk positiv digitaltest nå i dag tidlig, så nå tør jeg å tro på det fullt og helt. 

20180328_081402.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei dere! I dag er jeg rundt 5+3, og formen er vekslende ... I påsken var gikk det veldig greit, men i et par dager nå har jeg hatt skikkelig mageknip og vondt i korsryggen. I går var det nesten uutholdelig, mye luftsmerter og generell baluba i magen, startet med en gang etter middag og kjenner på det ennå. Men så lenge alt står bra til med den lille reka, så tåler jeg det meste :) Kvalmen kommer og går litt òg, men det har ikke vært så ille at jeg har kastet opp ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...