Gå til innhold

I år er året!


svakni

Anbefalte innlegg

Og der kom mensen, gitt! Vel, om man ikke er gravid, er det ingenting som er bedre enn at syklusen fungerer! Er rolig og ikke så veldig lei meg. Ser fremover, og kommer til å oppdatere her etter neste eggløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og negativ i dag tidlig 😲 glad for at jeg testa i går kveld, det var en veldig kort LH-topp! Men vi la faktisk inn aksjer i går morgen, og tar vel en runde til i kveld, og får håpe det er nok 😁 om jeg har eggløsning i dag, er jeg 1dpo i morgen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo, og kjenner at jeg er mye mer avslappet enn den første prøveperioden :) Kjøpte sånn digital eggløsningstest (som jeg synes var verdt pengene og kommer til å kjøpe på nytt om det blir ny prøveperiode), og har et par graviditetstester liggende. Planen er å ikke teste for graviditet før IKM, på den måten kan jeg også spare penger på graviditetstester og ikke måtte vri og vende på en test med skyggestrek og bli fortvilet om den er negativ. Merker denne måten å gjøre det på er så mye bedre for min metale helse, hehe :) 

Symptomer har jeg ikke merket så mye til heller, mest fordi jeg ikke konstant leter etter dem. Ønsker alle en rolig og fin uke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8dpo, og kjenner at det er noe som er rart! En uke før mensen og har plettfri hud, ingen tegn til oppblåsthet (selv om jeg ikke kan skryte på meg det beste kostholdet den siste tiden). Føler meg kjempebra og har til og med litt ekstra energi! Skal ikke klage, med andre ord :) La pms-plagene aldri komme og mensen aldri komme og magen begynne å vokse! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo, forsov meg i dag og har vært uggen og trøtt i hele dag. Uff! Fremdeles fin hud og lite oppblåsthet, litt stikking nederst i magen (men dette hadde jeg forrige periode òg, og kan godt være pms). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo i dag! Tok en test veeeeldig tidlig om morgenen, var negativ. Men tror det var noe feil med testen, siden den var full av fargestoff til over tiden (5min), men klarte å se at det ikke var strek etter ca 10 min. Skal ta en test til i morgen 😀 puppene er litt ømme, men det bruker de å bli før mensen. Men har derimot fått et nytt symptom! Har småblødd neseblod de siste tre dagene! Kjemperart. Så om mensen kommer, så må jeg skrive det opp på lista over nye pms-plager, haha! Spottet også ørlite grann i dag, litt brunt blod. Så enten kommer det mer i morgen, og jeg får en ny pp, eller så er ikke håpet ute. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag tidlig og mensmurringer :( Så da er vel denne prøveperioden over. Er merkbart roligere denne prøveperioden kjenner jeg. Det som skjer, skjer! Noe som er VELDIG rart er det med neseblodet + at i går måtte jeg seriøst tisse over 30 ganger på en dag. Det skjer ALDRI. Krysser fingrene for at jeg ikke får UVI og mensen på samme tid, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER kom alt for fullt :) Så da går jeg inn i pp3. har en god følelse, og håper jeg kan gå påsken i møte som gravid :) Kommer til å snike meg inn her igjen etter neste eggløsning. Har ikke den mest spennende dagboken her, men kjenner jeg må distansere meg litt fra forum og google generelt for å ikke ha livet på "vent". Skal kose meg med et glass vin til helgen og spise all den forbudte maten, så er det påan igjen om en ukes tid. Snakkes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskninger!  

Er inne i den fertile uken, og jeg og mannen har bestemt å ha sex hver dag nå fram til eggløsning er overstått, så det skal ikke stå på prøvinga! Tips til hvordan det ikke skal føles som ren rutine tas imot med takk :fnise: Forventet eggløsning er ca neste mandag, tester med clearblue digital test med dobbel hormonindikator. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge appen min har jeg eggløsning i dag, men jeg har ingen flere tester igjen :dry: men clearblue har vist blinkende smilefjes fredag, lørdag og søndag, så regner med at det er i dag eller like rundt hjørnet. Litt befriende å ikke vite helt hvilken dag det skjer på, da kan jeg konsentrere meg om IKM og ikke dpo-tallet :) Hadde sex på torsdag, fredag, i går og har tenkt til å få til litt action i dag, da burde vi i alle fall være godt sikret, til og med dersom eggløsning viser seg å finne sted i morgen. Om et par dager er jeg uansett definitivt inne i dpo-land! IKM er ca 26. mars! Wish me luck ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet meg fram til at eggløsningen mest sannsynlig var i går, og går ut fra at jeg er 1dpo i dag. Ble ikke noe action på oss i går, men det skal jo gå an å bli gravid om man "bare" har sex annenhver dag. Halvannen uke fram mot eggløsning har vi hatt sex hver eller annenhver dag, og får vi lagt inn litt aksjer i kveld, er vi sikret mot at egget slipper litt senere enn antatt. Så denne perioden er det i alle fall ingen som kan si at vi ikke har prøvd :) dersom eggløsning skjedde i går, er IKM er da 27. mars. Blir veldig spennende denne gangen!  Tenker at jeg skal teste 25. mars på 12 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel rundt 2 dpo i dag, og har så sinnsykt vondt i puppene! Det stikker liksom! Hadde litt ømme pupper forrige pp, men det var rett før IKM. Vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn, er det noen som har hatt ømme pupper rett etter EL og likevel blitt gravide? Det beste er kanskje ikke å ha symptomer så tidlig? Klarer ikke å ikke tenke på det heller, sitter på jobb og stønner og må ta meg til puppene av og til! Heldigvis ikke åpent kontorlandskap .... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går så innmari sakte denne gangen! Har så lyst at det skal klaffe på tredje prøveperiode! I et annet øyeblikk slår det meg at det er under to uker til jeg faktisk vet om jeg er gravid eller ikke! Kjenner det er vanskelig å konsentrere seg på jobb, og jeg skulle ønske jeg bare kunne bli under teppet på sofaen og se netflix helt til jeg kan ta test og gå videre med livet mitt, hehe :) Samtidig som eg har lyst til å nyte hvert minutt med min kjære finne på ting ute (kino, teater, restaurant) og alt det som vi ikke kan gjøre like ofte om vi får barn. Ambivalent og utålmodig god helg fra meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...