Gå til innhold

Hun kom hjem uten truse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun strømpebukse under buksa? Snålt antrekk. Så klart burde du fått vite det. 

Ingen informasjonsplikt, men sunn fornuft av blant annet hygieniske årsaker å si ifra om man ligger med flere på samme dag. Jeg fikk bakteriell vaginose og stinket råtten fisk fordi en ff av meg hadde sex med en annen jente før meg. Det ble krasj med bakteriekulturene.. 

Anonymkode: c91ff...562

Nettopp. Hør hør 

Anonymkode: 229d7...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Hør hør 

Anonymkode: 229d7...f81

De har mest sannsynlig aldri hørt om kondom. Stakkars fjortisser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min eks (begge 23) tok opp igjen kontakten som venner og begynte å ha sex igjen for ca 4 mnd siden (snakka aldri om hva vi la i det, men oppførte oss som da vi var sammen). I helga var vi ute hver for oss. Hun spurte meg om sjåfør og jeg tilbød å få min sjåfør til å kjøre henne hjem på min vei hjem. Da vi henta hun fikk jeg lyst å bli over hos henne og maste meg til det. Innenfor døra utbryter hun "herregud, hvor er trusen min?", jeg tenkte hun bare tuller. Går mot senga og jeg begynner å kle av henne, der oppdager jeg både at strømpebuksa er flerret og at hun ikke har truse på seg!

Senere får jeg vite av venninna at hun hadde knulla han de var hos hele natten før hun ble hentet.

Mener dere det er greit? Vi har jo egentlig et seksuelt forhold sammen og så tar hun for seg av andre i den grad at hun glemmer trusa igjen der. Og få timer senere fortsetter hun på meg. Føler meg litt lurt

Anonymkode: 6fb04...498

Dagens moderne norske kvinner. Billige som faen! 

Anonymkode: 7c580...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er smart å dusje mellom sexpartnere, og selvfølgelig bruker kondom/barriere så en ikke overfører noe gruff til hverken seg selv eller andre partnere.

Likevel; her var det TS som trengte seg på, vel vitende om at hun var full og ufin etter å ha festet hele kvelden. Han forventer, uten at det er avtalt, at ingen av dem skal ha andre sexpartnere, og at hun skal være trofast mot deres FF-forhold (det virker som han egentlig bare har fortsatt kjæresteforholdet i hodet sitt, bare at han nå er ærlig om at han ikke elsker henne). 

Anonymkode: fbf55...842

Men de har jo i grunn aldri vært ordentlige kjærester,siden han var forelsket i en annen hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Sex og samfunn overføres ikke bakterielle vagose ved seksuell kontakt,i ihvertfall ikke slik du beskriver. Det er vel mer riktig å si at kanskje du og den andre dama var litt "allergisk" mot sæden hans. Hvis han ikke brukte kondom, da. Noe som ikke var så smart i seg selv, om han droppet det med mindre dere alle var enige om at dere ville gå barriereløst og hadde testet dere.  

Anonymkode: fbf55...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Men de har jo i grunn aldri vært ordentlige kjærester,siden han var forelsket i en annen hele tiden. 

Nettopp derfor tror jeg ikke TS skjønner at han ikke lenger er kjæreste med sin FF. Det er jo ikke så mye som er forandret for ham etter bruddet. Han har fortsatt tilgang på dama uten å tilby henne kjærlighet. 

Anonymkode: fbf55...842

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du spurt på en ordentlig og voksen måte og ikke som en utskjellende og frekk furie, så hadde du nok fått bedre svar. Jeg har uansett allerede svart på dette. Og nå gidder jeg ikke svare flere folk i denne tråden, makan til ville folk her inne.

"Jeg opplever meg selv som saklig." Jajamen..

Anonymkode: a1dda...f1b

Personangrep igjen. 

(Men personangrepene dine gjør ting mer forståelig de også.) 

Du har sagt at rasjonalitet og vitenskap er grunnen til at du kan si at mennesker er billige og løse og blablablabla. Og nei, du har aldri sagt de tingene, men innlegget mitt som du først svarte på handet om nettopp dette. Du påstod at det var at dere har rettesnor for livet deres og ikke dømmer. Jeg er uenig. Mener at å kalle folk billige er å dømme. Du kan lese innleggene om igjen om noe er uklart. 

Ellers så har jeg ikke fått svar på hvordan det i følge rasjonalitet og vitenskap KOSTER oss å omgås mennesker som TS sin eks. Du har stort sett bare argumentert med at alt er selvsagt og ikke trenger forklaring mens du kommer med tåkeprat og unnlater å svare på en dritt. 

(PS: Om du opplever dette som en utskjellende og frekk furie så lurer jeg på hva du hadde sagt om jeg hadde brukt ett ropetegn eller tre.) ..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er frekt? Hun har faktisk ligget med ganske få så hun er ikke noen tøs, vet hun hadde et øye til han fyren og det var vel det som styrte henne. Men likevel synes jeg hun kunne sagt fra. Er ikke det rimelig å forvente når vi har ligget sammen over tid og ingen har avsluttet?

Anonymkode: 6fb04...498

Kanskje derfor hun ikke inviterte deg hjem,  men du invitere deg selv hjem til henne? 

 

Har gjort det samme selv når jeg var singel 

Anonymkode: aa96e...237

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens moderne norske kvinner. Billige som faen! 

Anonymkode: 7c580...061

Akk. Som menn er bedre 🙃

Anonymkode: aa96e...237

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min eks (begge 23) tok opp igjen kontakten som venner og begynte å ha sex igjen for ca 4 mnd siden (snakka aldri om hva vi la i det, men oppførte oss som da vi var sammen). I helga var vi ute hver for oss. Hun spurte meg om sjåfør og jeg tilbød å få min sjåfør til å kjøre henne hjem på min vei hjem. Da vi henta hun fikk jeg lyst å bli over hos henne og maste meg til det. Innenfor døra utbryter hun "herregud, hvor er trusen min?", jeg tenkte hun bare tuller. Går mot senga og jeg begynner å kle av henne, der oppdager jeg både at strømpebuksa er flerret og at hun ikke har truse på seg!

Senere får jeg vite av venninna at hun hadde knulla han de var hos hele natten før hun ble hentet.

Mener dere det er greit? Vi har jo egentlig et seksuelt forhold sammen og så tar hun for seg av andre i den grad at hun glemmer trusa igjen der. Og få timer senere fortsetter hun på meg. Føler meg litt lurt

Anonymkode: 6fb04...498

Hvor mener du spillereglene er lagt opp hen i forhold til dette? Du har gitt henne frihet og hun tok den. 

Er du sikker på at hun anser dere som sammen?

Anonymkode: c5fae...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens moderne norske kvinner. Billige som faen! 

Anonymkode: 7c580...061

Ts fikk som fortjent. Han førte eksen bak lyset og var forelska i en annen når de var sammen, og fortsetter å bruke den stakkars dama til sex videre. Der han må presse seg på henne med overtalelsesteknikker for å få henne til å ligge med seg. Han har behandet henne som dritt hele veien. Om om noen av dem er et dårlig mennekse er da jammen han og ikke henne. Problemet er ikke at dama er løs, men at ts har behandla henne som en billig hore og får svar på tiltale nå. Synd han ikke tar meldinga i det hele tatt.

Anonymkode: 869a5...74a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Akk. Som menn er bedre 🙃

Anonymkode: aa96e...237

Synes faktisk kvinner bør ta litt mer vare på kroppen sin. Veldig økning i kjønnsykdommer de siste årene. Synes ikke man skal ta for lett på angrepille og abort heller. 

Anonymkode: 7c580...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har svart seriøst hele veien, men enten kommer det latter og prompe smileyer fra deg, uendelig mange spørsmål fra en annen ab (88e) eller så kommer det ufine og ekstreme overreaksjoner fra Rainstorm.

Anonymkode: a1dda...f1b

Tre spørsmål har du fått fra meg. Er det uendelig mange?

Anonymkode: 81b59...88e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts fikk som fortjent. Han førte eksen bak lyset og var forelska i en annen når de var sammen, og fortsetter å bruke den stakkars dama til sex videre. Der han må presse seg på henne med overtalelsesteknikker for å få henne til å ligge med seg. Han har behandet henne som dritt hele veien. Om om noen av dem er et dårlig mennekse er da jammen han og ikke henne. Problemet er ikke at dama er løs, men at ts har behandla henne som en billig hore og får svar på tiltale nå. Synd han ikke tar meldinga i det hele tatt.

Anonymkode: 869a5...74a

Hun virker jo ganske løs da som lar seg presse på den måten. 

Anonymkode: 7c580...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk kvinner bør ta litt mer vare på kroppen sin. Veldig økning i kjønnsykdommer de siste årene. Synes ikke man skal ta for lett på angrepille og abort heller. 

Anonymkode: 7c580...061

Så kvinner skal slutte å ha sex fordi menn ikke gidder å tre på gummi? De aller aller fleste blir ikke gravid ved ons. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du synes det er trist at hun bare ligger med de hun kommer over. Du har ingen forutsetning til å vite om hun ligger med mange, og du vet veldig godt at du veldig indirekte spredte de holdningene.

Og tillegg dette var en ex som maste seg inn, hun hadde tydeligvis ikke lyst til å sex med han, men gav seg ikke. hvorfor er det hun som er skurken her og ikke han, som ikke ville ta nei til et svar?

Anonymkode: 09899...3b1

Jeg synes ikke at hun var skurken og jeg synes det er patetisk å mase seg til sex. Jeg er bare glad jeg ikke er ung og singel. Det må da være en ærlig sak uten at dere skal mene at jeg mener at folk er fæle. Beklager hvis jeg ordla meg feil, men hvis du har vært en stund på dette forumet så bør du vite at jeg ikke har sånne holdninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Ulla Ullsokk said:

Jeg synes ikke at hun var skurken og jeg synes det er patetisk å mase seg til sex. Jeg er bare glad jeg ikke er ung og singel. Det må da være en ærlig sak uten at dere skal mene at jeg mener at folk er fæle. Beklager hvis jeg ordla meg feil, men hvis du har vært en stund på dette forumet så bør du vite at jeg ikke har sånne holdninger.

Det er bra, men måten det kom fram virket som det var det du sa veldig indirekte.

Anonymkode: 09899...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker jo ganske løs da som lar seg presse på den måten. 

Anonymkode: 7c580...061

Nei. Du har ikke grunnlag for å kalle henne løs. Hun er singel og har hatt sex med to personer der én av dem er eksen for svarte. Og det er ikke hun som la opp til sex med ts samme kveld hun var med en annen. Det var han som ikke gav seg når han fikk nei. Det virker mye mer som en situasjon der hun gir etter for ts  pga følelser for han, men ikke fordi hun egentlig vill være et callgirlen hans. Og det er seriøst dårlig stil å drive å overtale folk til sex. Hun sa nei 2 ganger før han fikk gjennomslag. Det er ganske psyko oppførsel, egentlig. Spesielt når han vet at det er trolig at hun stadig kan ha følelser for han. 

Anonymkode: 869a5...74a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok? stakkar deg da. Hun skylder deg ingenting 

Finn deg ny dame 

Anonymkode: 15f28...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ItchyBitchySpider skrev:

De har mest sannsynlig aldri hørt om kondom. Stakkars fjortisser. 

Vi var 26, og avtalen var at det ikke skulle være andre dersom vi skulle ha sex uten kondom. Vi hadde sex uten kondom fordi han ikke fortalte meg om hun andre. Man kan ikke stole på en ff, det har jeg lært nå. 

Anonymkode: c91ff...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...