Gå til innhold

jeg voldtok en kvinne, nå skal jeg i fengsel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, barbent said:

dette må være tull 🙁tåpelig å tulle med slikt,er det sant så håper jeg du får det fælt

hvorfor håper du at jeg får det fælt? selvfølgelig er det fælt å bli frarøvet friheten, men jeg trenger ikke ha det fælt utenom det, helt sykt at det er dobbelcelle og fellesdusj i fengsel, som om det ikke er straff nok å miste friheten...

Anonymkode: bc69d...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

søk hjelp for paranoiditet

Anonymkode: bc69d...9c2

Ok. Les gjerne om paranoia først:) 

 

I could be wrong but I think I'm right. Troll!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor håper du at jeg får det fælt? selvfølgelig er det fælt å bli frarøvet friheten, men jeg trenger ikke ha det fælt utenom det, helt sykt at det er dobbelcelle og fellesdusj i fengsel, som om det ikke er straff nok å miste friheten...

Anonymkode: bc69d...9c2

Det er fælt å bli voldtatt også. Har du tenkt på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lava Anne said:

Ja, fellesdusjer, og såpestykker, du vet sånne som svup svup så er de ute av hånda di og langt der nede. på gulvet...

du behøver ikke gni det inn, fengselslivet blir hardt nok fra før av, idiot

Anonymkode: bc69d...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor håper du at jeg får det fælt? selvfølgelig er det fælt å bli frarøvet friheten, men jeg trenger ikke ha det fælt utenom det, helt sykt at det er dobbelcelle og fellesdusj i fengsel, som om det ikke er straff nok å miste friheten...

Anonymkode: bc69d...9c2

du gjør meg kvalm🤢

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, isw said:

Dette er heldigvis en trolletråd, men omtrent like morsomt som å si at du har en bombe på deg i sikkerhetskontrollen på en amerikansk flyplass..

Grunnen til at jeg vet at det er trolling, er at rettspraksis dessverre ikke tilsier at du får tre år ubetinget for noe slikt. Det er synd, for det burde vært det.

Det stusset jeg også veldig på.

Anonymkode: d3510...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stusset jeg også veldig på.

Anonymkode: d3510...34c

Ja det er ofte langt mellom teoretisk maksimalstraff og det som dømmes. I dette tilfellet (gitt at det var sant) tror jeg dessverre det ville blitt ord mot ord og resultert i frifinnelse. Hvis det skulle blitt en dom, tror jeg det ville blitt en erstatning og noen måneder betinget fengsel. 

Det er synd at rettssikkerheten til fulle jenter ikke er bedre. På en annen side er det nok en god del som også angrer dagen etter på frivillig sex og ikke vil vedkjenne seg det. Menn skal også ha rettssikkerhet. 

Vanskelig tema dette her. Hvilket egentlig er en grunn til å ikke ha sex med ukjente i fylla..

Endret av isw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

du behøver ikke gni det inn, fengselslivet blir hardt nok fra før av, idiot

Anonymkode: bc69d...9c2

ikke jeg som har voldtatt noen, idiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Ingen bør ruse seg, særlig ikke kvinner. Slik går det med mange som drikker.

Anonymkode: 1becd...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Satser på at du får oppleve karma direkte på kroppen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Don't drop the soap:fnise:

Fengselssystemet i Norge er et av de "beste" i verden mtp velferd/rettigheter/tilrettelegging. Ta deg en bachelor mens du er inne slik at du kommer deg ut arbeid kjapt. Bare se på han Toska, Ingeniør og greier.  Det kommer til å gå jækla kjapt skal du se.

Anonymkode: 9f4f2...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Don't drop the soap:fnise:

Fengselssystemet i Norge er et av de "beste" i verden mtp velferd/rettigheter/tilrettelegging. Ta deg en bachelor mens du er inne slik at du kommer deg ut arbeid kjapt. Bare se på han Toska, Ingeniør og greier.  Det kommer til å gå jækla kjapt skal du se.

Anonymkode: 9f4f2...091

ez

Anonymkode: 1becd...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kaller ofte oppførsel som de oppfatter som krenkende for "voldtekt". Derfor lurte jeg på om det er snakk om en reell voldtekt eller "voldtekt". 

Anonymkode: f52fd...94b

Nei det gjør vi ikke. Og selvom noe ikke faller innenfor strammerammen i domfellelse og norsk lov betyr uansett heller ikke at det er moralsk riktig å gjøre fordet.

Anonymkode: 1d7b1...553

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei, bare se overskriften. jeg dumma meg ut fullstendig, ei jeg hadde god kjemi med hele kvelden ble stupfull ,og jeg klarte ikke dy meg da jeg var ganske beruset slev, hu hadde sykt fin kropp og hu bare lå der og var "inviterende", kjempetabbe! ,måtte ta imot 3 års ubetinget i retten, har noen noe råd til meg slik at jeg kan klare meg greit i fengselet? hvordan er det med rangstiger osv bak murene? er det fellesdusj?? hjelp!!

Anonymkode: bc69d...9c2

Kaller du voldtekt for en tabbe? Og hvordan var hun invitetende når hun var daudrukken? Var hun i det hele tatt våken? Flott at du skal i fengsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint! Hvorfor skriver på du KVINNEguiden om det, hvor det er mange andre traumeoffere etter voldtekt? ønsker du å skape mer traumer og bagatellisere overgrep ved å kalle din episode for en "tabbe"?
Du fortjener å bli voldtatt i fengselet selv og jeg håper for all del at du kommer et sted med felles dusj!
Fengsel skal ikke være en skoleleir, men en STRAFF og sånne som deg fortjener en like opprørende og traumatisk opplevelse som voldtektsoffre har ufrivillig fått! Du gjorde trossalt dette frivillig så du fortjener kun det værste!
Faktisk så er det også folk i fengsel som DREPER voldtektsmenn. Lykke til!

Anonymkode: 1d7b1...553

Hmm trodde folk i gengsel drepte pedofile... trodde fengsler besto av mange innsatte fra typ midyøsten. De har sjelden problemer med voldtekter da kvinner i deres hode er temmelig lite verdt.. så akkurat dette hatet mot voldtektsmenn i fengsel tror jeg lite på, med mindre det er snakk om voldtekt av barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva kan jeg gjøre for å bli godt likt blant de medinsatte??

Anonymkode: bc69d...9c2

Mist såpa i dusjen. Så skal du se du møter Jesus (Carlos Roberto Javier Suarez). 

 

IMG_3862.JPG

Anonymkode: d22cd...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hmm trodde folk i gengsel drepte pedofile... trodde fengsler besto av mange innsatte fra typ midyøsten. De har sjelden problemer med voldtekter da kvinner i deres hode er temmelig lite verdt.. så akkurat dette hatet mot voldtektsmenn i fengsel tror jeg lite på, med mindre det er snakk om voldtekt av barn...

Du har ikke vært i fengsel eller kjenner mange som har skjønner jeg?
Det er ikke flest innsatte fra midtøsten i norske fengsler. Faktisk så sendes mange tilbake til landene de er fra etter å ha fått dom.
I norske fengsler er det flest nordmenn, og voldtektsmenn og pedofile er nederst på rangstigen. Det gjelder like mye voldtektsmenn som pedofile. Vet om mange tilfeller der andre innsatte har jult opp andre som soner for voldtekt.

Anonymkode: 1d7b1...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pakistanere også, men ikke så mange fra midtøsten. Av voldtektsmenn i norge er flest nordmenn, man må ikke være rumener for å voldta liksom.

Anonymkode: 1d7b1...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange pakistanere også, men ikke så mange fra midtøsten. Av voldtektsmenn i norge er flest nordmenn, man må ikke være rumener for å voldta liksom.

Anonymkode: 1d7b1...553

Hmm hva vet vi om hva som foregår bak husets fire vegger hos pakistanere da? Tror pakistanske kvinner blir voldtatt ofte av sine ektemenn da sex er en plikt for deres kvinner i ekteskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...